Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

"Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til. Det jeg kan fastslå er at vedkommende er et hylende nervevrak med masse meninger om personene hun diskuterer med"

Selvfølgelig har ikke DU lagt merke til det. Om det så krøp opp i den bleike rævva di og rævkørte deg noe ordentlig, ville du neppe registrert det.

Forøvrig er det vel DU som i alle disse trådene har begynt med å kalle motstanderen (i dette tilfellet snø) for en PK-hore etc.

"................................"

Nei, jeg kaller som regel slike for PK-rotter. Det var nok andre som brukte betegneslen hore, eller islamisthore.

Nå får du begynne å følge med, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jepp, Reagan hadde guts. Heldigvis har Bush noe av det samme.

Ja, istedet for hjerne..Ingen god kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på at de som svarte Webmaster kun snakket om Kahn - etterpå har jeg sett at Grip har froGRIPet seg i tråden han også - det er VARMT her og parabolen har kutta ut - jeg er sur!

...men islamisthore er et utrolig stygt ord - men ikke rasistisk -ikke om du deler det opp engang :)

Sorry, flisa - du får ta det som en fornærmelse hvis du vil, det får ikke hjelpe: Jeg synes oppriktig synd på noen som lever sammen med en person som kommer med de uttalelsene han har kommet med her i dag. Og at en slik person skal oppdra barn er bare enda et argument for en ønskesituasjon hvor ikke hvem som helst får lov å bli foreldre (gjelder også muslimer).

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang så viser du fullstendig mangel på empati.

Eller vet du ikke/skjønner ikke at Liza bor i London? Ikke lek idiot en gang til da, du tråkker langt over streken noen ganger.

Kyss mæ i ræva! Det ligger dusinvis av uskyldige døde i Londons undergunn, myrdet av islamistiske svin som daglig dulles med her på DOL. Jeg gir fullstendig fan i hvem nordmann som måtte bo i London, så lenge vedkommende ikke har fått en skramme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,du har vel rett...etterhvert ser det slik ut at det er en eller annen innenriks undergruppe.

Men...hvor mange muslimer representerer de?

her anslaaes det (jeg har endelig hatt mulighet til aa se nyheter ikveld etter en laaaang dag i London) at bare 8% av muslimene her i landet forsvarer terroraksjoner.

Mitt utbrudd var egentlig rettet mot dette aa saann uten videre aa mene at terror mot noen er loksom "bedre" enn terror mot "oss"

Saa lang har jeg faatt vite at jeg har mistet en god venn og en bekjent.

Russel Square er ikke langt herfra hvor jeg har logget meg paa. jeg har ikke engang forsoekt aa komme meg hjem til ungene mine i kveld.

Folk som sitter langt borte og "forstaar"...det gjoer meg sint.

Føler virkelig med deg! Godt å se at det har gått bra med deg idag. Tenkte faktisk på deg før du ble etterlyst på meldinger, og ble glad når du svarte.

Min dypeste medfølelse for de du har mistet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kaller som regel slike for PK-rotter. Det var nok andre som brukte betegneslen hore, eller islamisthore.

Nå får du begynne å følge med, gitt.

Ah, det var litt av en forskjell.

Hvis du tar en tilfeldig valgt person som ikke har et livssyn basert på hat, så er sjangsen rimelig stor for at vedkommende ikke engang vet hva PK er.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det synes jeg lett det blir..Det indikerer en hel masse lumske meninger, bla, rasistiske, synes jeg..

Hvordan synes du "jødehore" klinger? Ingen antisemmitisme å spore i det..?

Jeg er klar over at islam er en religion og ikke et folk som sådant, men jeg klarer ikke å fri meg for å tro at alle slike ytringer næres av vondvilje og oftest medfølgende rasehat,

I prinsippet KAN selvsagt "islamisthore" være f.eks rent beskrivende(!)(da angjeldene prostituert kvinne med muslimske horekunder?) og ikke en rasistisk ytring, dog har jeg vanskelig for å tro at det ofte blir brukt slik..

Men det blir kanskje litt flisespikking..? ;-)

Men varmt ER det! PUH..

:-)

"Jeg er klar over at islam er en religion og ikke et folk som sådant"

Det gjelder i praksis jøder også, til en viss grad ihvertfall.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, istedet for hjerne..Ingen god kombo.

Nei, spesielt ikke for røverstater og diktatorer med tvilsom agenda. Bare så synd at han allierer seg med Saudi-Arabia og Pakistan for å få tak i en nisse som sannsynligvis gjemmer seg i nettopp en av disse landene.

Sånn sett er han dum som et brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det var litt av en forskjell.

Hvis du tar en tilfeldig valgt person som ikke har et livssyn basert på hat, så er sjangsen rimelig stor for at vedkommende ikke engang vet hva PK er.

"...................................."

En skal vel ha sittet lenge bak gardinene hvis en ikke vet at PK står for politisk korrekt.

Selv DU vel vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes."

Ja, tenk så fælt. For en ting er i alle fall sikkert, det var _ikke_ sånn da kristendommen kom til Norge.

Ja, for det er jo så forbanna interessant hva som skjedde i Norge for 1000 år siden, ikke sant? Norge ble kristnet med sverd, nå skal det muslimske sverdet, handchar, svinges over - nei, kappe av - våre hoder.

Fanken, at jeg ikke tenkte på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Jeg er klar over at islam er en religion og ikke et folk som sådant"

Det gjelder i praksis jøder også, til en viss grad ihvertfall.

"..................................."

Ja?

Det trodde ikke jeg..

Jeg trodde jøder = et folk,eller en rase om du vil. Som ofte bekjenner seg til jødedommen.

Muslimer = IKKE et folk. Men mange mennesker av forskjellige folk (eller raser om du vil), kan bekjenne seg til Islam..

Så jøde kan være både rasemessig(kan man SI det? :-o) betegnelse og samtidig en religiøs, mens mulsim eller islamitt kun fungerer som en religiøs klassifikasjon.

Ikke riktig? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyss mæ i ræva! Det ligger dusinvis av uskyldige døde i Londons undergunn, myrdet av islamistiske svin som daglig dulles med her på DOL. Jeg gir fullstendig fan i hvem nordmann som måtte bo i London, så lenge vedkommende ikke har fått en skramme.

Men har du ikke noe empati med folk på dol? Selv om ikke jeg har sett mennesker her inne så har jeg vært her så lenge at dersom et fast nick opplever noe kjipt så synes jeg det er fælt.

Det er faktisk mennesker av kjøtt og blod som skriver her inne og som har følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor blir man også forbannet i tråder hvor dene en tror at den andre mener etc. SELV om det er temperatur i en tråd så behøver ikke folk være verre enn det de faktisk skriver - men så er jeg sabla inhabil også da.

Nå er det mygg her også.

"Og derfor blir man også forbannet i tråder hvor dene en tror at den andre mener etc"

Tja.

Når den ene sier: Jævla islam-pakk - vi skal faen meg utrydde og bombe til helvete denne verdens kreftbyll. Jeg, og gutta fra HV-Innigokk - vi er faen så tøffe, ass - og vi forsvarer DEG, din islamisthore, jødehater og PK-rotte! Faen ass...skulle ønske jeg slapp å forsvare sånne landsforedere som dere passifister og røda jævler!

Og den andre sier: Hør her - det er litt mer komplisert enn det - du kan ikke konkludere så kategorisk om så mange millioner. Og du kan ikke ilegge folk så ekstreme holdninger fordi de ikke er enige med deg.

Da kan man "tro" hva den første mener. Og man kan "tro" hva den andre mener. Men hvem av disse er det som egentlig legger noen som helst holdninger for dagen? Det er rimelig åpenbart, er det ikke?

For å bruke eksempler som Kahn, Grip etc.: Det er ikke veldig vanskelig å komme med ganske gode gjetninger på hva slags verdisyn og hva slags holdninger disse har til rett, galt og hvilke metoder som er greit å bruke i "det godes" tjeneste.

Hvis vi ser de som mener annerledes enn disse (de fleste), så dreier det seg her (på DOL) stort sett om å uttrykke meninger som går på å moderere, og ikke ta i bruke ekstreme metoder uten videre - sannsynligvis ut i fra et verdisyn som er rimelig sympatisk.

Hvem er det som som omtrent er de eneste som i det hele tatt hinter til noen som helst politisk ideologi? (Hint: Kahn, Grip, Morsk o.l)

Jeg (undertegnede) er selvfølgelig både marxist og akp-er (og merkelig nok passifist-svin og voldsape på en og samme tid). Dette til tross for at jeg aldri en eneste gang har uttrykt noen som helst politisk sympati, hverken i den retningen eller noen annen.

Det blir for dumt. Hvert ENESTE argument fra disse ender opp i at motstanderen er pk-rotte, marxist/islam-hore, landsforeder etc. Og KUN fordi motstanderene forsøker å fremme et mer sympatisk og mindre ekstremt og voldelig syn. IKKE fordi noen her forsvarer terrorisme eller andre grusomheter begått med Koreanen eller Bibelen i hånden.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skal vel ha sittet lenge bak gardinene hvis en ikke vet at PK står for politisk korrekt.

Selv DU vel vel det?

Skjønte du ikke det jeg skrev? Jeg vet at du har dårlig selvbilde p.g.a håravfall og generellt dårlig fremtoning, i tillegg til at du har vanskelig for å forstå elementær rett-frem logikk (et under at du klarer å bruke en pc - hvor mange år måtte du gå på Aetats datakort-kurs før du mestret det?)

Din måte å bruke "PK" på er bare en av dine mange totalt feilslåtte bortfeinger av argumenter. Du har flere ganger blitt spurt om hvordan du klarer å definere at noe er galt "fordi det er såkalt pk", uten at den lille ekstremisthjernen din har klart å tenke ut et svar (bortsett fra å kalle motstanderen marxist/nazi/islam-hore - og, selvfølgelig, PK-rotte)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du ikke noe empati med folk på dol? Selv om ikke jeg har sett mennesker her inne så har jeg vært her så lenge at dersom et fast nick opplever noe kjipt så synes jeg det er fælt.

Det er faktisk mennesker av kjøtt og blod som skriver her inne og som har følelser.

Jeg klarer faktisk å skille DOL fra virkeligheten, men dermed er det ikke sagt at jeg ikke føler med de som forulempes eller lider. Hvis du har vært her så lenge, så burde du kjenne meg for godt til å stille slike spørsmål.

Akkurat nå er det mange andre i London som har det verre enn denne "Liza", og da kommer selvsagt dette mer til uttrykk.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp tullet om muslimer!

Ennaa vet vi ikke - ingen har offisiellt paatatt seg ansvar.

Hvis dere hadde sett dette....og hva om vi hadde sett sivilbefolkningen i Bagdahd?

Tullet om muslimer?

Hvem tror du stod bak dette? Og tror du det er en tilfeldighet at dette likner på en prikk tidligere terrorhandlinger utført av fundamentalistiske muslimer?

Det er en liten stund siden sist jeg påstod at slikt ville skje igjen i den vestlige verden - og det ville stå fundamentalistiske muslimer bak.

Jeg påstod også at vi etterhvert har fått mange av dem i Norge, og noe tilsvarende som dette (eller Madrid, eller USA) vil også skje i Norge. Vi mangler kontroll over disse fullstendig, fordi vi er så alt for redde for å tråkke noen på tærne.

Og de er vi som vil måtte betale for det - på samme måte som så mange andre har måttet gjøre det før oss.

Men igjen - som sagt så mange ganger tidligere - vi får det vi ber om og jeg fatter ikke hvordan det fremdeles går an å være så naive som så mange fremdeles klarer å være......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja?

Det trodde ikke jeg..

Jeg trodde jøder = et folk,eller en rase om du vil. Som ofte bekjenner seg til jødedommen.

Muslimer = IKKE et folk. Men mange mennesker av forskjellige folk (eller raser om du vil), kan bekjenne seg til Islam..

Så jøde kan være både rasemessig(kan man SI det? :-o) betegnelse og samtidig en religiøs, mens mulsim eller islamitt kun fungerer som en religiøs klassifikasjon.

Ikke riktig? :-o

Opprinnelig, så forteller en kjent bok som ble skrevet av mange forskjellige folk som tygde og drakk mange forskjellige typer dop, om et folk som var "guds utvalgte" - altså, jødene. Disse ble blandt annet jagd ut av landet sitt, og kom bl.a tilbake mange herrans år senere, og drepte de som bodde der da - fordi en idiot på kaktusrus hadde hatt en tripp hvor "gud" fortale ham at det var deres land, og at de var "det utvalgte folk".

Jøder i Israel blir på en måte en rase/folkeslag, akkurat som andre folkeslag. Men jødedommen (en rimelig gammeldags og til tider ekstrem religion) er obligatorisk, og det er vanskelig å være jøde uten å bekjenne seg til jødedommen. Videre er jøder spredt så mye rundt i europa og i USA, og over årene blandet så mye med andre "folkeslag", at disse ofte har få eller ingen folkeslag- eller rasemessige fellestrekk.

Derfor - mener jeg (understrekes), at "jøder" er en rase eller et folkeslag i mindre grad enn mange andre.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte du ikke det jeg skrev? Jeg vet at du har dårlig selvbilde p.g.a håravfall og generellt dårlig fremtoning, i tillegg til at du har vanskelig for å forstå elementær rett-frem logikk (et under at du klarer å bruke en pc - hvor mange år måtte du gå på Aetats datakort-kurs før du mestret det?)

Din måte å bruke "PK" på er bare en av dine mange totalt feilslåtte bortfeinger av argumenter. Du har flere ganger blitt spurt om hvordan du klarer å definere at noe er galt "fordi det er såkalt pk", uten at den lille ekstremisthjernen din har klart å tenke ut et svar (bortsett fra å kalle motstanderen marxist/nazi/islam-hore - og, selvfølgelig, PK-rotte)

".................................."

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte du ikke det jeg skrev? Jeg vet at du har dårlig selvbilde p.g.a håravfall og generellt dårlig fremtoning, i tillegg til at du har vanskelig for å forstå elementær rett-frem logikk (et under at du klarer å bruke en pc - hvor mange år måtte du gå på Aetats datakort-kurs før du mestret det?)

Din måte å bruke "PK" på er bare en av dine mange totalt feilslåtte bortfeinger av argumenter. Du har flere ganger blitt spurt om hvordan du klarer å definere at noe er galt "fordi det er såkalt pk", uten at den lille ekstremisthjernen din har klart å tenke ut et svar (bortsett fra å kalle motstanderen marxist/nazi/islam-hore - og, selvfølgelig, PK-rotte)

".................................."

...med "helvetesuka" bak seg.

*LOL*

Åja, forresten, god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skylder ikke minst de undertrykte muslimer det. Fanken, mange vet jo ikke enang de er undertrykt - de er hjernevasket - for det MÅ man være om man driver med selvmordsbombing for "saka". Jeg kan aldri godta at vesten skal ha skylden for slik fanatisme.

"Fanken, mange vet jo ikke enang de er undertrykt"

Det der er jævli farlig. Det er ikke lenge siden forskjellige urfolk ble både utryddet og tvangskonvertert til kristendommen, fordi de var "vilmenn" og ikke visste bedre eller sitt eget beste.

Vi skal være veldig forsiktige med å komme med vår moral og våre forestillinger om rett og galt, og tre disse nedover ørene til andre.

Men når det gjelder ortodoks islam, så er jeg enig i sakens kjerne. Og jeg sammenligner selvfølgelig heller ikke islams spredning i verden med urbefolkningen på Tazmania.

(forøvrig - hvordan kan en egentlig være undertrykt hvis en ikke føler seg undertrykt?)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...