Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Logitechmusa

Ta meg deg deg selv og "forsvaret vårt" du - vi skal vinke når du drar :-)

"....................................."

Kanskje vi kan synge en avskjedssang til ham når han drar? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

*hviske tilbake*

Og så har han så flotte argumenter etter hvert (som linken han ynder å gi deg som svar). Lurer på om ikke lufta har gått litt ut av ballongen, jeg?

Vet du - jeg tror aldri luften går ut av den skapningen der :-)

Men luft er ikke argumenter eller fornuft.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

...du trenger et helt nytt sett med verdinormer, for ikke å snakke om sosial trening.

Hvordan kan du sitte her og kategorisk kalle min evne og vilje til forsvar for HAT, når hele den siviliserte verden trues av en kollektiv sinnsjukdom som kalles islam? Hvordan kan du moralisere overfor en som trekker i uniform for å svare din rett til å sitte her på DOL å lire av deg emosjonelle fraser og personangrep?

Norske heimføinger er åpenbart blitt så borskjemte og trygge i sitt lune hi at de kan legge ned brannvesenet. Det har jo ikke vært brann på 60 år, ikke sant?

Nei, jeg føler ikke hat, men gudene skal vite at jeg føler en intens avsky for sånne medløpere som deg.

"Det har jo ikke vært brann på 60 år, ikke sant?"

Tror du trenger en oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logitechmusa

Vet du - jeg tror aldri luften går ut av den skapningen der :-)

Men luft er ikke argumenter eller fornuft.

"..................................."

Nei, men er skikkelig fjert kommer han jo med innimellom. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan synge en avskjedssang til ham når han drar? ;-)

Ja, hippiene på DOL samles rundt leirbålet, lar pipa gå på rundgang og synger "make love - not war".

Som Ronald Reagan sa, etter utseende deres å dømme ser det ikke ut til at dere er i stand til å gjøre noen av delene.

*skoggerler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Det har jo ikke vært brann på 60 år, ikke sant?"

Tror du trenger en oppdatering.

*LOLOL*

Det begynner visst å bli litt sent for enkelte her..Har ikke vært brann på 60 år..Neivelnei..

*nynner* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det har jo ikke vært brann på 60 år, ikke sant?"

Tror du trenger en oppdatering.

Ja? Når var det krig i Norge sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? I ødemarken? En mørkeredd tassaladd med gjeiteskjegg, som til overmål nekter militærtjenste av "samvittighetsgrunner"?

Herregud, gå og legg deg.

http://www.wimp.com/idiot/

Heh-heh....komisk :-)

Du vet nada om meg, Kahn. Og det gjør i prinsippet jeg om deg også, men du avslører sannsynligvis en kjeft som er uendelig større enn resten med rallingen og skrytet ditt. For å si det sånn: Befalskolens (evt. Krigsskolens) "helvetesuke" er absolutt ikke noe ukjent for meg.

Steike - det er jaggu utrolig at noen som har rundet fire tiere kan være så til de grader drittunger.

Det er et vanlig kjennetegn ved psykopater og fanatikere at de rett og slett ikke evner å se mer sammensatte sammenhenger og bredere årsakssammenhenger enn det du tilsynelatende gjør. Du er jaggu ikke engang egnet som soldat, all den tid en soldat faktisk skal ha evnen til å tenke å vurdere en situasjon uten at ekstremismen overtar. Du er null verdt for verden, Kahn - også på de områdene du sitter her i tråden og vrøvler om at du (*latterkrampe*) tar "ansvar" for.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ja, hippiene på DOL samles rundt leirbålet, lar pipa gå på rundgang og synger "make love - not war".

Som Ronald Reagan sa, etter utseende deres å dømme ser det ikke ut til at dere er i stand til å gjøre noen av delene.

*skoggerler*

Turte Reagen å kritisere andres personlige utseende?! Jaggu gutsy! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men er skikkelig fjert kommer han jo med innimellom. :-D

Å, det? Det er den vanlige pusten hans, det :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av vitsen må være at du IKKE kommer tilbake.

Det er en del av risikoen ved å være soldat. Kanskje det kommer noen andre isteden, som skjærer av deg klærne og rævpuler deg og ungene dine før de parteres og kastes i latrinen.

Lurer på hvem du ville hylt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!"

Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til. Det jeg kan fastslå er at vedkommende er et hylende nervevrak med masse meninger om personene hun diskuterer med, og ellers over-emosjonell i den grad at hun ikke er i stand til å levere et argument som står til troendes. Ikke kan hun svare for seg heller.

Hva blir det igjen da?

"Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til. Det jeg kan fastslå er at vedkommende er et hylende nervevrak med masse meninger om personene hun diskuterer med"

Selvfølgelig har ikke DU lagt merke til det. Om det så krøp opp i den bleike rævva di og rævkørte deg noe ordentlig, ville du neppe registrert det.

Forøvrig er det vel DU som i alle disse trådene har begynt med å kalle motstanderen (i dette tilfellet snø) for en PK-hore etc.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi vet NÅ, i hvert fall. Har PLO-skjerfet glidd ned foran øynene dine?

Atter en gang så viser du fullstendig mangel på empati.

Eller vet du ikke/skjønner ikke at Liza bor i London? Ikke lek idiot en gang til da, du tråkker langt over streken noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med stor respekt for snø sin innsats og stor beundring for hennes gode argumentsteknikker så er svaret faktisk et stort NEI.

Det er ikke riktig på noen måte å la slike uttalelser stå på internet. Det går på etikk og moral, og jeg mener at det er uforsvarlig å ikke slette hele tråden.

Hva mener du er "etisk" og "moralsk" nedbrytende med denne tråden, da? At folk bruker ukvemsord, og at noen faste galninger gjør det de alltid gjør: Legger meninger og holdninger i fanget på motstanderene?

Ærlig talt - det får være grenser for hva folk skal "beskyttes" mot. Det er ikke uetisk eller umoralsk og krangle, selv ikke om det noen ganger går over alle støvleskaft.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh....komisk :-)

Du vet nada om meg, Kahn. Og det gjør i prinsippet jeg om deg også, men du avslører sannsynligvis en kjeft som er uendelig større enn resten med rallingen og skrytet ditt. For å si det sånn: Befalskolens (evt. Krigsskolens) "helvetesuke" er absolutt ikke noe ukjent for meg.

Steike - det er jaggu utrolig at noen som har rundet fire tiere kan være så til de grader drittunger.

Det er et vanlig kjennetegn ved psykopater og fanatikere at de rett og slett ikke evner å se mer sammensatte sammenhenger og bredere årsakssammenhenger enn det du tilsynelatende gjør. Du er jaggu ikke engang egnet som soldat, all den tid en soldat faktisk skal ha evnen til å tenke å vurdere en situasjon uten at ekstremismen overtar. Du er null verdt for verden, Kahn - også på de områdene du sitter her i tråden og vrøvler om at du (*latterkrampe*) tar "ansvar" for.

".................................."

Døh, jeg kan navngi deg her og nå, sågar legge ut bilde av deg hvis jeg vil. Jeg skal nøye meg med å nevne forbokstaven i fornavnet ditt: F.

Jeg har adressen din, og jeg kan sågar klare å spore opp ditt militære rulleblad. Så skryt ikke på deg mer enn det du kan stå inne for. Prøv heller å være litt mindre personfokusert, før det bakfyrer opp i gjeiteskjegget ditt så det dundrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rasistisk å fordømme en religion? nei.

Nå er det jaggu ikke _bare_ religionen(e) Kahn spyr ut bondeknøl-dritten sin over, heller.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turte Reagen å kritisere andres personlige utseende?! Jaggu gutsy! :-o

Jepp, Reagan hadde guts. Heldigvis har Bush noe av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...