Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Jo,du har vel rett...etterhvert ser det slik ut at det er en eller annen innenriks undergruppe.

Men...hvor mange muslimer representerer de?

her anslaaes det (jeg har endelig hatt mulighet til aa se nyheter ikveld etter en laaaang dag i London) at bare 8% av muslimene her i landet forsvarer terroraksjoner.

Mitt utbrudd var egentlig rettet mot dette aa saann uten videre aa mene at terror mot noen er loksom "bedre" enn terror mot "oss"

Saa lang har jeg faatt vite at jeg har mistet en god venn og en bekjent.

Russel Square er ikke langt herfra hvor jeg har logget meg paa. jeg har ikke engang forsoekt aa komme meg hjem til ungene mine i kveld.

Folk som sitter langt borte og "forstaar"...det gjoer meg sint.

Hei. Utrolig trist å høre at du mistet en venn og en bekjent. La nettopp ut en melding under hovedinlegget, og fortalte om familien min som er i London. Heldigvis har det gått bra med alle. Kunne jo gått så mye verre.

Kondolerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Ryggpisser!

Heh-heh - alle som ikke tenker som deg gjør det utelukkende av feil grunner, ikke sant? Hvilke andre historiske, "store" personer minner tankegangen din om, tro...?

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Du som trenger varm melk her da din pattunge..!

Sutrer som en unge om ikke-eksiserende jødehat og de skumle pasifistene som er ute etter deg..:-o

OG ikke minst fordi snø tok innersvingen på deg..;-)

BUHU..!

Pa-te-tisk!!

Jepp, vi har ikke tid til å drikke melk, vi som har en sang å synge på. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så du mener, implisitt, at hele SHAEF besto av personer som "gjorde verden til et utrygt sted"? Det er pga. "sånne som jeg" du kan sitte her å drite skvalamøkka di i eget rede, din unnalurer.

Hvor i helvete er det de avler frem sånne som deg?

Heh-heh...."sånne som deg"? Du mener tragiske resultater av innavl i små bondesamfunn, som resulterer i individer som sitter og drømmer om at de var noe annet enn forkrøplede stakkarer? Litt på samme måte som man rekrutterer nynazister, tror jeg - det er også tragiske individer som ikke klarer å forholde seg til verden rundt seg.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Vel, vi vet NÅ, i hvert fall. Har PLO-skjerfet glidd ned foran øynene dine?

At du kan nedverdige deg til å skrive noe slikt til ei som er rammet av terrorhandlingene i London viser bare hvor liten du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat. "Vold avler vold" er en passifistisk "tese" som papegøyes av sveklinger og unnalurere. Ha såpass guts at du tør stå opp og frem for deg og dine, din slask.

"Tullprat. "Vold avler vold" er en passifistisk "tese" som papegøyes av sveklinger og unnalurere."

Kom med en antitese, da. Eller kryp inn i fjøset ditt igjen, kanskje?

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jepp, vi har ikke tid til å drikke melk, vi som har en sang å synge på. ;-D

Sant nok! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser godt, jeg trenger ikke overbevse meg selv om noe som helst. Men siden du har hengt med i denne tråden fra starten av prøver du nok å overbevise deg selv om et eller annet. I stedet er det beste du kan gjøre å ta tannpussen din, legge gebisset ditt på nattbordet, legge ditt tannløse jeg godt oppunder dyna og GREMMES over at snø fikk så til de grader most deg med fornuftige innslag der du til slutt bare MÅTTE nedverdige deg selv til å komme med utidige (men lite treffsikre) karakteristikker av henne. At du er så tom at du ikke kjenner et balletak når det har grepet fatt, det ER faktisk ustyrtelig artig.

Hysj, da - han har jo ikke blitt avflettet. Han har jo kommet, gang på gang på gang, med de "vektige" argumentene som består i å kalle alle som ikke er som han for PK-horer og marxister :-) (og presistert hvordan han, den ynkelige mannslingen, må "kjempe" for oss alle *LOL*)

I tillegg presterer han å forsøke å vekke til live hetsen mot de såkalte "tyskerhorene", noe det norske samfunn stort sett har verdighet nok til å skamme seg over nå til dags. (men det er vel bare fordi vi alle er PK-horer :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne hatt godt av et år i militæret, din heimføing. Kanskje vi kunne gjort folk av deg.

*LOL*

Du - gi oss hver en halv stridsrasjon og standard oppakning og send oss ut i ødemarken hver for oss - så skal vi se hvem som klarer seg best :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg mest kvalm av noen kan fordømme andres hat, samtidig som de hater like intenst selv. Det er meg komplett uforståelig! Jeg forstår frykt, sinne, hevnlyst osv. Men et ideologisk hat som det Mr Kahn gir uttrykk for skremmer meg. Og det gjør det enten den som hater hater kristne, jøder eller muslimer. Hat har aldri ført noe godt med seg.

Og ikke fatter jeg at jeg gidder å bruke tid på skrive innlegg i disse trådene heller. Må være det ultimate bevis på at jeg trenger ferie ;o)

Beste hilsen fra

...du trenger et helt nytt sett med verdinormer, for ikke å snakke om sosial trening.

Hvordan kan du sitte her og kategorisk kalle min evne og vilje til forsvar for HAT, når hele den siviliserte verden trues av en kollektiv sinnsjukdom som kalles islam? Hvordan kan du moralisere overfor en som trekker i uniform for å svare din rett til å sitte her på DOL å lire av deg emosjonelle fraser og personangrep?

Norske heimføinger er åpenbart blitt så borskjemte og trygge i sitt lune hi at de kan legge ned brannvesenet. Det har jo ikke vært brann på 60 år, ikke sant?

Nei, jeg føler ikke hat, men gudene skal vite at jeg føler en intens avsky for sånne medløpere som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du selvrettferdige mehe, når skal sånne som deg bli såpass voksne at dere klarer å se over bøttekanten?

Ifølge deg og ditt historiske "perspektiv" var de allierte som kjempet og døde for din og min fred og frihet EKSTREMISTER? Hvem i helvete tror du du er? Second coming crist???

Min "ekstremisme" kommer ikke til anvendelse før det er snakk om å forsvare min fred, min frihet, mine idealer og det jeg står for. Hadde jeg snakket om å utrydde nazismen, ville du hoppet opp på bordet med den moralske pekefingeren og skreket "utryddelse av tyskere"?

Nei, selvsagt ikke.

Men så snart noen pirker borti denne kreftsvulsen på menneskeheten de kaller islam, da kommer de gule hoggtennene på muhammeds prester og prestinner frem, dryppende av gift.

Joda, vi kan ta med oss forsvaret vårt og flytte på en øde øy, så kan du sitte igjen og bli gangbanget av allahs vernepliktige når du har åpnet dørene. Lykke til i den gullfiskbollen du lever i. Må du bare håpe på at du aldri får bruk for sånne som jeg til å forsvare dukkehuset du bor i.

Du ville sannelig fortjent en wake up call.

Ta meg deg deg selv og "forsvaret vårt" du - vi skal vinke når du drar :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer."

Finn én feil her, din tragedie. DU anklager snø for å la følelsene styre meningene? Det er det latterligste du har kommet med så langt.

"Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister."

Jovisst. En stol er en stol, og en spade er en spade. Og du er en ekstremist og en fanatiker. Det er tvilsomt om det finnes mer "godt" i deg enn i den jevne selvmordsbomber.

"Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle"."

Ah, men det er ikke det som er greia. Selv om noen av oss innser at det ER ikke noe godt i absolutt alle, så betyr ikke det at man må synke ned på samme nivå som de man kritiserer. Deg f.eks, er det neppe mye "godt" i. Du tror det kanskje selv, og at "saken din" rettferdiggjør alle midler, men det sier alt om deg og ingenting om de som kritiserer deg.

"Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!"

Hoho - har du husket å ha på bleie nå? Inkontinensen er vel vanskelig å holde i sjakk når du sitter og fråder foran skjermen, tenker jeg :-)

Forøvrig - gå og "kjemp", Kahn. Og gå gjerne i graven i "kampen din". Ingen her lider noe tap hvis du gjør det. Du er menneskelig søppel på av samme slag som "fiendene" dine.

".................................."

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh-heh...."sånne som deg"? Du mener tragiske resultater av innavl i små bondesamfunn, som resulterer i individer som sitter og drømmer om at de var noe annet enn forkrøplede stakkarer? Litt på samme måte som man rekrutterer nynazister, tror jeg - det er også tragiske individer som ikke klarer å forholde seg til verden rundt seg.

"...................................."

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Hysj, da - han har jo ikke blitt avflettet. Han har jo kommet, gang på gang på gang, med de "vektige" argumentene som består i å kalle alle som ikke er som han for PK-horer og marxister :-) (og presistert hvordan han, den ynkelige mannslingen, må "kjempe" for oss alle *LOL*)

I tillegg presterer han å forsøke å vekke til live hetsen mot de såkalte "tyskerhorene", noe det norske samfunn stort sett har verdighet nok til å skamme seg over nå til dags. (men det er vel bare fordi vi alle er PK-horer :-)

"................................."

*hviske tilbake*

Og så har han så flotte argumenter etter hvert (som linken han ynder å gi deg som svar). Lurer på om ikke lufta har gått litt ut av ballongen, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde vært så ille om Islam ble borte? Det hadde sikkert tusenvis av undertrykte kvinner, menn og barn satt pris på. "å meie ned noen" kan også bety å bekjempe med andre midler enn kalblodig mord....hva med opplysning, fordømming av ekstrem religion ellers. Hva med JV foreldre som netker sine barn blodoverføring. Religion er roten til alt ondt - det er det som er saken.

Jeg unner muslimene, JV og alle andre ekstremreligiøse å bli satt fri fra dette. Men hvordan? nei, det har vi ikek svar på.

"hva med opplysning, fordømming av ekstrem religion ellers."

Det er det vel ingen her som i noe som helst tilfelle har vært mot, er det? Det er imidlertid lang fra det Kahn raller om.

"Hva med JV foreldre som netker sine barn blodoverføring."

Ja - la oss omvende dem med makt. Gjør de ikke som vi mener de skal gjøre, så skal de vekk!

"Religion er roten til alt ondt - det er det som er saken."

Bah - tullprat. Misbruk av religion er roten til veldig mye av verdens ondskap. Men selve religionen er like lite roten til alt ondt som mennesket er roten til alt ondt. (og skal man ta den konklusjonen, så er det ikke med tanke på å løse noe problem)

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Du - gi oss hver en halv stridsrasjon og standard oppakning og send oss ut i ødemarken hver for oss - så skal vi se hvem som klarer seg best :-)

"...................................."

Du? I ødemarken? En mørkeredd tassaladd med gjeiteskjegg, som til overmål nekter militærtjenste av "samvittighetsgrunner"?

Herregud, gå og legg deg.

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...