Gå til innhold

hvorfor er jeg singel?

Anbefalte innlegg

Gjest hot 23

Jeg er en jente på 23 år som har vært singel i snart 3 år. Savner det å ha en kjærste og en å krype tett inn til om kvelden. Lurer på hva som er galt meg meg. Har vært ute med en 5 gutter de siste to årene,me ingen har klaffet slik at det har blitt til noe mere. men jeg er litt mørk i huden og lurer på om dette kan ha noe å gjøre med at jeg er singel? Misssliker gutter mørkuda jenter? Jeg skal ut til helga så jeg bare lurte på om guttene vender ryggen mot når de ser en jente som er mørk i huden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182491-hvorfor-er-jeg-singel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eyes never lie

Nei det tror jeg absolutt ikke er grunnen. Du har nok bare ikke funnet den rette ennå.

Dersom du er veldig oppsatt på å finne deg en kjæreste så finner du det ikke. Den perfekte mannen kommer når du minst venter det:-)

Lykke til.

Hei,

Jeg tror nok jeg også sier som kovac sa, mannen kommer når du minst aner det.

Jeg tror ikke problemet ligger i at du har mørk hud. Alle har forskjellig smak. Noen liker brunetter andre igjen foretrekker blondiner.

Tror ikke det finnes noe fasit svar på det.

petter smart

De færreste gutter misliker mørkhudete jenter.

Selv har jeg datet en mørkhudet jente. Hun trodde som deg at alle som ikke var interessert eller dumpet henne gjorde dette pga hudfargen.

Og jeg må innrømme at det var slitsomt å høre om dette hele tiden. Hver gang det var en knute på tråden så ble jeg anklaget for å ville dumpe henne pga hudfargen.

Slapp mer av. Gutter liker deg for den du er (med mindre de er med i Vigrid e.l. og de guttene vil du helst unngå likevel). Og ikke let etter en kjæreste. Før du aner det sitter du der med verdens kjekkeste gutt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...