Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Syng gjerne med:

(melodi: For he's a Jolly good fellow)

Det er høl i gjerdet på Blakstad, det er høl i gjerdet på Blakstad. Det er høl i gjerdet på Bla-akstad, og der for er du her.

Derfor er du her, derfor er du her. Det er høl i gjerdet på Bla-akstad, derfor er Kahn'en her.

(Gjenta gjerne til du skjønner den)

Alltid moro å bringe frem krativiteten i jødehatere og psykopater.

Gå og riv vingene av noen fluer, din perverse klædd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted å være.

Tullprat. "Vold avler vold" er en passifistisk "tese" som papegøyes av sveklinger og unnalurere. Ha såpass guts at du tør stå opp og frem for deg og dine, din slask.

Slike som deg ødelegger desverre.

Snart skjer det her i Norge også. Bare vent å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan forøvrig ikke se at jeg blir spesielt avflettet i denne tråden, om en da ikke har sans for dette nervevrakets følelsesutbrudd."

Å kalle fornuft for nervevrak er selv uverdig en fanatist som deg. Vi er tydeligvis nok av dem som morer oss over at du blir så til de grader avflettet, og som noen allerede har påpekt, at du ikke ser det selv gjør det bare dobbelt så artig for oss andre.

Ser ikke ut til at du har det spesielt "artig", siden du må overbevise deg selv gjennom disse henvendelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rister på PK hodet sitt*

Du er en seriøst forstyrret mann, vet du det?

Eller, det vet du jo åpenbart ikke, når du ikke engang er i stand til å gjenkjenne det når du blir skrivi fletta av.

Jeg registrer at du forsøker å overbevise deg selv, men jeg ler fortsatt. Forøvrig har jeg hårklipp av særdeles militært snitt, så fletta kan du se langt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Alltid moro å bringe frem krativiteten i jødehatere og psykopater.

Gå og riv vingene av noen fluer, din perverse klædd.

Fantastisk at du gjenkjenner jødehatere og pasifister i så lite. Nå ble jeg imponert gett. Nei, forresten ... Du bare viser deg selv som ditt sedvanlige jeg. Du starter patetiske fornærmelser, du får svar... Og du går fem på - hver bidige gang må du frem med det du tror er de nedrige karakteristikkene dine for å hevde ditt eget lille jeg. Du er så forutsigbar at det er på tide du fornyer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg registrer at du forsøker å overbevise deg selv, men jeg ler fortsatt. Forøvrig har jeg hårklipp av særdeles militært snitt, så fletta kan du se langt etter.

*lol*

Jepp, jeg ble plutselig fryktelig usikker på meg selv her..:-o

*nynner på den nye kahn-sangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du syns den er en pasifistisk tese er vel fordi den ikke passer inn i ditt nevrotiske og fanatiske virkelighetsbilde. Det er slikt som gjør sånne som deg så til de grader farlige.

...jeg er en trussel mot enhver som dreper kvinner og barn, tar gisler og kapper hoder og spyr ut sin perverse hat i sine mugne moskeer. Selv en koneplager av norsk ætt ville jeg banket livdriten ut av hvis jeg kom over ham i gjerningsøyeblikket.

Hvis noen her tror jeg skammer meg over å være i stand til å forsvare demokrati og sivilisasjon med alle midler, så tro om igjen. Det eneste jeg beklager er at jeg må forsvare sånne spyttklyser som deg, som ikke er i stand til å skjønne ditt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som deg ødelegger desverre.

Snart skjer det her i Norge også. Bare vent å se.

..."sånne som jeg" ødelegger?

Muslimsk invasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk telefon fra London i dag, heldigvis før jeg hadde sett/lest/hørt nyhter... Faren min bor i London, og akkurat nå er min søster og datteren hennes på besøk der. Pappa tok buss til jobb bare en halvtime før det hele startet, og på jobben var det kaos, de fikk ikke lov til å forlate bygningen (han har kommet hjem nå, da, men måtte spasere hjem fra jobb, en times gange). De andre var hjemme hos han da det skjedde. Alt er vel med de, heldigvis. Og om et par uker skal jeg til London.

Mine tanker går til de rammede og pårørende i tragedien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du gjenkjenner jødehatere og pasifister i så lite. Nå ble jeg imponert gett. Nei, forresten ... Du bare viser deg selv som ditt sedvanlige jeg. Du starter patetiske fornærmelser, du får svar... Og du går fem på - hver bidige gang må du frem med det du tror er de nedrige karakteristikkene dine for å hevde ditt eget lille jeg. Du er så forutsigbar at det er på tide du fornyer deg.

Så du er fornærmet?

Uffda, skal jeg varme litt melk til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted.

...jeg er en trussel mot enhver som dreper kvinner og barn, tar gisler og kapper hoder og spyr ut sin perverse hat i sine mugne moskeer. Selv en koneplager av norsk ætt ville jeg banket livdriten ut av hvis jeg kom over ham i gjerningsøyeblikket.

Hvis noen her tror jeg skammer meg over å være i stand til å forsvare demokrati og sivilisasjon med alle midler, så tro om igjen. Det eneste jeg beklager er at jeg må forsvare sånne spyttklyser som deg, som ikke er i stand til å skjønne ditt eget beste.

Du er ikke trussel mot de som dreper kvinner og barn. Du er en trussel mot kvinner og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logitechmusa

Ser ikke ut til at du har det spesielt "artig", siden du må overbevise deg selv gjennom disse henvendelsene.

Jeg ser godt, jeg trenger ikke overbevse meg selv om noe som helst. Men siden du har hengt med i denne tråden fra starten av prøver du nok å overbevise deg selv om et eller annet. I stedet er det beste du kan gjøre å ta tannpussen din, legge gebisset ditt på nattbordet, legge ditt tannløse jeg godt oppunder dyna og GREMMES over at snø fikk så til de grader most deg med fornuftige innslag der du til slutt bare MÅTTE nedverdige deg selv til å komme med utidige (men lite treffsikre) karakteristikker av henne. At du er så tom at du ikke kjenner et balletak når det har grepet fatt, det ER faktisk ustyrtelig artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke trussel mot de som dreper kvinner og barn. Du er en trussel mot kvinner og barn.

Talt som en ekte psykopat-rotte.

Kan du fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Så du er fornærmet?

Uffda, skal jeg varme litt melk til deg?

Nå tror jeg egoet ditt har vokst deg over hodet igjen. *flirer og nynner videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp tullet om muslimer!

Ennaa vet vi ikke - ingen har offisiellt paatatt seg ansvar.

Hvis dere hadde sett dette....og hva om vi hadde sett sivilbefolkningen i Bagdahd?

Vel, vi vet NÅ, i hvert fall. Har PLO-skjerfet glidd ned foran øynene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Så du er fornærmet?

Uffda, skal jeg varme litt melk til deg?

Du som trenger varm melk her da din pattunge..!

Sutrer som en unge om ikke-eksiserende jødehat og de skumle pasifistene som er ute etter deg..:-o

OG ikke minst fordi snø tok innersvingen på deg..;-)

BUHU..!

Pa-te-tisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil slette, utestenge eller hva fanken du måtte føle for, gjør det. Men hold deg til helvete unna diskusjonene hvis du ikke kan la være å favorisere enkelte nick.

Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer.

Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister. Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle".

Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!

"Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer."

Finn én feil her, din tragedie. DU anklager snø for å la følelsene styre meningene? Det er det latterligste du har kommet med så langt.

"Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister."

Jovisst. En stol er en stol, og en spade er en spade. Og du er en ekstremist og en fanatiker. Det er tvilsomt om det finnes mer "godt" i deg enn i den jevne selvmordsbomber.

"Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle"."

Ah, men det er ikke det som er greia. Selv om noen av oss innser at det ER ikke noe godt i absolutt alle, så betyr ikke det at man må synke ned på samme nivå som de man kritiserer. Deg f.eks, er det neppe mye "godt" i. Du tror det kanskje selv, og at "saken din" rettferdiggjør alle midler, men det sier alt om deg og ingenting om de som kritiserer deg.

"Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!"

Hoho - har du husket å ha på bleie nå? Inkontinensen er vel vanskelig å holde i sjakk når du sitter og fråder foran skjermen, tenker jeg :-)

Forøvrig - gå og "kjemp", Kahn. Og gå gjerne i graven i "kampen din". Ingen her lider noe tap hvis du gjør det. Du er menneskelig søppel på av samme slag som "fiendene" dine.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...