Gå til innhold

Hvor lenge skal man vente etter et brudd?

Anbefalte innlegg

Gjest sparky

Hei!

Er interessert i en kollega på jobb som jeg spurte ut her forleden dag. Hun svarte at hun sliter fremdeles litt med sin eks. Da spurte jeg om vi kanskje kunne gå ut en annen gang, og da svarte hun at "Ja det går". Da er hun interessert i å gå ut med meg men ikke akkurat nå ikke sant? Hun hadde vært sammen med sin eks i 8mnd. Hvor lenge venter jeg får jeg spør henne ut igjen da? 4 uker?

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183797-hvor-lenge-skal-man-vente-etter-et-brudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bitcha23

Så hun sa det bare for å være høflig da med andre ord? Eller er dere aldri interessert i et forhold litt tid etter det forrige?

Du kan sikkert være et tidsfordriv for henne til hun kommer over kjæresten, og når hun har gjort det så dropper hun deg.

Skygg unna!

Gjest koz og klemz

Du kan sikkert være et tidsfordriv for henne til hun kommer over kjæresten, og når hun har gjort det så dropper hun deg.

Skygg unna!

Tror ikke hun er så veldig klar for noe nytt. Hvis hun er det så kommer hun nok å gir deg beskjed når hun føler seg klar,men tviler på at hun kommer til å gjøre det. Så ike vent på henne kom deg videre

Hun er ikke interessert i deg!

Hvis hun hadde vært det, ville hun nok gladelig ha gått ut med deg istedet for å deppe over eksen!

Så jeg tror nok hun brukte dette argumentet bare som en unnskyldning..

Synes ikke du skal be henne ut igjen.

Hvis jeg, mot formodning, tar feil, vil tiden vise om hun er interessert ideg eller ikke, og da bør intiativet komme fra henne!

Annonse

Gjest sparky

Tror ikke hun er så veldig klar for noe nytt. Hvis hun er det så kommer hun nok å gir deg beskjed når hun føler seg klar,men tviler på at hun kommer til å gjøre det. Så ike vent på henne kom deg videre

Jeg tenkte noe sånn som dette: Etter 4 uker sender jeg henne en sms og spør om vi skal ta et glass eller noe. Sier hun nei da så glemmer jeg henne. Hva med dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...