Gå til innhold

Når blir et forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolle-dolla

Vi hadde telefonsamtaler på flere timer. Vi chattet i flere timer. Vi møttes for sex. Han kalte meg skatten sin. Men understreker at vi ikke har noe forhold. Eh..nei?

Hva er "et forhold"?

Vi har da vitterlig et sex-forhold med nogo attåt. At vi ikke er offisielle kjærester behøver vel ikke bety at vi ikke har et forhold?

Jeg vet ikke om noen andre enn Bill Clinton som definerer bort forhold på den måten.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184041-n%C3%A5r-blir-et-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Du får hale definisjonen av et "forhold" ut av ham, sånn at han kan gjøre deg helt sikker på at det er noe dere ikke har ;-)

Han vil ikke ha forplikelser, du har problemer med å godta at du kun er sex og moro, og sannsynligvis aldri kommer til å bli noe annet? Hvorfor henger du deg ellers opp i hva dere kaller det?

Gjest Dolle-dolla

Du får hale definisjonen av et "forhold" ut av ham, sånn at han kan gjøre deg helt sikker på at det er noe dere ikke har ;-)

Han vil ikke ha forplikelser, du har problemer med å godta at du kun er sex og moro, og sannsynligvis aldri kommer til å bli noe annet? Hvorfor henger du deg ellers opp i hva dere kaller det?

Grunnen til at jeg henger meg opp i uttrykket "å ha et forhold" er at min venn flere ganger har funnet det nødvendig å uttrykke overfor meg at vi ikke har et forhold. Dette til tross for at jeg aldri bevisst har gitt inntrykk av at jeg tror vi er kjærester.

Fucking-good-friends er helt greit for meg.

Annonse

Gjest Rasmus Montanus

Det verste jeg vet er kjerringer som ser en potensiell brudgom i alle menn som knuller de.

Hei dreadlock, grimlock eller hva det nå var du kalte deg:

Det verste JEG vet er folk som svarer usaklig på spørsmål her inne.

Og det nestverste jeg vet er folk som ikke vet forskjell på subjektsformen DE og objektsformen DEM...

Mary Poppins

Dere har et forhold, men de fleste som kjenner hverandre har et forhold på en eller annen måte.

Dere har derimot ikke et kjæresteforhold, og når to som har sex snakker om forhold tenker man automastisk på kjæresteforhold. Grunnen til at han presiserer dette med at dere ikke er i et forholdt er for at du ikke skal tro det kan bli noe mer.

Og det at du tydeligvis tenker på dette, tar jeg som et tegn på at du kanskje ønsker mer.

Gjest get a life!!!!!

Det verste jeg vet er kjerringer som ser en potensiell brudgom i alle menn som knuller de.

Ingen har spurt deg om din usaklige mening. Har du ikke råd å gi henne, så trenger du ikke å svare heller! har sett at du har svart frekt i flere tråder her. Er det nødvendig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...