Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

"Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til."

Wow, for en bombe, det hadde jeg aldri trodd!

http://www.wimp.com/idiot/

Du får trøste deg med at det er fler av oss som sitter med skadefryd over at du så til de grader har blitt hakka i stykkeri denne tråden. At du ikke en gang ser det selv gjør det bare enda morsommere.

http://www.wimp.com/idiot/

Nemlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Takk skal du ha!

Du skulle sett det...paa fortauene,mennesker som var fraktet fra undergrunnen til "friheten" i busser som endte som vrak i metall og blod

Det høres helt grusomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga av slike mennesker som deg, har du vandret mellom titusener av graver.

Jaha, så du mener, implisitt, at hele SHAEF besto av personer som "gjorde verden til et utrygt sted"? Det er pga. "sånne som jeg" du kan sitte her å drite skvalamøkka di i eget rede, din unnalurer.

Hvor i helvete er det de avler frem sånne som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av mennesker som deg, vil det i all fremtid være mennesker som måtte skrape ungene sine ned av veggen.

Jeg spør igjen:

Hvor i helvete er det de avler frem sånne som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til."

Wow, for en bombe, det hadde jeg aldri trodd!

http://www.wimp.com/idiot/

Du får trøste deg med at det er fler av oss som sitter med skadefryd over at du så til de grader har blitt hakka i stykkeri denne tråden. At du ikke en gang ser det selv gjør det bare enda morsommere.

http://www.wimp.com/idiot/

Ja, du kan tro jeg er imponert. Finn frem pillebatteriet ditt nå, og kom deg i seng. Vil nødig ha ansvaret for at du ender opp på lukket avdeling på Blakstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted å være.

Jaha, så du mener, implisitt, at hele SHAEF besto av personer som "gjorde verden til et utrygt sted"? Det er pga. "sånne som jeg" du kan sitte her å drite skvalamøkka di i eget rede, din unnalurer.

Hvor i helvete er det de avler frem sånne som deg?

Du tror man kan bombe hele Mekka å få fred i verden?

Hvor dum går det egentlig an å bli?

Vold avler vold. Det fører til hevn, som igjen fører til hevn, som igjen fører til hevn, som igjen fører til hevn. Det tar aldri slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Du tror man kan bombe hele Mekka å få fred i verden?

Hvor dum går det egentlig an å bli?

Vold avler vold. Det fører til hevn, som igjen fører til hevn, som igjen fører til hevn, som igjen fører til hevn. Det tar aldri slutt.

I stedet for å argumentere med fanatikeren kan du gi ham denne hyggelige linken han elsker å gi Prozak.

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted å være.

Jeg spør igjen:

Hvor i helvete er det de avler frem sånne som deg?

I ei fredelig bygd på Nordmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Ja, du kan tro jeg er imponert. Finn frem pillebatteriet ditt nå, og kom deg i seng. Vil nødig ha ansvaret for at du ender opp på lukket avdeling på Blakstad.

Syng gjerne med:

(melodi: For he's a Jolly good fellow)

Det er høl i gjerdet på Blakstad, det er høl i gjerdet på Blakstad. Det er høl i gjerdet på Bla-akstad, og der for er du her.

Derfor er du her, derfor er du her. Det er høl i gjerdet på Bla-akstad, derfor er Kahn'en her.

(Gjenta gjerne til du skjønner den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

"Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til."

Wow, for en bombe, det hadde jeg aldri trodd!

http://www.wimp.com/idiot/

Du får trøste deg med at det er fler av oss som sitter med skadefryd over at du så til de grader har blitt hakka i stykkeri denne tråden. At du ikke en gang ser det selv gjør det bare enda morsommere.

http://www.wimp.com/idiot/

Ja, ikke sant? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk, tsk..Du prøver bare å få fornærma webbis så mye at h*n sletter tråden allikevel du..

Det er vel desmaskuiniserende og kjipt for deg at hvem som helst som gidder kan se hvordan snø m.fl rett og slett skriver fletta av deg og hatretorikken din..;-P

...i om webbisen sletter eller utestenger, hvis jeg føler for å skrive mer på DOL, så er et nytt nick bare en mail unna.

Kan forøvrig ikke se at jeg blir spesielt avflettet i denne tråden, om en da ikke har sans for dette nervevrakets følelsesutbrudd.

Jeg sitter faktisk her og ler av hele greia, mest galgenhumor, fordi disse retthaverske PK-rottene antagelig vil rekke å oppleve den dagen da undertrykkelsen banker på deres dør. Da vil de kanskje også huske hva Grip og jeg har skrevet, hvis de da ikke legger seg ned og spriker for den nye ordenen, slik tyskerhorene gjorde for drøye 60 år siden.

Når tiden kommer til å le sist, er det ikke mer å le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Syng gjerne med:

(melodi: For he's a Jolly good fellow)

Det er høl i gjerdet på Blakstad, det er høl i gjerdet på Blakstad. Det er høl i gjerdet på Bla-akstad, og der for er du her.

Derfor er du her, derfor er du her. Det er høl i gjerdet på Bla-akstad, derfor er Kahn'en her.

(Gjenta gjerne til du skjønner den)

*lol* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

En bra avgjørelse. Snø har skrevet mye fornuftig og bra i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror man kan bombe hele Mekka å få fred i verden?

Hvor dum går det egentlig an å bli?

Vold avler vold. Det fører til hevn, som igjen fører til hevn, som igjen fører til hevn, som igjen fører til hevn. Det tar aldri slutt.

Tullprat. "Vold avler vold" er en passifistisk "tese" som papegøyes av sveklinger og unnalurere. Ha såpass guts at du tør stå opp og frem for deg og dine, din slask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

...i om webbisen sletter eller utestenger, hvis jeg føler for å skrive mer på DOL, så er et nytt nick bare en mail unna.

Kan forøvrig ikke se at jeg blir spesielt avflettet i denne tråden, om en da ikke har sans for dette nervevrakets følelsesutbrudd.

Jeg sitter faktisk her og ler av hele greia, mest galgenhumor, fordi disse retthaverske PK-rottene antagelig vil rekke å oppleve den dagen da undertrykkelsen banker på deres dør. Da vil de kanskje også huske hva Grip og jeg har skrevet, hvis de da ikke legger seg ned og spriker for den nye ordenen, slik tyskerhorene gjorde for drøye 60 år siden.

Når tiden kommer til å le sist, er det ikke mer å le av.

"Kan forøvrig ikke se at jeg blir spesielt avflettet i denne tråden, om en da ikke har sans for dette nervevrakets følelsesutbrudd."

Å kalle fornuft for nervevrak er selv uverdig en fanatist som deg. Vi er tydeligvis nok av dem som morer oss over at du blir så til de grader avflettet, og som noen allerede har påpekt, at du ikke ser det selv gjør det bare dobbelt så artig for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

...i om webbisen sletter eller utestenger, hvis jeg føler for å skrive mer på DOL, så er et nytt nick bare en mail unna.

Kan forøvrig ikke se at jeg blir spesielt avflettet i denne tråden, om en da ikke har sans for dette nervevrakets følelsesutbrudd.

Jeg sitter faktisk her og ler av hele greia, mest galgenhumor, fordi disse retthaverske PK-rottene antagelig vil rekke å oppleve den dagen da undertrykkelsen banker på deres dør. Da vil de kanskje også huske hva Grip og jeg har skrevet, hvis de da ikke legger seg ned og spriker for den nye ordenen, slik tyskerhorene gjorde for drøye 60 år siden.

Når tiden kommer til å le sist, er det ikke mer å le av.

*rister på PK hodet sitt*

Du er en seriøst forstyrret mann, vet du det?

Eller, det vet du jo åpenbart ikke, når du ikke engang er i stand til å gjenkjenne det når du blir skrivi fletta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Tullprat. "Vold avler vold" er en passifistisk "tese" som papegøyes av sveklinger og unnalurere. Ha såpass guts at du tør stå opp og frem for deg og dine, din slask.

Grunnen til at du syns den er en pasifistisk tese er vel fordi den ikke passer inn i ditt nevrotiske og fanatiske virkelighetsbilde. Det er slikt som gjør sånne som deg så til de grader farlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...