Gå til innhold

har et problem om sexuelle fantasier

Anbefalte innlegg

Gjest joey20

hei jeg lurer på om noen kan gi meg noen råd angående dette problemet.

Jeg vet egentlig ikke om jeg er fullstendig syk ellernoe men sliter med sexuelle fantasier. Det er slik at jeg liker å ha på meg jenteklær og noen ganger tar jeg fram en gammel parykk som egentlig er moren min sin. Det ender opp alltid slik at jeg onanerer til sånt. Er jeg psykotisk? for et par dager siden kom jeg opp i en krangel med moren min og hun sa rett ut til meg om hvorfor jeg tar parykken hennes og masturberer av å se på den. Jeg visste egentlig ikke hva jeg skulle svare men en ting er sant. Jeg ble flau som bare det...

tross alt handlet det om privatlivet mitt og moren min er veldig gammeldags når det gjelder sånt. Hun har før sagt til meg flere ganger om at jeg ikke skal onanere og sånt. Det høres veldig frekk ut av henne å si sånt. Ingen foreldre skal blade seg i privatlivet til noen. Desuten har jeg vært singel hele livet og aldri hatt dame. Selv har jeg ikke venniner heller. Har ikke engang mye sosial omgang med mennesker siden jeg bare har to venner. kan det hende at dette er årsaken til problemet mitt??? trenger seriøse svar

mvh gutt 20

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182354-har-et-problem-om-sexuelle-fantasier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vesla67

jeg vil helst slutte med det

vuderer å kastrere meg

Alle har seksuelle fantasier. Noen tenner på litt mer sære ting enn andre men det er ikke unormalt. At din mor mener at du ikke skal onanere i det hele tatt for være hennes sak. Jeg har selv barn(ungdommer) og sier til dem at det er, ikke bare normalt, men også sundt og godt å onanere. Og det er sannheten. Så får det være opp til deg å sørge for at hun ikke oppdager deg eller flytte hjemmefra så du kan leve ditt eget liv.

Den lille fetisjen der er da fullstendig harmløs! Noen får ståpikk bare de ser en regnfrakk eller et par slagstøvler, andre blir mjuke i knærne av å se kvinnetær!

Onani er sunt! Og godt! :o)

Nei, flytt hjemmefra og gjør som du vil - så lenge det ikke går ut over noen andre er det ingen som har noe med det. Nemlig.

*Klem*

Annonse

Gjest flytt fort

Du er ikke syk eller gal, men det kommer du sikkert til å bli hvis du fortsetter å bo sammen med den gærne mora di. Flytt, og flytt langt langt unna.

Å onanere og fantasere er 100% normalt; ikke å gjøre det, ikke ville gjøre det og skammes over det er ikke sunt, og å snakke om det med moren sin er fullstendig sinnsykt.

Moren din har ingen ting med at du onanerer, hvordan du onanerer hvor ofte, hvor osv., men selvsagt kan hun bli sur hvis du tyvlåner klær og parykk av henne.

å tenne på dameklær er det en del menn som gjør.

Annonse

Gjest et seriøst svar

det er da en ganske harmløs fetish du har der. hadde du tent på noe som hadde gjort at andre lider, bør du få hjelp. ikke gjør som mora di sier, hun er bare som du sier litt gammeldags. flytt for deg selv hvis du har mulighet, det er ikke sunt å være rundt sånne kontrollerende mennesker. hvis du har lyst til å gjøre noe mer ut av fetishen din kan du jo se om du finner noen transvestitter eller hva det heter på internett, og ta kontakt med de. de vil nok forstå deg, og du burde kunne finnne noen likesinnede venner blant dem.

men du har ingen grunn til å være flau over det du driver med, selv om det kanskje ikke er sånt du bør innlede en samtale med når du treffer nye mennesker:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...