Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ei 32 år gammel jente,som har samboer,og vi har hvert vårt barn fra før,og en på vei.

Begge to jobber i trygge og stabile jobber.

Hverdagen består i jobb(jeg er for tiden sykemeldt),og ellers går det mest i oppfølging av barna,med tanke på lekser og fritidsaktiviteter.

I helgene slapper vi av og koser oss sammen,enten hjemme eller i campingvogna vår.

Av og til går vi ut sammen,bare jeg og han.

Hvis jeg skulle forandre på noe..........

Kanskje kunne jeg ønsket meg mere tid til å ta vare på meg selv,shoppe mer til meg selv,gå og få massasje e.l.

Og jeg ville gjerne hatt mindre stress i livet mitt,spesielt i forbindelse med jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183047-a4-liv/#findComment-1242707
Del på andre sider

kaffepiken

Vi er nok en typisk A4 familie. Par med to barn, begge jobber full tid så hverdagen går med til jobb, henting og bringing, oppfølging av barna, husarbeid osv.

Dette er i grunnen det livet jeg har ønsket meg. Jeg syns jeg har det veldig bra.

Hvis jeg skal ønske meg en forandring, måtte det være å få noen til å passe ungene en gang i blant, sånn at vi kunne ta en tur på byen sammen, ut å spise eller noe. Det blir for sjelden.

Dessuten ønsker jeg meg en større bolig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183047-a4-liv/#findComment-1242726
Del på andre sider

Clue1365380406

Har det egentlig veldig bra, store barn, gode jobber har vi begge, solid økonomi.

Det var de ytre tingene.

Utover det har jeg det veldig godt med mannen min, vi har god tid til hverandre osv. Har altså ikke tidsklemmeproblematikken, men hverdagen blir fort travel likevel.

Skulle ønske vi kunne reise mer, utover det vil jeg ikke forandre noe.Forresten, hadde jeg kunnet klare meg uten jobb, eller hvis forholdene lå til rette for det, ville jeg ha flyttet til varmere strøk. Kanskje jeg kunne ha jobbet med noe helt annet. Men får nok ikke mannen med på det ennå.

Når det gjelder A4-livet, er det ikke så enkelt å slippe unna det. En må jo ha en jobb, og de fleste jobber har fast arbeidstid og oppmålt ferie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183047-a4-liv/#findComment-1243330
Del på andre sider

Gjest determegja....

Jeg er ei 32 år gammel jente,som har samboer,og vi har hvert vårt barn fra før,og en på vei.

Begge to jobber i trygge og stabile jobber.

Hverdagen består i jobb(jeg er for tiden sykemeldt),og ellers går det mest i oppfølging av barna,med tanke på lekser og fritidsaktiviteter.

I helgene slapper vi av og koser oss sammen,enten hjemme eller i campingvogna vår.

Av og til går vi ut sammen,bare jeg og han.

Hvis jeg skulle forandre på noe..........

Kanskje kunne jeg ønsket meg mere tid til å ta vare på meg selv,shoppe mer til meg selv,gå og få massasje e.l.

Og jeg ville gjerne hatt mindre stress i livet mitt,spesielt i forbindelse med jobben.

Tja, A4-liv, har jeg det da...? Ja, jeg har vel det nå, men det kom seint (men godt)!!!

Jeg har drømmejobben (synes jeg selv) og jeg jobber ikke fra 8 til 4, det orker jeg ikke. Da blir jeg deprimert. Jeg jobber 100% og det gjør mannen min også. Vi har valgt å ha et barn for å få mer tid til oss selv og det livet vi ønsker å leve - også økonomisk.

Jeg har ikke et liv med stress, jeg har mye tid til meg selv og venner. Jeg har ikke et liv med middagslaging hver dag, vasking osv. Jeg føler ikke at vi er en typisk småbarnsfamilie når jeg hører andre snakke om hvordan de har det. Jeg hører ofte andre mødre som sier at de aldri har tid til å lese en bok osv. Og når kvelden kommer er de så slitne at de bare sitter i sofan foran tv. Jeg vet ikke om virkeligheten er slik for de fleste, men jeg har det ikke sånn.

Vi prioritere å reise en del og er også heldige med barnevakt. Vi er mye på kino, konserter osv selv om vi har et lite barn.

Vi har ikke et A4-hjem og jeg kjører ikke en A4-bil :-)) Det høres jo sikkert rart ut, men det er sånn det er....

Før var jeg veldig opptatt av at jeg aldri skulle bli A4 - og det var jeg heller ikke..!!!! Men nå har jo "livet" innhentet meg litt. Har jo en mann og et barn, og en jobb må jeg jo ha. Jeg trenger penger :-)

Det med bilen og huset er nok litt bevist, men jeg liker å ha min egen stil, Min egen image liksom :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183047-a4-liv/#findComment-1246815
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...