Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Islam er en kreftsvuls på menneskeheten. Hva som går med når den skjæres vekk er uansett verd det.

Punktum!

Og du er vel ikke fundamentalistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Hei Ramina,

jeg ville aldri funnet på å forsvare terrorhandlinger, og som jeg skrev i et svar til Mr Kahn - jeg kan forstå sinnet som oppstår som resultat av det, men det er er et godt stykke fra å fordømme galskapen til å gi igjen med samme mynt. Man kan ikke straffe millioner av mennesker for det noen få galne bedriver av faenskap. De som sprengte i London i går synes sikkert at de har en like rettferdig sak de kjemper for, som det Grip og Mr Kahn synes de har...

Men jeg blir nok nøyaktig like sint og lei som hvem som helst av det som skjedde i går. Og det gjør min muslimske kollega på nabokontoret også. Han blir kanskje hakket enda sintere, for han vet jo at nå vil folk kikke stygt på ham i ukesvis og mumle for seg selv at "der går et av de svina..."....

Så vi er nok mange som er enige om at det må bli en slutt på faenskapen, men vi er heldigvis ikke så mange som mener at løsningen er å utrydde millioner av muslimer...

Ha en fin sommer, Ramina :-)

Beste hilsen fra

Den frie verden må være villig til å bruke de midler som trengs for å få bukt med den islamistiske trusselen. Den grenseløse naiviteten som synes å hegne om dette svineriet begynner å koste oss for dyrt.

Hvor mange bomber har du plass til i "freden" din, snø? Klarer du å definere begrepet fred for meg i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva de andre snakker om får de stå for.Det er en forbindelse mellom de snille som du snakker om og de slemme som andre snakker om, men det vil ikke du se eller høre om.

Spør dine mulsimske venner, de som går i moskeen daglig, om de støtter terrorbombene i London. Vurder om de snakker sant. Ja, en muslim har lov å lyve for vantro for å beskytte sin kvinne, muslimer eller muslimsk virksomhet.

Jeg syns det også er viktig å vite om en enkelt eller bor mange som støtter terrorisme, og hvis du ser på en link jeg la ut finnes det nok av dem.

For meg er det oss og dem: oss som ikke støtter terrorisme, og de som gjør det. Jeg ser ikke på hva slags terrorisme, ikke hvem som gjør det, hudfarge eller nasjonalitet. Bare om de dreper sivile kvinner og barn utenfor erklærte krigssoner hvor kvinner og barn skal være trygge.

"Hva de andre snakker om får de stå for."

Selvfølgelig. Og jeg regner med at du står for det du sier?

"Det er en forbindelse mellom de snille som du snakker om og de slemme som andre snakker om, men det vil ikke du se eller høre om."

???? Forbindelse mellom dem??? Annet enn at de er muslimer??? Herregud, jeg trodde at _jeg_ var en mester på konspirasjonsteorier! :o) Jepp, det er helt sikkert et hemmelig nettverk mellom _alle_ muslimer i hele verden. Og noen av dem leker nok bare at de er moderate. Ganske mange faktisk. Guuuud jeg er dum som lar meg lure - de spytter nok ut alkoholen og svinefileten når jeg snur ryggen til. Jadda ;o) Sorry, nå blir jeg useriøs, men du ber om det!

Spør dine mulsimske venner, de som går i moskeen daglig, om de støtter terrorbombene i London."

Jeg har ingen muslimske venner som går i moskeen daglig.

"For meg er det oss og dem: oss som ikke støtter terrorisme, og de som gjør det."

Ja, og stakkars muslimene, for uansett hva de sier, så tror du dem ikke... Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum.

Jeg har enda til gode å se en eneste person her inne som støtter terrorisme, og som ikke fordømmer det som skjedde i går. Men det er et par i denne tråden som tydeligvis mener at om man ikke synes at muslimer bare bør utryddes sånn for sikkerhetsskyld, så er man - hva var det nå igjen?? - islamhore. De har definert sin egen, syke lille virkelighet, og mener at alle som ikke er enig støtter terrorisme.

Du sier at du er i mot ALL terrorisme, så da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam.

Eller er terror mor muslimer ok?

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg tror at utvikling og opplysning er nøkkelord. Tyranner (uansett hvilken religion de gjemmer seg under) har best levekår når folket er fattig, undertrykket og med lite kunnskap."

Hvis du hadde klart å komme deg ned fra din moralske pidestall og ned blant oss vanlig dødelige, så ville du kanskje forstått at noen prøver å fortelle deg noe. Men nei, du vet best, du vet alt, mr Kahn er selvsagt bare en neadertaler som hopper rundt i hula si med ei klubbe og grynter uartikulert. For et talent du er.

Selve saken er jo: HVEM ER SKYLD I FATTIGDOMMEN? USA og Israel? Eller nettopp den kollektive sinnsjukdommen de kaller islam? Og en annen ting, har jeg noengang skrevet at ALLE muslimer er terrorister? Nei, men alle de terroristene som har preget nyhetsbildet de siste 20 årene har vært muslimer, praktisk talt uten unntak.

At fattigdom er årsaken til terror er bare en myte, like mye som venstresosialistenes faktoider; kapitalistenes eksploiteringen av u-landene gir grobunn for hat og krig. Det største hinderet for fred, frihet og fremgang i verden i dag er islam og deres post-kommunistiske medløpere, det er ingen grunn til å benekte det. Vi binder opp så mye ressurser på å sikre oss mot denne dritten at det går ut over investeringer, både nasjonalt og internasjonalt.

Men pøh, hvorfor gidder jeg egentlig. Ingen er vel så blinde som de som ikke vil se.

"Ingen er vel så blinde som de som ikke vil se."

....sier han som har stukket ut øynene for å slippe å se annet enn sin egen forskrudde sannhet....

En ekstremist er en ekstremist, Mr Kahn. Det er ikke hva du tror på som er saken, det er det faktum at du tror så sterkt at du sier deg villig til å gå over lik for å nå målet. Du synes din sak er rettferdig og god. Det gjør nok alle ekstremister - ingen er ekstreme fordi de kjeder seg og trenger noe å finne på en fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Nå har du påstått mye og generalisert mye. I bunn og grunn sier du -- men ikke direkte -- at alle muslimer står i ledtog og er ute etter å ta oss. Det er en voldsom påstand og du har ennå til gode å underbygge den på noe som helst vis.

Denne typen feilaktig tenkning gjør det vanskelig for vanlige muslimer som er helt uten skyld i terroren som begås av ekstremistene. Se f.eks. denne diskusjonen: http://www.islam.no/forum/forum_posts.asp?TID=1277&PN=1

Jeg trenger ikke underbygge en ytring eller holdning som DU pålegger meg?

Jeg har aldri skrevet "alle muslimer".

Å ilegge andre debatatanter meninger, holdninger og ytringer de ikke har for så å argumentere mot sitt eget fantasifoster er ganske søkt.

Vil du vite hva jeg mener så SPØR! Ikke ilegg meg noe for egen regning.

For siste gang: jeg mener ikke ALLE muslimer er terrorister, og har aldri skrevet det. Puss brillene.

Men islam er en ond og potensielt farlig bok/religion, hvis den brukes/tolkes feil. Som alle andre religiøse regelbøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke huske, du? Jeg skjønner jo at jeg ikke har gjordt videre inntrykk på deg, men jeg forsøkte oppriktig for en tid tilbake å finne ut hva du og Sør stod for.

Sør gav meg en saklig og grei oversikt. Du gav meg først et ok svar, men når jeg stillte et par tilleggsspørsmål bare glefset du i veg med: "Diskuter sak, ikke person".

Da gikk det opp for meg at du virkelig bare er interessert i å kverulere, og jeg har stort sett hoppet over dine innlegg i ettertid. Sørs innlegg derimot leser jeg, bortsett fra når han er i nærkamp med deg.

Når jeg nå gjorde et unntak og leste innleggene dine i denne tråden så skyldtes det all omtalen tråden fikk på siden til webmaster.

For det første, den psykopate PK-rotta spør ikke for å få svar, han/hun har svarene implistitt i sine spørsmål.

For det andre, jeg diskuterer ikke med "sør", jeg svarer ham ikke, og kommer ALDRI mer til å gjøre det.

For det tredje, jeg står for fred der individets personlige frihet og likhet mellom kjønn, rase og religion er selve kjernen i konseptet.

Sist, men ikke minst, når vår frihet, sivilisasjon og kultur blir angrepet, så mener jeg at vi er i vår fulle rett til å svare på det med de midler som trengs for å sikre oss at det ikke skjer igjen.

Hvis dette gir deg et grunnlag for å "mene noe" om meg som person, så er det noe jeg tar rennafart og driter i.

Got that?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er vel ikke fundamentalistisk?

Hvis det er fundamentalistisk i dine øyne å forsvare våre idealer og verdier mot terror, så kan jeg leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den frie verden må være villig til å bruke de midler som trengs for å få bukt med den islamistiske trusselen. Den grenseløse naiviteten som synes å hegne om dette svineriet begynner å koste oss for dyrt.

Hvor mange bomber har du plass til i "freden" din, snø? Klarer du å definere begrepet fred for meg i det hele tatt?

Jeg er i alle fall 100% sikker på at det blir langt fra fredelig om du og dine meningsfeller skal få herje fritt.

Og jeg kan definere meningsfeller for deg i alle fall: De som mener at man bør ta rotta på muslimer, og de som mener at man bør ta rotta på kristne.

Dere er samme ulla, Mr Kahn. Du kan hyle og bære deg om at jeg er matrxist, islamisthore, kall meg hva som helst. Men det endrer IKKE det faktum at du ikke er et hår bedre enn de muslimene som ikke fordømmer terror mot vestlige mål.

Å fordømme terroren muslimene bedriver er en ting. Å skrive svart på hvit at man ønsker å kverke hvor mange muslimer som helst for å ta knekken på islam... At målet helliger middelet. Herregud.... Ser du ikke selv at du argumenteterer på _nøyaktig_ samme måte som de du - og alle andre her!!- fordømmer????

Jeg ser du forsøker å moderere deg litt i noen innlegg, men for min del er det hakket for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ingen er vel så blinde som de som ikke vil se."

....sier han som har stukket ut øynene for å slippe å se annet enn sin egen forskrudde sannhet....

En ekstremist er en ekstremist, Mr Kahn. Det er ikke hva du tror på som er saken, det er det faktum at du tror så sterkt at du sier deg villig til å gå over lik for å nå målet. Du synes din sak er rettferdig og god. Det gjør nok alle ekstremister - ingen er ekstreme fordi de kjeder seg og trenger noe å finne på en fredagskveld.

Du evner ikke å diskutere uten å hyle og bære deg, spy ut beskyldninger og skjellsord. Og du steilet da Grip kalte deg ei islamisthore? Tror jaggu Grip traff spikeren på hodet, jeg gitt.

Ja, jeg er villig til å gå over likene av en fiende som daglig skyter, bomber og steiner kvinner og barn. Hvis det gjør meg til en ekstremist i din forskrudde gullfiskbolle, så gjerne for meg. Jeg har ingen interesse av å vende disse barnemordersvina det annet kinn, tvert imot, jeg ville heller tre en M16 opp i muslimrævene deres og trekke av så hue hue og innmat sprutet av de råtne skrottene deres.

Øye for øye, til de er tannløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Hva de andre snakker om får de stå for."

Selvfølgelig. Og jeg regner med at du står for det du sier?

"Det er en forbindelse mellom de snille som du snakker om og de slemme som andre snakker om, men det vil ikke du se eller høre om."

???? Forbindelse mellom dem??? Annet enn at de er muslimer??? Herregud, jeg trodde at _jeg_ var en mester på konspirasjonsteorier! :o) Jepp, det er helt sikkert et hemmelig nettverk mellom _alle_ muslimer i hele verden. Og noen av dem leker nok bare at de er moderate. Ganske mange faktisk. Guuuud jeg er dum som lar meg lure - de spytter nok ut alkoholen og svinefileten når jeg snur ryggen til. Jadda ;o) Sorry, nå blir jeg useriøs, men du ber om det!

Spør dine mulsimske venner, de som går i moskeen daglig, om de støtter terrorbombene i London."

Jeg har ingen muslimske venner som går i moskeen daglig.

"For meg er det oss og dem: oss som ikke støtter terrorisme, og de som gjør det."

Ja, og stakkars muslimene, for uansett hva de sier, så tror du dem ikke... Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum.

Jeg har enda til gode å se en eneste person her inne som støtter terrorisme, og som ikke fordømmer det som skjedde i går. Men det er et par i denne tråden som tydeligvis mener at om man ikke synes at muslimer bare bør utryddes sånn for sikkerhetsskyld, så er man - hva var det nå igjen?? - islamhore. De har definert sin egen, syke lille virkelighet, og mener at alle som ikke er enig støtter terrorisme.

Du sier at du er i mot ALL terrorisme, så da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam.

Eller er terror mor muslimer ok?

Beste hilsen fra

Du insinuerer så mye at det blir for komplisert å svare på alle holdninger, ytringer og meninger du prøver ilegge meg.

I stedet skal jeg opplyse at pengene til uhyrlighetene kommer hovedsaklig og opprinnelig fra moderate muslimer, også fra Norge, men mest fra de muslimske land.

Terroristene utgir seg for å representere alle? muslimer. Trist for resten av muslimene, spesielt når de ikke protesterer, og står på gaten og åpnet sier de støtter dem.

Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er.

Jeg mener dette skal bekjempes ved å følge sporene tilbake til der de læres opp og der pengene kommer fra, der finnes fundamentet som må rives og fjernes. Det hjelper ikke å anklage "alle" muslimer.

Men finner vi en uansett opprinnelse som har støttet terrorister med så mye som en krone i dette landet, så få dem fram så vi kan se dem. Samme med de som har terroristbakgrunn, forfølg dem til siste dag og lås dem inne.

Men sjansene er små for at noen gidder finne dem. De som støttet morderen Pol Pot går fremdeles rundt på gata i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du evner ikke å diskutere uten å hyle og bære deg, spy ut beskyldninger og skjellsord. Og du steilet da Grip kalte deg ei islamisthore? Tror jaggu Grip traff spikeren på hodet, jeg gitt.

Ja, jeg er villig til å gå over likene av en fiende som daglig skyter, bomber og steiner kvinner og barn. Hvis det gjør meg til en ekstremist i din forskrudde gullfiskbolle, så gjerne for meg. Jeg har ingen interesse av å vende disse barnemordersvina det annet kinn, tvert imot, jeg ville heller tre en M16 opp i muslimrævene deres og trekke av så hue hue og innmat sprutet av de råtne skrottene deres.

Øye for øye, til de er tannløse.

"Du evner ikke å diskutere uten å hyle og bære deg, spy ut beskyldninger og skjellsord."

*skrattler*, har du lest dine egne innlegg og hva DU har spydd ut av beskyldninger og skjellsord?? Det eneste skjellsorden _jeg_ har spydd ut er faktisk "ekstremist"...

"Og du steilet da Grip kalte deg ei islamisthore?"

Gjorde jeg?? Så vidt jeg vet har ikke jeg besvart det innlegget en gang. Men mange andre har reagert på mine vegne...

"Ja, jeg er villig til å gå over likene av en fiende som daglig skyter, bomber og steiner kvinner og barn."

Og det en muslim har gjort, har alle andre et kollektivt ansvar for??

Du er rett og slett kvalmende, og ja, du kan bare gå og tatovere ekstremist i pannen din med det samme. Du sier at du ikke hater, men det er litt vanskelig å tro deg når det renner gørr ut av deg som ikke likner annet enn reinspikka hat mot en gruppe mennesker, kun basert på hvilken Gud de tilber.

Oups, det høres jo nesten ut som om jeg skulle snakke til en ekstrem muslim som vil drepe alle vantro kristne fordi de er sinte på noe de mener amerikanerne har gjort mot deres kvinner og barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall 100% sikker på at det blir langt fra fredelig om du og dine meningsfeller skal få herje fritt.

Og jeg kan definere meningsfeller for deg i alle fall: De som mener at man bør ta rotta på muslimer, og de som mener at man bør ta rotta på kristne.

Dere er samme ulla, Mr Kahn. Du kan hyle og bære deg om at jeg er matrxist, islamisthore, kall meg hva som helst. Men det endrer IKKE det faktum at du ikke er et hår bedre enn de muslimene som ikke fordømmer terror mot vestlige mål.

Å fordømme terroren muslimene bedriver er en ting. Å skrive svart på hvit at man ønsker å kverke hvor mange muslimer som helst for å ta knekken på islam... At målet helliger middelet. Herregud.... Ser du ikke selv at du argumenteterer på _nøyaktig_ samme måte som de du - og alle andre her!!- fordømmer????

Jeg ser du forsøker å moderere deg litt i noen innlegg, men for min del er det hakket for sent.

... er det samme som å si at alle som kjempet mot nazismen ikke er et hår bedre enn nazistene! Jeg tror fan skjære meg du må være noe av det dummeste jeg har hatt den tvilsomme glede å sparke i ræva. Du er imidlertid ikke den første muslimen jeg setter på plass så tennene skrangler på nettet.

Jeg kan i hvert fall garantere at dine muslimske "venner" skulle fått en langt tøffere tilværelse om "jeg hadde fått herje fritt".

Selvsagt kverker vi det antall muslimer som er nødvendig for å bli kvitt islam, det er ikke verre enn at vi kverket millioner av tyskere for å knekke nazismen. Begge ideologiene (islam er knapt verd å kalle en religion) søker verdensherredømme, det er nedfelt i koranen og forfektes av millioner muslimer verden over. At du har en "tam" muslim gående rundt deg er totalt uinteressant.

Moderere meg? I helvete heller, mot sånne PK-rotter som deg trengs skarp lut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du evner ikke å diskutere uten å hyle og bære deg, spy ut beskyldninger og skjellsord."

*skrattler*, har du lest dine egne innlegg og hva DU har spydd ut av beskyldninger og skjellsord?? Det eneste skjellsorden _jeg_ har spydd ut er faktisk "ekstremist"...

"Og du steilet da Grip kalte deg ei islamisthore?"

Gjorde jeg?? Så vidt jeg vet har ikke jeg besvart det innlegget en gang. Men mange andre har reagert på mine vegne...

"Ja, jeg er villig til å gå over likene av en fiende som daglig skyter, bomber og steiner kvinner og barn."

Og det en muslim har gjort, har alle andre et kollektivt ansvar for??

Du er rett og slett kvalmende, og ja, du kan bare gå og tatovere ekstremist i pannen din med det samme. Du sier at du ikke hater, men det er litt vanskelig å tro deg når det renner gørr ut av deg som ikke likner annet enn reinspikka hat mot en gruppe mennesker, kun basert på hvilken Gud de tilber.

Oups, det høres jo nesten ut som om jeg skulle snakke til en ekstrem muslim som vil drepe alle vantro kristne fordi de er sinte på noe de mener amerikanerne har gjort mot deres kvinner og barn....

Hoho, enten er du muslim, ellers så er du RV, hvilket går ut på nesten det samme.

Som jeg sa, jeg er villig til å gjøre det som er nødvendig for å knekke islam, og det skammer jeg meg ikke over. Om jeg blir nødt til å avlive noen koneplagere og barnemordere i samme slengen, så er det bare en bonus.

In war you don’t have to be polite - you just have to be RIGHT !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du insinuerer så mye at det blir for komplisert å svare på alle holdninger, ytringer og meninger du prøver ilegge meg.

I stedet skal jeg opplyse at pengene til uhyrlighetene kommer hovedsaklig og opprinnelig fra moderate muslimer, også fra Norge, men mest fra de muslimske land.

Terroristene utgir seg for å representere alle? muslimer. Trist for resten av muslimene, spesielt når de ikke protesterer, og står på gaten og åpnet sier de støtter dem.

Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er.

Jeg mener dette skal bekjempes ved å følge sporene tilbake til der de læres opp og der pengene kommer fra, der finnes fundamentet som må rives og fjernes. Det hjelper ikke å anklage "alle" muslimer.

Men finner vi en uansett opprinnelse som har støttet terrorister med så mye som en krone i dette landet, så få dem fram så vi kan se dem. Samme med de som har terroristbakgrunn, forfølg dem til siste dag og lås dem inne.

Men sjansene er små for at noen gidder finne dem. De som støttet morderen Pol Pot går fremdeles rundt på gata i Norge.

"Terroristene utgir seg for å representere alle? muslimer. Trist for resten av muslimene, spesielt når de ikke protesterer, og står på gaten og åpnet sier de støtter dem."

Forøvrig har aviser og tv vært fullt av muslimer som sier at de fordømmer det som har skjedd. Du trenger ikke lete hardt for å finne det. Men du tilbakeviser jo bare det med å si at det er deres fordømte plikt å lyve, så sånn sett så kunne de jo bare holdt kjeft...?

"Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er."

Så har vi avklart det, så skal jeg ikke tillegge deg ekstremist-rollen som Mr Kahn ble så fornærma over ;o)

"Jeg mener dette skal bekjempes ved å følge sporene tilbake til der de læres opp og der pengene kommer fra, der finnes fundamentet som må rives og fjernes. Det hjelper ikke å anklage "alle" muslimer."

Da er vi enige om en ting til da. Jammen ikke verst! Jeg synes også at vi skal bekjempe terrorisme. Jeg er bare fryktelig uenig med Mr Kahn som mener at måten å gjøre det på er å "bombe Mekka" eller på andre måter drepe muslimer i søkk og kav....

Men nå synes jeg du skal gjøre som meg - gå ut og nyte sommersolen!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Det blir som å forsøke og overbevise Osama Bin Laden om feilene i Islam."

PK-rotte! Det er nettopp denne type psykopatgauling som som tjener islamistenes agenda; lat som alle er like ille.

Trudde du var litt glup, jeg, men så viser det seg at du bare mimer menneskelig adferd.

Jupp, jeg er umenneskelig. Du, derimot, en fyr som snakker om å smelle hele mekka til helvete for så i neste setning, etter at noen har påpekt galskapen i å utrydde alle muslimer på grunn av det noen av dem gjør, skriver følgende:

"Islam er en kreftsvuls på menneskeheten. Hva som går med når den skjæres vekk er uansett verd det.

Punktum!"

Du er langt verre enn jeg trodde og faen ikke hakket bedre enn nazisvina som for mer enn et halvt århundre siden forsøkte å utrydde noe de mente var en verkebyll på menneskeheten.

Men jeg gidder ikke det tullet her lenger. Å overbevise Bin Laden og andre av dine likesinnede om deres ekstremiste er naturligvis komplett umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Du vil ikke se hva jeg skriver, vil du vel?? Jeg snakker ikke om noen få snille ikke-muslimer i et land av muslimer.

Jeg snakker om et land der muslimene er i absolutt flertall. Og der likevel hovedstaden er proppfull av muslimer som røyker, drikker og spiser gris. En hovedstad hvor ca 4% går jevnlig i moskeer. Oppfører seg som en gjennomsnittskristen, altså...

Så slutt å snakke meg ned som om jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om. Jeg har aldri sagt at det _ikke_ finnes muslimske mørkemenn, jeg har _aldri_ sagt at det ikke er et problem. Jeg sier bare at det er enkelte her som snakker som om det er kul umulig å være moderat muslim, at det er enkelttifeller. Vel, det er beviselig feil!

Og som sagt, jeg snakker ikke om et paradis på jord, dette er et korrupt og jævlig land. Men det skyldes IKKE at de som bor der er muslimer. Og igjen - dette er et _muslimsk_ land, muslimer som styrer.

Men jeg vet jo at de som snakker varmest om at vi bare må utslette muslimer helst ikke vil høre om at det faktisk finnes eksempler på at muslimer ikke nødvendigvis er sånn som de gjerne fremstilles i pressen - fanatiske mordere som dreper alle vantro over en lav sko...

Det er hyggelig for deg at du har spist middag hos snille muslimer. Jeg jobber også sammen med snille muslimer. Men det var i grunnen ikke det jeg skrev om i innlegget mitt. Jeg ga et eksempel på et land hvor "snille" muslimer er i flertall og fanatikerne ikke har fotfeste. Altså motstykket til dine eksempler...

Beste hilsen fra

Hvis det blant dine snille muslimer er en kvinne, spør dem om de kan gifte seg med en vantro, drikke alkohol, ha sex utenfor ekteskap, være utro, ha sex under menstruasjon, la være å adlyde sin far eller ta av seg hodetørkleet.

Spør "hvorfor" for hvert svar. Spør hva som hadde skjedd om de gjorde det.

Får du sannferdige svar, så begynner su sikkert å forstå at islam er en urgammel forbannelse for kvinner. Mister mennene kontrollen over kvinner, så rives hele bunnen ut.

Det første du får høre er at de gjør det "frivillig". Senere får du kanskje vite at faren eller broren ville drepe dem.

Det som verver flest til den relifionene og kulturen er frykt. Kulturen skapte religionen, ikke omvendt.

Før islm kom på banen, da drepte folk hverandre for ingenting, i tusenvis. Det var en del av livet. Da passet det fint å lage en relgion som gjenspeilet alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Terroristene utgir seg for å representere alle? muslimer. Trist for resten av muslimene, spesielt når de ikke protesterer, og står på gaten og åpnet sier de støtter dem."

Forøvrig har aviser og tv vært fullt av muslimer som sier at de fordømmer det som har skjedd. Du trenger ikke lete hardt for å finne det. Men du tilbakeviser jo bare det med å si at det er deres fordømte plikt å lyve, så sånn sett så kunne de jo bare holdt kjeft...?

"Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er."

Så har vi avklart det, så skal jeg ikke tillegge deg ekstremist-rollen som Mr Kahn ble så fornærma over ;o)

"Jeg mener dette skal bekjempes ved å følge sporene tilbake til der de læres opp og der pengene kommer fra, der finnes fundamentet som må rives og fjernes. Det hjelper ikke å anklage "alle" muslimer."

Da er vi enige om en ting til da. Jammen ikke verst! Jeg synes også at vi skal bekjempe terrorisme. Jeg er bare fryktelig uenig med Mr Kahn som mener at måten å gjøre det på er å "bombe Mekka" eller på andre måter drepe muslimer i søkk og kav....

Men nå synes jeg du skal gjøre som meg - gå ut og nyte sommersolen!

Beste hilsen fra

Det kan jeg like så godt gjøre, for du ilegger meg så mange meninger jeg ikke har at du like godt kan overta det hele selv, overta nicket mitt og alt, så kan du diskutere med deg selv ilegge deg selv meninger og holdninger og så diskutere ut fra det.

God kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg er umenneskelig. Du, derimot, en fyr som snakker om å smelle hele mekka til helvete for så i neste setning, etter at noen har påpekt galskapen i å utrydde alle muslimer på grunn av det noen av dem gjør, skriver følgende:

"Islam er en kreftsvuls på menneskeheten. Hva som går med når den skjæres vekk er uansett verd det.

Punktum!"

Du er langt verre enn jeg trodde og faen ikke hakket bedre enn nazisvina som for mer enn et halvt århundre siden forsøkte å utrydde noe de mente var en verkebyll på menneskeheten.

Men jeg gidder ikke det tullet her lenger. Å overbevise Bin Laden og andre av dine likesinnede om deres ekstremiste er naturligvis komplett umulig.

Neida, du er ikke umenneskelig, du er bare en guttunge som tror at verden er Kardemommeby, og at krig og elendighet er noe som bare er på TV og i aviser.

Også vil du vel helst holde deg inne med DOL-fjollene, siden du pleier omgang med noen av dem. *grøss*

Joda, vi er nok ekstremister vi, særlig når vi kan finne på å samle så mye drit mellom to permer som her:

http://www.fomi.no/Verdenrundt.htm

Nå kan du jo begynne å skyte på budbringeren, i tradisjonell DOL-stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er det samme som å si at alle som kjempet mot nazismen ikke er et hår bedre enn nazistene! Jeg tror fan skjære meg du må være noe av det dummeste jeg har hatt den tvilsomme glede å sparke i ræva. Du er imidlertid ikke den første muslimen jeg setter på plass så tennene skrangler på nettet.

Jeg kan i hvert fall garantere at dine muslimske "venner" skulle fått en langt tøffere tilværelse om "jeg hadde fått herje fritt".

Selvsagt kverker vi det antall muslimer som er nødvendig for å bli kvitt islam, det er ikke verre enn at vi kverket millioner av tyskere for å knekke nazismen. Begge ideologiene (islam er knapt verd å kalle en religion) søker verdensherredømme, det er nedfelt i koranen og forfektes av millioner muslimer verden over. At du har en "tam" muslim gående rundt deg er totalt uinteressant.

Moderere meg? I helvete heller, mot sånne PK-rotter som deg trengs skarp lut.

" er det samme som å si at alle som kjempet mot nazismen ikke er et hår bedre enn nazistene! "

Neida, det er det ikke. Min farfar kjempet mot naziztene. Og deres mål var IKKE å drepe flest mulig tyskere. Soldater i krig dreper ikke for å drepe, fordi jo flere som stryker med, jo bedre.

Slutt å vanære de som kjempet mot nazismen, min farfar ville _aldri_ ha blitt sammenliknet med den "kampen" du kjemper!

"Jeg tror fan skjære meg du må være noe av det dummeste jeg har hatt den tvilsomme glede å sparke i ræva."

Jeg tror fan skjære meg at du er så dum at du ikke merker at du står og sparker deg selv i ræva....

"Du er imidlertid ikke den første muslimen jeg setter på plass så tennene skrangler på nettet."

Når konverterte jeg sa du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige mannsling, gå nå ut og stell med deg selv.

Det er jo "freddan"

Latterlig? Hadde du hatt ett snev av selvinnsikt hadde ikke du snakket høyt om det.

Det er vel ingen man ler mer av her inne enn deg, dette er det flere som har sagt til deg, men det glir ikke inn for det.

Du som var så opptatt av rævva mi og kyssing, noe du gjenntok mange ganger, så noe skjulte lyster må du ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...