Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tsunamigirl

1:Utroskap er aldri verdt det! Det kan aldri unnskyldes eller forsvares! (Utroskap kan aldri forsvares mener jeg fordi en aldri skal utsette en man er glad i for noe så fælt. Det er grusomt både for den det gjelder og for han/ hennes partner. Usikkerhet, løgner og dårlig samvittighet er noe som følger med utroskap og en natt med en mann veier ikke opp for alt dette som følger med i kjølvannet av den natten. Dersom en vurderer å være utro er det heller bedre å forlate partneren, da blir han ikke så såret som om en går bak ryggen på han!)

2:Ja forholdet til den jeg var utro med holder ennå, nå 1 1/5 år etter utroskapen.

3: Ja jeg savner ofte min eksmann og skulle av og til ønske at jeg kunne få han tilbake. Jeg kan også få han tilbake om jeg vil, han vil, men jeg vet at det ikke ville fungert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183221-utro/#findComment-1244057
Del på andre sider

Gjest Lissen xv

1:Utroskap er aldri verdt det! Det kan aldri unnskyldes eller forsvares! (Utroskap kan aldri forsvares mener jeg fordi en aldri skal utsette en man er glad i for noe så fælt. Det er grusomt både for den det gjelder og for han/ hennes partner. Usikkerhet, løgner og dårlig samvittighet er noe som følger med utroskap og en natt med en mann veier ikke opp for alt dette som følger med i kjølvannet av den natten. Dersom en vurderer å være utro er det heller bedre å forlate partneren, da blir han ikke så såret som om en går bak ryggen på han!)

2:Ja forholdet til den jeg var utro med holder ennå, nå 1 1/5 år etter utroskapen.

3: Ja jeg savner ofte min eksmann og skulle av og til ønske at jeg kunne få han tilbake. Jeg kan også få han tilbake om jeg vil, han vil, men jeg vet at det ikke ville fungert.

Ja, det var verd det. Nei vi er ikke sammen. Nei, hvorfor angre da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183221-utro/#findComment-1244981
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...