Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted.

Talt som en ekte psykopat-rotte.

Kan du fler?

En mann som vil bombe Mekka er en trussel for både kvinner, barn og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

he-he....som jeg tidligere har sagt i denne tråden - du har noen gode poenger fra tid til annen:-)

Nah, gode og gode, fru blom. Akkurat nå er jeg trøtt og sliten, det er varmt som i hælvete og huset er dørgende fullt av unger og kjærringer - bare jenter i alle aldre. JEG ER FAN SKJÆRE MÆ ENESTE HANAN I KURVEN! Og nå er det ytterligere 70 mil i den forpulte minibussen! *stønn*

Hadde jeg møtt en doling nå, så skulle jæ skutt'n med ei sløv øks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du fremdeles ikke ser at det er du som blir sparka ettertrykkelig i ræva er fortsatt underholdende. Men bare litt til, tror jeg. Det er lett å la være å more seg når man egentlig syns litt synd på forskrudde folk.

Jajajaja, du har det så moro, så. Kan formelig se snørr og tårer renner omkapp med kaldsvetten din, ditt nervevrak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som vil bombe Mekka er en trussel for både kvinner, barn og menn.

Øye for øye, til det ikke er en tann igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som vil bombe Mekka er en trussel for både kvinner, barn og menn.

Døh...nå må du bremse litt her. Å gi Kahn æren for å ha kommet med forslaget om noen bomber mot Mekka, er for drøyt. Det var jeg som kom med det forslaget, så det så.... For ordens skyld minner jeg om at mitt forslag innbefattet tidlig varslig, slik at alle som ville ut av byen fikk en sjanse. Humant, som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, jeg tror du leser litt feil, ellrs så er du mindre begavet. Hvis din farfar hadde de samme holdningene som deg, så var han antagelig en nazist.

Kan ikke annet enn å le av deg.

Jepp, og Kong Haakon signerte og delte ut diplomer til nazister i etterkant av krigen, sånn var det ja: "Norge takker deg for din innsats i frihetskampen".

Du er faen meg ikke sann når du ikke gir fem flate øre for å tråkke på minnet til folk som faktisk gjorde en innsats for Norge under krigen.

Men som sagt, jo mer du raller, jo mer driter du deg ut. Og det er ganske festlig å være vitne til det, faktisk. Det beste man kan si om deg er at du er god underholdning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh...nå må du bremse litt her. Å gi Kahn æren for å ha kommet med forslaget om noen bomber mot Mekka, er for drøyt. Det var jeg som kom med det forslaget, så det så.... For ordens skyld minner jeg om at mitt forslag innbefattet tidlig varslig, slik at alle som ville ut av byen fikk en sjanse. Humant, som alltid.

Nå skal ikke du forsøke å ta æren for det Mr Kahn leverer, Grip. Det var Mr Kahn sitt forslag om å bombe Mekka som gjorde at jeg blandet meg inn i tråden. Og det var ikke noe innbakt forslag om å varsle noen først..:

"Innlegget skrevet av Mr Kahn i Åpent forum

7/7-2005 klokken 12:36

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Det smeller i London

Nah, det lukter Al Qaida lang vei; ingen advarsel og flere eksplosjoner på forskjellige steder innenfor en tidsramme på én time.

Nei, se te hælvete og bomb Mekka nå, gjerne FREM til steinalderen."

Beste hilsen fra

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Når var det krig i Norge sist?

Det har ikke vært krig i Norge siden 2. verdenskrig, men Norge har vært og er i krig. Vi har jo en kristen statsminister og en utenriksminister som hopper når Bush sier hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man glemmer jo å sette seg ned på ditt nivå av og til, det er menneskelig å feile, er det ikke?"

Jo, du er jo et levende vitnesbyrd på det.

Jada jeg er levene vitnesbyrd på at det er menneskelig å feile, det er verre med de som aldri skjønner at de gjør det.

Jeg tror faktisk det er mulig å stille en diagnose på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke du forsøke å ta æren for det Mr Kahn leverer, Grip. Det var Mr Kahn sitt forslag om å bombe Mekka som gjorde at jeg blandet meg inn i tråden. Og det var ikke noe innbakt forslag om å varsle noen først..:

"Innlegget skrevet av Mr Kahn i Åpent forum

7/7-2005 klokken 12:36

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Det smeller i London

Nah, det lukter Al Qaida lang vei; ingen advarsel og flere eksplosjoner på forskjellige steder innenfor en tidsramme på én time.

Nei, se te hælvete og bomb Mekka nå, gjerne FREM til steinalderen."

Beste hilsen fra

-

Æsj, det var da som fan. Men jeg banner på Kahn har stælt min ide, som ble presentert for måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Dere er flinke til å kritisere de som svarer med sinne på dette.

Men dere er særdeles dårlige til å komme med forslag til hva som kan gjøres.

Har DU en løsning?

I såfall er jeg veldig interessert iå høre hva den består i?

Jeg mener det må være greit å kritisere mennesker som seriøst mener ALLE muslimer er skyldige i dette, og som mener løsningen er mere hat og flere bomber, selvom en selvsagt ikke kan løse alle verdensproblemene på stående fot for det.

Kan du?

Kahn er en bablende& rallende idiot og en mentalpasient.

Det er da ikke du?

Jeg har ikke sagt mye om mine standpunkter i denne tråden. Bortsett fra at jeg er riv ruskende uenig med Kahn.

Det jeg synes forøvrig er at dette er forferdelig og TRIST, samtidig som jeg er ydmyk nok til å ikke vite av bråkjekke løsninger.

Nå føler jeg bare med de som mista noen i london, og avsky for idioter som mr. Kahn.

Blærgh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

"Etter å ha lest denne tråden skremmer det meg å se hvilke midler du mener som trengs..."

Ja, det overrasker meg ikke at militærnektere og assosiale unnalurere blir skremt ved tanken på at det finnes en virkelighet som de ikke helt klarer å forholde seg til.

Jeg er bare drit lei av å jatte med dere, that's all.

Militærnekter?

Riktignok har jeg ikke vært i det militære, men så blir ikke kvinner innkallt i Norge, enda.

Jeg skjønner ikke helt hvem det er du tror du svarer, det er åpenbart ikke meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det var da som fan. Men jeg banner på Kahn har stælt min ide, som ble presentert for måneder siden.

;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er slike som dere som gjør verden til et utrygt sted.

Døh...nå må du bremse litt her. Å gi Kahn æren for å ha kommet med forslaget om noen bomber mot Mekka, er for drøyt. Det var jeg som kom med det forslaget, så det så.... For ordens skyld minner jeg om at mitt forslag innbefattet tidlig varslig, slik at alle som ville ut av byen fikk en sjanse. Humant, som alltid.

Og du mener at vi får stoppet dem da?

Jeg fatter ikke at dere kan tro det.

Dere ser vel hva som skjer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg har ikke lesttraaden.

men for aa kommentere det jeg skrev:

Hat avler hat.

det finnes overhodet ingen unnskyldning for dem som gjorde dette.

For dem som har gjort lignende ting foer.

Men aa fordoemme en utrolig stor folkegruppe for det en liten gruppe gjoer,er og forblir galt i mine oyne.

Hvor mange av de drepte og saarete var muslimer?

Jeg skal ikke beskrive min egen dag i gaar.

bare et lite inntrykk som ennaa sitter fast i meg....blodet oppover veggene til huset til Legeforeningen .. Mange meter opp...

En loesrevet arm som laa der..

Vi lar oss ikke skremme. I dag strevet vi oss tilbake til normaliteten.

Jeg kjoerer til og fra jobben. men inne i sentrum bruker jeg ofte buss og undergrunn.

jeg gjorde det i dag ogsaa. Ikke fordi jeg maatte - jeg var fri til aa dra hjem. Men om jeg ikke gjorde det i dag,hvordan ville det da vaere neste uke?

Ingen liste over omkommne er offentliggjort.

Overalt ser man mennesker med bilder som leter etter familie og venner som ennaa ikke er identifisert eller redegjort for.

Tallet paa omkomme stiger.

meningsutvekslinger i cyber er bra. Eller kan vaere det.

I RL er vi mange som maa forholde oss til enn annen virkelighet enn den teoretiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har ikke lesttraaden.

men for aa kommentere det jeg skrev:

Hat avler hat.

det finnes overhodet ingen unnskyldning for dem som gjorde dette.

For dem som har gjort lignende ting foer.

Men aa fordoemme en utrolig stor folkegruppe for det en liten gruppe gjoer,er og forblir galt i mine oyne.

Hvor mange av de drepte og saarete var muslimer?

Jeg skal ikke beskrive min egen dag i gaar.

bare et lite inntrykk som ennaa sitter fast i meg....blodet oppover veggene til huset til Legeforeningen .. Mange meter opp...

En loesrevet arm som laa der..

Vi lar oss ikke skremme. I dag strevet vi oss tilbake til normaliteten.

Jeg kjoerer til og fra jobben. men inne i sentrum bruker jeg ofte buss og undergrunn.

jeg gjorde det i dag ogsaa. Ikke fordi jeg maatte - jeg var fri til aa dra hjem. Men om jeg ikke gjorde det i dag,hvordan ville det da vaere neste uke?

Ingen liste over omkommne er offentliggjort.

Overalt ser man mennesker med bilder som leter etter familie og venner som ennaa ikke er identifisert eller redegjort for.

Tallet paa omkomme stiger.

meningsutvekslinger i cyber er bra. Eller kan vaere det.

I RL er vi mange som maa forholde oss til enn annen virkelighet enn den teoretiske.

Et godt innlegg, og jeg er selvsagt helt enig med deg i at man ikke kan fordømme en hel folkegruppe, slik enkelte her gjør.

Leste under at du mistet en bekjent i går. Kondolerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Et godt innlegg, og jeg er selvsagt helt enig med deg i at man ikke kan fordømme en hel folkegruppe, slik enkelte her gjør.

Leste under at du mistet en bekjent i går. Kondolerer.

Takk.

Heldigvis var det ikke en saa naer venn at det liksom er uutholdelig...om du forstaar hva jeg mener. Vondt,saart...men altsaa noe helt annet enn,ja,du vet...

For.vrig, det var altsaa ikke jeg som forsoekte en lukeparkering! (har du noengang sett en bil som min i en LUKE??!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Takk.

Heldigvis var det ikke en saa naer venn at det liksom er uutholdelig...om du forstaar hva jeg mener. Vondt,saart...men altsaa noe helt annet enn,ja,du vet...

For.vrig, det var altsaa ikke jeg som forsoekte en lukeparkering! (har du noengang sett en bil som min i en LUKE??!!)

Jeg tror jeg har sett bilde av bilen din, og nei; det skal en dreven lukeparkerer til for å parkere den svære greia der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...