Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Det er ingen grunn til å være høflig mot folk som presterer slikt tøv mot bedre vitende.

Snø kjenner jo til kvinneskjendingen, tvangsgiftingen, fattigdommen, terroren og alt som følger i det svinske islams kjølvann.

Ja, det kjenner vi til.

Men er det legitim grunn til å utslette muslimene? Hvis du mener noe i nærheten av det, vil jeg aldri snakke med deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Gjest Barbara St.

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

Hvis Sør hadde deltatt i denne tråden er jeg sikker på at den hadde vært øyeblikkelig slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvis Sør hadde deltatt i denne tråden er jeg sikker på at den hadde vært øyeblikkelig slettet.

Jammen synes du ikke det er litt OK at den får stå da?

For engang skyld er det jo flere enn ett par stykker som gidder å svare på vrøvlet,og mange av motinnleggene er jo knakende gode..:-)

Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!

Det fortjener da å stå(i hele sin kontekst)?

Er det ikke bedre at folk viser åpent hvordan de tenker&hvor de står, så kan en heller møte dem så godt en kan med motinnlegg og fornuft..? (selvom DET til tider ville kreve mer tålmodighet en gjennomsnittelig..;-)Jeg har den ikke. Jeg blir SUR og jeg får grøssninger av den der banden..)

Hvis ikke legger de seg bare ned og sutrer og roper om sensur og martyreri, vet du..;-)

Jeg tror ikke ting blir noe særlig bedre av at en sakser bort utriveligheter.Sånt er ikke sunt. De finnes fordet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp tullet om muslimer!

Ennaa vet vi ikke - ingen har offisiellt paatatt seg ansvar.

Hvis dere hadde sett dette....og hva om vi hadde sett sivilbefolkningen i Bagdahd?

En gruppe tilknyttet al-qaida har ifølge nyhetene tatt på seg ansvaret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

Hvis du vil slette, utestenge eller hva fanken du måtte føle for, gjør det. Men hold deg til helvete unna diskusjonene hvis du ikke kan la være å favorisere enkelte nick.

Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer.

Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister. Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle".

Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;o)

Jeg er jo rent smigret over responsen på innlegget. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke gidde si mer i danne saken. Men jeg har i grunnen aldri klar å holde kjeft...

Foreløpig har webbis bestemt seg for å la tråden stå, ser jeg, så får vi se...

Beste hilsen fra

Ja, smiger går gjerne rett hjem hos PK-psykopatene, disse retthaverske spissborgerne som gjør seg store og prektige på andres bekostning.

Kanskje pipen får en annen lyd den dagen du også må skrape ungene dine av veggen med en sparkel, slik jøder i Israel har gjort i mer enn femti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barbara St.

Jammen synes du ikke det er litt OK at den får stå da?

For engang skyld er det jo flere enn ett par stykker som gidder å svare på vrøvlet,og mange av motinnleggene er jo knakende gode..:-)

Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!

Det fortjener da å stå(i hele sin kontekst)?

Er det ikke bedre at folk viser åpent hvordan de tenker&hvor de står, så kan en heller møte dem så godt en kan med motinnlegg og fornuft..? (selvom DET til tider ville kreve mer tålmodighet en gjennomsnittelig..;-)Jeg har den ikke. Jeg blir SUR og jeg får grøssninger av den der banden..)

Hvis ikke legger de seg bare ned og sutrer og roper om sensur og martyreri, vet du..;-)

Jeg tror ikke ting blir noe særlig bedre av at en sakser bort utriveligheter.Sånt er ikke sunt. De finnes fordet.

:-)

Med stor respekt for snø sin innsats og stor beundring for hennes gode argumentsteknikker så er svaret faktisk et stort NEI.

Det er ikke riktig på noen måte å la slike uttalelser stå på internet. Det går på etikk og moral, og jeg mener at det er uforsvarlig å ikke slette hele tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest For en dust

Hvis du vil slette, utestenge eller hva fanken du måtte føle for, gjør det. Men hold deg til helvete unna diskusjonene hvis du ikke kan la være å favorisere enkelte nick.

Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer.

Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister. Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle".

Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!

Næmmen, så fornærmet. Og det teite er at du ikke ser deg selv i dette.

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Med stor respekt for snø sin innsats og stor beundring for hennes gode argumentsteknikker så er svaret faktisk et stort NEI.

Det er ikke riktig på noen måte å la slike uttalelser stå på internet. Det går på etikk og moral, og jeg mener at det er uforsvarlig å ikke slette hele tråden.

Da er vi nok uenige da.

Jeg tror det blir flere uheldige konsekvenser, sånn rent prinsippielt, av å sakse i alt en ikke liker, enn av å lese noen utriveligheter.

Jeg skjønner ikke den klippe og gjemme mentaliten. Jeg mener en har lite å vinne på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen synes du ikke det er litt OK at den får stå da?

For engang skyld er det jo flere enn ett par stykker som gidder å svare på vrøvlet,og mange av motinnleggene er jo knakende gode..:-)

Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!

Det fortjener da å stå(i hele sin kontekst)?

Er det ikke bedre at folk viser åpent hvordan de tenker&hvor de står, så kan en heller møte dem så godt en kan med motinnlegg og fornuft..? (selvom DET til tider ville kreve mer tålmodighet en gjennomsnittelig..;-)Jeg har den ikke. Jeg blir SUR og jeg får grøssninger av den der banden..)

Hvis ikke legger de seg bare ned og sutrer og roper om sensur og martyreri, vet du..;-)

Jeg tror ikke ting blir noe særlig bedre av at en sakser bort utriveligheter.Sånt er ikke sunt. De finnes fordet.

:-)

"Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!"

Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til. Det jeg kan fastslå er at vedkommende er et hylende nervevrak med masse meninger om personene hun diskuterer med, og ellers over-emosjonell i den grad at hun ikke er i stand til å levere et argument som står til troendes. Ikke kan hun svare for seg heller.

Hva blir det igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,du har vel rett...etterhvert ser det slik ut at det er en eller annen innenriks undergruppe.

Men...hvor mange muslimer representerer de?

her anslaaes det (jeg har endelig hatt mulighet til aa se nyheter ikveld etter en laaaang dag i London) at bare 8% av muslimene her i landet forsvarer terroraksjoner.

Mitt utbrudd var egentlig rettet mot dette aa saann uten videre aa mene at terror mot noen er loksom "bedre" enn terror mot "oss"

Saa lang har jeg faatt vite at jeg har mistet en god venn og en bekjent.

Russel Square er ikke langt herfra hvor jeg har logget meg paa. jeg har ikke engang forsoekt aa komme meg hjem til ungene mine i kveld.

Folk som sitter langt borte og "forstaar"...det gjoer meg sint.

Hvor har du 8%fra? Det er jo veldig mange mennesker av en større populasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted.

Ja, smiger går gjerne rett hjem hos PK-psykopatene, disse retthaverske spissborgerne som gjør seg store og prektige på andres bekostning.

Kanskje pipen får en annen lyd den dagen du også må skrape ungene dine av veggen med en sparkel, slik jøder i Israel har gjort i mer enn femti år.

På grunn av mennesker som deg, vil det i all fremtid være mennesker som måtte skrape ungene sine ned av veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hvis du vil slette, utestenge eller hva fanken du måtte føle for, gjør det. Men hold deg til helvete unna diskusjonene hvis du ikke kan la være å favorisere enkelte nick.

Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer.

Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister. Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle".

Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!

Tsk, tsk..Du prøver bare å få fornærma webbis så mye at h*n sletter tråden allikevel du..

Det er vel desmaskuiniserende og kjipt for deg at hvem som helst som gidder kan se hvordan snø m.fl rett og slett skriver fletta av deg og hatretorikken din..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er slike som deg som gjør verden til et utrygt sted.

Hvis du vil slette, utestenge eller hva fanken du måtte føle for, gjør det. Men hold deg til helvete unna diskusjonene hvis du ikke kan la være å favorisere enkelte nick.

Det er ingenting leseverdig i signaturen snø sine følelsesutbrudd; jeg har vandret mellom titusener av graver etter de som har kjempet for dette meheets rett til å sitte her å drite ned oss som fremdeles verdsetter deres offer.

Hun har fan ingen rett til å kalle meg eller noen av oss som har guts nok til å trekke i uniform for ekstremister. Dere burde heller skamme dere, militærnektere og unnalurere som tror verden er en gullfiskbolle hvor "det er noe godt i alle".

Dere er fan ikke verd å slåss verken for eller i mot!

Pga av slike mennesker som deg, har du vandret mellom titusener av graver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Det er intet poeng i å sensurere idiotene. Det er langt mer nyttig å la deres innlegg få stå slik at alle ser idiotien i deres uttalelser.

Samtidig som man argumenterer mot dem, selv om det i akkurat dette tilfellet er meningsløst. Det blir som å forsøke og overbevise Osama Bin Laden om feilene i Islam.

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

En god avgjørelse. Kahn og Grips innlegg er studier i hvordan terrorister tenker og sånn sett verdt å se på hvis man ønsker å forstå fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

"Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!"

Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til. Det jeg kan fastslå er at vedkommende er et hylende nervevrak med masse meninger om personene hun diskuterer med, og ellers over-emosjonell i den grad at hun ikke er i stand til å levere et argument som står til troendes. Ikke kan hun svare for seg heller.

Hva blir det igjen da?

"Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til."

Wow, for en bombe, det hadde jeg aldri trodd!

http://www.wimp.com/idiot/

Du får trøste deg med at det er fler av oss som sitter med skadefryd over at du så til de grader har blitt hakka i stykkeri denne tråden. At du ikke en gang ser det selv gjør det bare enda morsommere.

http://www.wimp.com/idiot/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på at de som svarte Webmaster kun snakket om Kahn - etterpå har jeg sett at Grip har froGRIPet seg i tråden han også - det er VARMT her og parabolen har kutta ut - jeg er sur!

...men islamisthore er et utrolig stygt ord - men ikke rasistisk -ikke om du deler det opp engang :)

...og ikke nok med det, vi skamklipte dem og lot dem gå spissrot. Til overmål lot vi "tyskerungene" gjennomgå et helvete på jord for en "synd" deres foreldre hadde begått. Men vi knuste nazismen og satte en hel nasjon i skammekroken i samme slengen.

"Islamisthore" er nok bare en måte å forgripe seg på begivenhetenes gang, vi vil oppleve forræderi fra den kanten også, når tiden kommer.

Kandidatene synes å stå i kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god avgjørelse. Kahn og Grips innlegg er studier i hvordan terrorister tenker og sånn sett verdt å se på hvis man ønsker å forstå fenomenet.

Ryggpisser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...