Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel

Jeg gjentar det en siste gang: Hvis man har en dyp forakt for de som tror annerledes enn en selv, så er man ikke en "moderat" troende.

"..................................."

Forakten er stor nok til at de ikke gifer seg med vantro og ikke inviterer dem i bryllupet. Anser at et giftermål med en vantro er den største ulykken som kan skje, så stor at folk må drepes. En gravid dame på Holmlia ble drept for akkurat det.

Vi vantro har ikke innsikt og forstår ikke hva begrepet innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Så lenge de det gjelder blåser i det og vil ha det stående så er det greit for meg for å si det sånn.

Men jeg trodde det var en grunnregel her inne at det ikke skal forekomme personangrep av ymse slag.

Selv synes jeg det er forkastelig masse av det som ble skrevet og synes vel det er en god ide å slette av også den grunn at innskrivere ikke skal få gleden av å se sin egen skitt få stå i fred såpass lenge.

:)

Jeg tror (og håper) at webmaster bruker litt skjønn.

Men det er selvsagt forskjell på de som både mottar og gir personangrep (slik som undertegnede og Kahn, f.eks), og de som som blir uprovosert antastet.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

...i om webbisen sletter eller utestenger, hvis jeg føler for å skrive mer på DOL, så er et nytt nick bare en mail unna.

Kan forøvrig ikke se at jeg blir spesielt avflettet i denne tråden, om en da ikke har sans for dette nervevrakets følelsesutbrudd.

Jeg sitter faktisk her og ler av hele greia, mest galgenhumor, fordi disse retthaverske PK-rottene antagelig vil rekke å oppleve den dagen da undertrykkelsen banker på deres dør. Da vil de kanskje også huske hva Grip og jeg har skrevet, hvis de da ikke legger seg ned og spriker for den nye ordenen, slik tyskerhorene gjorde for drøye 60 år siden.

Når tiden kommer til å le sist, er det ikke mer å le av.

*ler*

Du er faen meg utrolig. Du burde seriøst få deg et nytt nick, fordi ingen vil ta deg seriøst etter dette. Dvs, hvis noen noensinne tok deg seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Danskene er ganske opprørt, og har fått føle muslimenes hataksjoner i sitt fredelige land i mange år allerede.

" Dansk Folketings formann i retsudvalget, Peter Skaarup, udtaler:

- Det er ingen hemmelighed, at der her til lands befinder sig en ret stor gruppe af muslimske fanatikere, som helt officielt sympatiserer med terrorgrupper - som f.eks. Al Qaeda, Hamas og Hizbollah - og som ville kunne tænkes at tilbyde den nødvendige assistance i forbindelse med et terrorangreb mod København.

Tidligere internerede man sine fjenders landsmænd og sympatisører - det skete eksempelvis med tyske og japanske borgere, som under verdenskrigen befandt sig i USA eller England. I dag går sympatisørerne frit omkring i gaderne, de deltager i demonstrationer og udspreder i øvrigt deres had til det land, de har bosat sig i.

Vi vil have regeringens svar på spørgsmål som: Hvordan sikrer vi os mod 5. kolonne-virksomhed i Danmark? Hvilke midler skal vi tage i anvendelse for at beskytte det danske folk? Hvordan river vi fanatiske celler op ved roden inden de for alvor får fæste? Hvordan beskyttes i det hele taget Danmark bedst?, siger Peter Skaarup.

Dette er første gangen de snakker om internering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramina

Jeg tror (og håper) at webmaster bruker litt skjønn.

Men det er selvsagt forskjell på de som både mottar og gir personangrep (slik som undertegnede og Kahn, f.eks), og de som som blir uprovosert antastet.

".................................."

Det er det såklart.

Men tråden blir liksom veldig utenfor tema da om flere svar kun går ut på å drittkaste.

Til slutt er det jo bare en milelang tråd med dritt liksom :)

Men det viktigste er jo at ingen føler seg "støtt" tross alt, og det er det jo fint å se at de inblandede ikke ser ut til å gjøre i større grad i denne tråden iallefall.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kalle det nyansering heller, for det sankkes om to helt ulile tider og kulturer.

Det jeg skriver om skjer i dag, og har foregått de siste 30 år. Ikke de siste 1000 år. Det virker som noen går så langt tilbake som de trenger for å finne noe som er like ille, og når de må gå !!1000 år!! tilbake, da er det ille!

Man trenger ikke å gå tusen år tilbake for å finne umenneskelige grusomheter i regi av kristedommen. Det holder med et par hundre år, sannsynligvis enda mindre.

Men jeg er selvfølgelig enig i at kristningen av norge ikke har så mye relevans for den påståtte islamifiseringen (legg merke til det usannsynlig morsomme, utilsikdede ordet: islam i fiseringen) av norge.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logitechmusa

Har bare lyst til å komme med et sitat som viser hvor farlig Kahn og hans like virkelig er:

"Basim Ghozlan, forstander i Det islamske forbundet og ansvarlig for nettstedet Islam.no, er kjent med muslimhetsen som nå raser etter terrorangrepene.

- Dette er jeg vant med, og det er ikke noe nytt. Men det er farlig, fordi slike innlegg dytter flertallet av muslimer - som i utgangspunktet er ærlige og fredelige mennesker og motstandere av terrorisme - over mot den ekstreme siden."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Du som trenger varm melk her da din pattunge..!

Sutrer som en unge om ikke-eksiserende jødehat og de skumle pasifistene som er ute etter deg..:-o

OG ikke minst fordi snø tok innersvingen på deg..;-)

BUHU..!

Pa-te-tisk!!

Hehe...denne tråden er så underholdende.

Grip ser ut til å ha innsett tapet, Mr Kahn vil nok dø uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forakten er stor nok til at de ikke gifer seg med vantro og ikke inviterer dem i bryllupet. Anser at et giftermål med en vantro er den største ulykken som kan skje, så stor at folk må drepes. En gravid dame på Holmlia ble drept for akkurat det.

Vi vantro har ikke innsikt og forstår ikke hva begrepet innebærer.

Æresdrap er kulturellt, og ikke religionsbetinget. Punktum. Mer er det ikke å si om den saken. (selv om det er en stor andel av kulturene som også er muslimske).

Men jeg nekter å bruke ordet "moderat" om disse du beskriver.

"..............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Sorry, flisa - du får ta det som en fornærmelse hvis du vil, det får ikke hjelpe: Jeg synes oppriktig synd på noen som lever sammen med en person som kommer med de uttalelsene han har kommet med her i dag. Og at en slik person skal oppdra barn er bare enda et argument for en ønskesituasjon hvor ikke hvem som helst får lov å bli foreldre (gjelder også muslimer).

"...................................."

Er Mr Kahn gift med flisa..? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Du er faen meg utrolig. Du burde seriøst få deg et nytt nick, fordi ingen vil ta deg seriøst etter dette. Dvs, hvis noen noensinne tok deg seriøst...

He-heh...han klarer aldri å skjule seg - galskapen kommer til å skinne gjennom ethvert nick og evt. forkledning.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forakten er stor nok til at de ikke gifer seg med vantro og ikke inviterer dem i bryllupet. Anser at et giftermål med en vantro er den største ulykken som kan skje, så stor at folk må drepes. En gravid dame på Holmlia ble drept for akkurat det.

Vi vantro har ikke innsikt og forstår ikke hva begrepet innebærer.

Du har så lite peiling!!

Min mor jobber i et muslimsk land, og hun gjør til tider ikke annet enn å gå i bryllup. Til muslimer.

Jeg har vært i dette landet, og her spises det gris, her drikkes det alkohol, her sminker damene seg og gjør det de kan for å ta seg ut.

Hvordan det er mulig?? Vel, de har vært under russerne aldri så lenge, og har nok blitt påvirket av det. Og hva beviser det? At en muslim ikke er en muslim uansett hvor man er i verden. At det er fullt mulig å være moderat muslim, på samme måte som man er moderat kristen.

Jeg skal IKKE forhellige dette landet jeg snakker om, for det er korrupt og jævlig, et land folk rømmer fra. Poenget er at det her finnes muslimer som overhode ikke passer inn i den boksen noen forsøker å tre hver eneste muslim ned i - som rabiate potensielle mordere, hjernevaska og ute av stand til å omgås ikke-muslimer. Jeg vet om et sted hvor det er hauger på hauger på hauger med muslimer som motbeviser at det er og må være sånn. Jeg har som sagt sett dem og snakket med dem.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

Man trenger ikke å gå tusen år tilbake for å finne umenneskelige grusomheter i regi av kristedommen. Det holder med et par hundre år, sannsynligvis enda mindre.

Men jeg er selvfølgelig enig i at kristningen av norge ikke har så mye relevans for den påståtte islamifiseringen (legg merke til det usannsynlig morsomme, utilsikdede ordet: islam i fiseringen) av norge.

"..................................."

Bra, da er vi nær målet: hvor mange har kristne krigsmenn drept og fordrevet fra sine hjem fordi de skal innføre kristendommen mot folks vilje de siste 30 år.

Bare de siste 30 år? Da ser vi helt bort fra alt før, det for debattens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

He-heh...han klarer aldri å skjule seg - galskapen kommer til å skinne gjennom ethvert nick og evt. forkledning.

"................................."

Det er nok sant.

Jeg tror neppe han forstår det selv, men innleggene hans gir meg en forståelse av hvordan disse muslimske fanatikerne tenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Æresdrap er kulturellt, og ikke religionsbetinget. Punktum. Mer er det ikke å si om den saken. (selv om det er en stor andel av kulturene som også er muslimske).

Men jeg nekter å bruke ordet "moderat" om disse du beskriver.

"..............................."

Her i landet er arabisk kultur og religion sterkt bundet til hverandre. Det var denne -kulturen- som skapte relegionen, ikke omvendt. Så religionen er et uttrykk for kulturen. Da religionen var oppfunnet, hadde han begandlet kvinner som dyr i årtusner, og det passet godt å lage en religion som også forkynner det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, da er vi nær målet: hvor mange har kristne krigsmenn drept og fordrevet fra sine hjem fordi de skal innføre kristendommen mot folks vilje de siste 30 år.

Bare de siste 30 år? Da ser vi helt bort fra alt før, det for debattens skyld.

Jammen, det er jo et poeng som har blitt gjentatt så mange ganger at ingen kan ha unngått å få det med seg. Kristendommen har mistet sin statsstyrende makt i veldig stor grad - dette kaller vi utvikling fra middelalderske systemer. Islam ligger langt etter (i enkelte tilfeller veldig langt etter). Dette betyr jo at enkelte steder i verden har islam i dag makt til å gjøre ting kristendommen ikke har hatt makt til på lange tider.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jeg er enig i at tråden ikke akkurat har hatt en positiv utvikling i løpet av natten... Jeg setter ikke akkurat pris på å bli kalt diverse ting, men samtidig har de som skriver det overhode ingen injurierende kraft. Det tar sånn av at det for meg blir gal manns ralling - jeg klarer ikke å ta meg nær av det om jeg forsøker en gang.

Om tråden hadde blitt slettet første gang det ble etterspurt i går, ville jeg synes at det var rart. Om den slettes i dag vil jeg ikke reagert like mye.

Men jeg synes det er synd at man ikke kan ha en saklig diskusjon :-(

beste hilsen fra

Det er vel ikke helt usannsynlig at mr kahn prøver å skrive så mye dritt slik at tråden blir slettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Du har så lite peiling!!

Min mor jobber i et muslimsk land, og hun gjør til tider ikke annet enn å gå i bryllup. Til muslimer.

Jeg har vært i dette landet, og her spises det gris, her drikkes det alkohol, her sminker damene seg og gjør det de kan for å ta seg ut.

Hvordan det er mulig?? Vel, de har vært under russerne aldri så lenge, og har nok blitt påvirket av det. Og hva beviser det? At en muslim ikke er en muslim uansett hvor man er i verden. At det er fullt mulig å være moderat muslim, på samme måte som man er moderat kristen.

Jeg skal IKKE forhellige dette landet jeg snakker om, for det er korrupt og jævlig, et land folk rømmer fra. Poenget er at det her finnes muslimer som overhode ikke passer inn i den boksen noen forsøker å tre hver eneste muslim ned i - som rabiate potensielle mordere, hjernevaska og ute av stand til å omgås ikke-muslimer. Jeg vet om et sted hvor det er hauger på hauger på hauger med muslimer som motbeviser at det er og må være sånn. Jeg har som sagt sett dem og snakket med dem.

Beste hilsen fra

"noen forsøker å tre hver eneste muslim ned i - som rabiate potensielle mordere, hjernevaska og ute av stand til å omgås ikke-muslimer. Jeg vet om et sted hvor det er hauger på hauger på hauger med muslimer som motbeviser at det er og må være sånn."

Hvem denne "noen" er intresserer meg ikke.

Ikke blir fristet til å ilegge meg meninger jeg ikke har. Jeg mener ikke at -alle- er slik eller slik. Det jeg har sett, det har jeg sett her i landet, i et nordafrikansk land, i to vestafrikanske, to asiatiske. Alle steder fins folk som ikke er muslimer og ikke følger arabisk kultur. Men det fritar ikke alle de som _gjør_ det. Problemet er at det finnes så mange som følger denne kulturen og religionen. Så mange prester og maktmennesker som er menneskefientlige, at de oppveier de snille mange, mange ganger.

Jeg kjenner mange snille muslimer og har vært på middag hos mange. De kaller seg muslimer, men de fleste går ikke i moskeen og bryr seg ikke om prestene.

Allikevel smeller bombene, så de snille kan vi trygt la være å snakke om, det er terroristene jeg snakker om. Idyllisk familielibv i fred og fordragelighet kan vi ta en annen gang.

En annen ting er at de snille ikke løfter en finger for å stoppe det som skjer, fordi de også er redde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...