Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Er ikke du urimelig når du antyder at jeg gikk litt langt i et ønske om å slette innlegg som angikk meg, og det uten at du vet hva det dreier seg om (det påpeker du selv). Er ikke det nok å være en av de involverte parter?

Jeg sa jo at dette ikke gjaldt deg, nå må du lese hva jeg skriver nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Da har du noe å lære Mr Kahn. Kanskje lurt å sette deg ned og forsøke å se svarene dine fra andres vinkel.

Jeg fatter ikke at du kan være så blind.

Som jeg har sagt før, bruk kunnskapen din på en ordentlig måte og bli tatt seriøst. Ved din oppførsel på nettet så kan du vel ikke forlange eller tro at du vil bli det?

Nåja, jeg får da frem budskapet selv om det ofte drukner i kaklingen fra sånne hanekyllinger som deg og resten av DOL-fjollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, der har vi det igjen, "konstant rundt med blåveis". Vet du hva, jeg snakker på samme måten til folk i virkeligheten som jeg snakker til deg her - eller til denne pråsaken, for den saks skyld.

Men jeg svarer kun på tiltale i disse trådene. Jeg ville forøvrig ikke tatt fem øre for å kalle deg en møkkamann rett opp i fleisen din heller, så fikk du heller se hvor lett det ville bli å gi meg en "blåveis".

Ikke rare dokumentasjonen du kom med, møkkamann.

*lol*

Jeg har da ikke sagt at jeg går rundt å slår ned folk. Men jeg tror faktisk ikke noe på deg, hvis du påstår at du fører samme språket i RL. Jeg tror neppe at du kan være så dum, enkelt og greit. Så lite sosial intellegens kan det ikke være mulig å ha.

Du skal alltid slå deg på brøstet å være tøff, er ikke det slitsomt i lengden? Tror du at det imponerer andre? Vet svaret ditt, det driter du i, hehe.

Men svar på det jeg spør deg om da eller klarer du ikke? Du vet jo nå at jeg fremla bevis, eller gjelder bare slike uttalelser andre enn deg selv?

Med andre ord, du kan si hva du vil og kalle andre for hva du vil, men blir det samme brukt mot deg så påstår du at de bruker det fordi de ikke vinner frem i debatten. Da har ikke du klart å fått til en eneste debatt, i hver jævlig tråd du havner i, så kaller du andre for både ditt og datt, se mine eksmpler:-)

Men morsom er du, dette er stor underholdning for oss andre.

Hilsen møkkamannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg får da frem budskapet selv om det ofte drukner i kaklingen fra sånne hanekyllinger som deg og resten av DOL-fjollene.

Gjør du virkelig det? Det kan du da vel ikke tro på selv en gang.

Det andre henger seg opp i er jo skrivemåten din. Du havner hver gang opp i krangler og fokusen blir noe helt annet enn det opprinnelig budskapet ditt.

Selvsagt er det alle andre det er noe galt med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, de som er "uenig" i det jeg skriver, kommer ikke til å forandre mening, uansett hva slags linje jeg legger meg på. Ihuga sosialister og jødehatere har disse refleksene i ryggmargen, en irreversibel tilstand etter mange år med NRK, VG, potetgull, cola og 20 prince.

Med få unntak er det INGEN på DOL som har gjort noe forsøk på å gå i dialog med meg på saklig grunnlag, de er, som du, mest opptatt av hvordan, hvem og hva jeg er, og hvorfor.

Prøv å se dere litt i speilet, kanskje det er et forbedringspotensiale der inne et sted.

Mange som har forsøkt å gå i skikkelig dialog med deg i den tiden du har vært på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Jeg har da ikke sagt at jeg går rundt å slår ned folk. Men jeg tror faktisk ikke noe på deg, hvis du påstår at du fører samme språket i RL. Jeg tror neppe at du kan være så dum, enkelt og greit. Så lite sosial intellegens kan det ikke være mulig å ha.

Du skal alltid slå deg på brøstet å være tøff, er ikke det slitsomt i lengden? Tror du at det imponerer andre? Vet svaret ditt, det driter du i, hehe.

Men svar på det jeg spør deg om da eller klarer du ikke? Du vet jo nå at jeg fremla bevis, eller gjelder bare slike uttalelser andre enn deg selv?

Med andre ord, du kan si hva du vil og kalle andre for hva du vil, men blir det samme brukt mot deg så påstår du at de bruker det fordi de ikke vinner frem i debatten. Da har ikke du klart å fått til en eneste debatt, i hver jævlig tråd du havner i, så kaller du andre for både ditt og datt, se mine eksmpler:-)

Men morsom er du, dette er stor underholdning for oss andre.

Hilsen møkkamannen

Kjøss dæ bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør du virkelig det? Det kan du da vel ikke tro på selv en gang.

Det andre henger seg opp i er jo skrivemåten din. Du havner hver gang opp i krangler og fokusen blir noe helt annet enn det opprinnelig budskapet ditt.

Selvsagt er det alle andre det er noe galt med:-)

Kjøss dæ bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har forsøkt å gå i skikkelig dialog med deg i den tiden du har vært på DOL.

Kun én som jeg kan huske: "shave my poodle", og vi debatterte videre via mail, helt uten problemer. Du skjønner, alt er ikke galt meg meg, hele tiden. Det er bare slik inni hodet ditt.

Men forøvrig, kjøss dæ bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøss dæ bak.

*lol*..ble du igjen tatt på senga nå og klarer ikke å svare på det jeg spør deg om?

Kanskje greit å gi seg, du har ikke akkurat gjort noen god figur i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun én som jeg kan huske: "shave my poodle", og vi debatterte videre via mail, helt uten problemer. Du skjønner, alt er ikke galt meg meg, hele tiden. Det er bare slik inni hodet ditt.

Men forøvrig, kjøss dæ bak.

Det er sikkert ikke noe galt med deg hele tiden, men det er ikke langt i fra tror jeg.

Du må da snart begynne å få bitte lite selvinnsikt? Når du til stadighet kommer i krangler og blir til og med jaget fra nettstedene.

Du må ikke ha så dårlig selvtillit at du hele tiden må slå deg på brystet og forsøke å fremstå som tøff. Det blir ganske latterlig i lengden for oss andre.

Forresten er det godt å be meg kysse meg bak?....det er jo freddan..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fanken, mange vet jo ikke enang de er undertrykt"

Det der er jævli farlig. Det er ikke lenge siden forskjellige urfolk ble både utryddet og tvangskonvertert til kristendommen, fordi de var "vilmenn" og ikke visste bedre eller sitt eget beste.

Vi skal være veldig forsiktige med å komme med vår moral og våre forestillinger om rett og galt, og tre disse nedover ørene til andre.

Men når det gjelder ortodoks islam, så er jeg enig i sakens kjerne. Og jeg sammenligner selvfølgelig heller ikke islams spredning i verden med urbefolkningen på Tazmania.

(forøvrig - hvordan kan en egentlig være undertrykt hvis en ikke føler seg undertrykt?)

"..................................."

Tja - en kan vel bare se hvordan ens egne bestmødre levde i forhold til sine menn? - De syns jo at dagens kvinner "tar seg litt vel store friheter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å være med på en slik tråd, det er mange sterke meninger.

Jeg har samme synspungter som deg på masse av det du skriver. Samtidig er jeg så "kristelig" at jeg ser på drap som noe "ulovlig".

Men jeg skjønner godt at mange mister "kontrollen" noen ganger, det er forferdelig å se på ting som disse som skjedde i går i London, september i USA...

Vi klarer jo ikke forstå, og skjønne mange av oss, hvordan man kan sende sine egne i døden med bomber som tar livet av mange uskyldige, hvordan man kan gjengvoldta kvinner forde nevøer har forelsket seg feil - etterpå må den voldtatte kvinnen finne fire vitner til hendelsen for selv å ikke bli anklaget for voldtekt og bli stenet og pisket til døde.

Hvordan de - også mange som bor i Norge - får gjennomført omskjæring av jentunger.

Osv. osv.

Vi klarer simpelthen dårlig å sette oss inn i disse menneskenes tankegang, og med det fører nok et hat og en uoppgitthet som kan komme til syne i mange forskjellige meninger om hvordan det kan stoppes.

Altså, jeg er ikke enig i å drepe, drepe og utslette, men jeg skjønner frustrasjonen som folk kan sitte med over all den ubegripelige elendigheten som kryr rundt omkring oss.

Vi kan ofte jobbe iherdig mot et mål generellt i livet, om målet har en løsning, men dette her synes ikke å ha en oppskrift på hvordan det best kan endes, og for noen fortoner nok dette seg som et problem som bør fjernes helt.

Det av ymse prosenter av satte befolkning bifaller slike hendelser tror jeg nok kan legge meget fyr til bålet.

Uansett om det er to eller tyve prosent...de er i gjeldende land og lever der sikkert ganske godt, og så bifaller de slike handlinger...

Det er facinerende å lese svar, innlegg, meninger og tanker i slike tråder...

Det er en grunn til at det nok aldri blir en verden fri fra krig og elendighet.

Men jeg skjønner frustrasjonene til folk, både den ene og den andre vegen.

Hele greiene er jo et mareritt fra ende til annen uten sidestykke.

Synes det er fint når du og andre klarer å få frem meningen sin uten å tråkke ned andre, man blir lettere respektert når man får det til slik.

Min mening utover det er at denne tråden burde vært slettet.

Ikke for alle meningene som er fremkommet men på grunn av alle de svarene som det ble etterhvert som nesten gikk utenfor tema og kun inneholdt personangrep og stygge ord.

Det er en forskjell på rene diskusjonstråder med forskjellige meninger og direkte guffne krangler som denne viste seg å bli.

Fin du evner å dra deg ut i solen, kos deg

:)

Et flott innlegg, Ramina! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo enig i det du skriver. Men la oss si at Kahn i virkeligheten er en slags Trond Ramsland som ønsker å sette ut i livet det han truer med, da er det bra at slikt som dette kan dokumenteres.

NÅ er det mange her inne som kjenner Mr. Kahn i RL - så det tror jeg du kan ta helt med ro i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Du hadde finni fram popcorn og var klar for den store underholdningskvelden, skjønner jeg? ;)

Jupp..Det ble litt sent..;-)

Egentlig angrer jeg meg litt, mange av innleggene her var så fine, og tråden ble etterhvert laang og mindre leservennlig, og det er dumt.

Det er jeg svært delskyldig i(og ikke hadde jeg noe særlig saklig heller, men, hvem KLARER vel å være sakelig og høflig med Kahn&co i lengden?), men det var for fristende å la være..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe...denne tråden er så underholdende.

Grip ser ut til å ha innsett tapet, Mr Kahn vil nok dø uvitende.

Sant nok..! :-)

Grip trakk seg hvertfall, Kahn er jo pokker meg hakke tulling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

NÅ er det mange her inne som kjenner Mr. Kahn i RL - så det tror jeg du kan ta helt med ro i så måte.

Hehe, du er vel den rette til å snakke om han og hvilket inntrykk han gjør på fler her inne, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er vel den rette til å snakke om han og hvilket inntrykk han gjør på fler her inne, ja.

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jupp..Det ble litt sent..;-)

Egentlig angrer jeg meg litt, mange av innleggene her var så fine, og tråden ble etterhvert laang og mindre leservennlig, og det er dumt.

Det er jeg svært delskyldig i(og ikke hadde jeg noe særlig saklig heller, men, hvem KLARER vel å være sakelig og høflig med Kahn&co i lengden?), men det var for fristende å la være..;-)

Kjenner følelsen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen. ;)

Jeg ble sånn av SØR - så jeg sluttet å svare han -for min egen sjelfred. En deilig avgjørelse - likevel er jeg dønn enig med han i enkelte ting -og kan ikke svare da heller -Prinsippfast og barnslig som jeg er.

Så jeg liker meg best når jeg pludreprater i kjerring-fjols-tråder :) Har da mye annet å tenke på enn å krangle med anonyme folk som man ikke engang vet om bare erter en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...