Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jahaha...

Hei...

har et pr spørsmål om et samlivsbrudd, har vært på mekkling angående barna og hun på meklingskontoret mente at vi burde ta i mot tilbudet om mere mekling, vi er kommet så langt at hun er flyttet ut etter hennes ønske(hun var utro) men jeg har heletiden prøvd å kjempe for at det skulle bli bra igjen, har spur hun for en stund siden om vi ikke kunne ta noen timer hos mekling (så vi kunne komme til bunds i dette) men til ingen nytte hun har ikke villet det, men i går da vi skulle avslutte/skrive under på pappirene som vi må fikk jo tilbud om mere mekling (hunpå meklingskontoret mente at vi burde ta i mot tilbudet fordi hun mente da at vis vi ikke gjorde det nå så blir vi aldri ferdig med hverandre) å hun svarte da at hun ville det! (jeg også vil jo det men jeg ville jo ikke vis ikke hun ville).

så til spørsmålene: har dere noen tips hvordan jeg skal begynne der nede på meklingskontoret? jeg vil jo ikke bare buse på, skal prøv å hvere saklig.

er det noen som kan fortelle meg deres erfaring? sånn som ting man bør begynne med eller hva man ikke burde begynne med. for meg virket det som at hun er begynt å tvile! så jeg vil prøve å ikke dytte hun lenger i fra meg vis det er et "lite håp" det er ikke store håpet men det er jo en begynnelse!

takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184034-familier%C3%A5dgivning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Drittkjerringa

Jeg hadde ikke god erfaring med folkene på familierådgivningen. De var altfor innblandende. En pause i meglingen kan være lurt. Eller bytte av rådgivere hvis man føler de blir for subjektive.

Det er ikke noe krav til at man skal gjøre seg ferdig raskt med de tilbudte timene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...