Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

En saklig debatt med deg, Kahn, eksisterer ikke. Ergo er det kun noen få, gjerne de som ikke kjenner deg, som i det hele tatt gidder å forsøke.

Og de "diagnosene" jeg gir deg er nøyaktig like saklige og like mye hold i som de vanlige karakterstikkene du gir alle dine meningsmotstandere (mht. politiske ideolgier m.m.)

At du begynner å snakke om mine uttalelser om dine psykopatiske trekk som om de var faguttalelser sier jo bare desto mer om deg.

NHD har jeg ingen respekt for overhodet, med tanke på de uttalelsen han har kommed med hvor han viser at han faen ikke har greie på sitt eget fag engang. Men psykiatere har veldig ofte liten verdi i annet enn krisehåndteringssituasjoner. Det er medisinsk utdannede folk, med et ekstrakurs basert på bruk av medisin for å behandle ethvert psykisk problem.

"..................................."

"At du begynner å snakke om mine uttalelser om dine psykopatiske trekk som om de var faguttalelser sier jo bare desto mer om deg."

Hahaha, tror du jeg anser sjikanen din som faglig baserte diagnoser??? I hælvete, er du baron von Münchausens uekte barn, eller? Makan...

"NHD har jeg ingen respekt for overhodet, med tanke på de uttalelsen han har kommed med hvor han viser at han faen ikke har greie på sitt eget fag engang."

Need I say more?

*rister oppgitt på hoder og ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Nå er vel du også en som stiller diagnoser på motdebatantene dine:-)

Virkelig? Kunne du ta deg tid til å elaborere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du som trenger varm melk her da din pattunge..!

Sutrer som en unge om ikke-eksiserende jødehat og de skumle pasifistene som er ute etter deg..:-o

OG ikke minst fordi snø tok innersvingen på deg..;-)

BUHU..!

Pa-te-tisk!!

Du hadde finni fram popcorn og var klar for den store underholdningskvelden, skjønner jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Du er faen meg utrolig. Du burde seriøst få deg et nytt nick, fordi ingen vil ta deg seriøst etter dette. Dvs, hvis noen noensinne tok deg seriøst...

Nah, jeg liker nicket mitt, og har ingenting å skamme meg over. I hvert fall ikke overfor en gjeng internettavhengige nervevrak som knapt tør gå ut i dagslys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"noen forsøker å tre hver eneste muslim ned i - som rabiate potensielle mordere, hjernevaska og ute av stand til å omgås ikke-muslimer. Jeg vet om et sted hvor det er hauger på hauger på hauger med muslimer som motbeviser at det er og må være sånn."

Hvem denne "noen" er intresserer meg ikke.

Ikke blir fristet til å ilegge meg meninger jeg ikke har. Jeg mener ikke at -alle- er slik eller slik. Det jeg har sett, det har jeg sett her i landet, i et nordafrikansk land, i to vestafrikanske, to asiatiske. Alle steder fins folk som ikke er muslimer og ikke følger arabisk kultur. Men det fritar ikke alle de som _gjør_ det. Problemet er at det finnes så mange som følger denne kulturen og religionen. Så mange prester og maktmennesker som er menneskefientlige, at de oppveier de snille mange, mange ganger.

Jeg kjenner mange snille muslimer og har vært på middag hos mange. De kaller seg muslimer, men de fleste går ikke i moskeen og bryr seg ikke om prestene.

Allikevel smeller bombene, så de snille kan vi trygt la være å snakke om, det er terroristene jeg snakker om. Idyllisk familielibv i fred og fordragelighet kan vi ta en annen gang.

En annen ting er at de snille ikke løfter en finger for å stoppe det som skjer, fordi de også er redde.

Du vil ikke se hva jeg skriver, vil du vel?? Jeg snakker ikke om noen få snille ikke-muslimer i et land av muslimer.

Jeg snakker om et land der muslimene er i absolutt flertall. Og der likevel hovedstaden er proppfull av muslimer som røyker, drikker og spiser gris. En hovedstad hvor ca 4% går jevnlig i moskeer. Oppfører seg som en gjennomsnittskristen, altså...

Så slutt å snakke meg ned som om jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om. Jeg har aldri sagt at det _ikke_ finnes muslimske mørkemenn, jeg har _aldri_ sagt at det ikke er et problem. Jeg sier bare at det er enkelte her som snakker som om det er kul umulig å være moderat muslim, at det er enkelttifeller. Vel, det er beviselig feil!

Og som sagt, jeg snakker ikke om et paradis på jord, dette er et korrupt og jævlig land. Men det skyldes IKKE at de som bor der er muslimer. Og igjen - dette er et _muslimsk_ land, muslimer som styrer.

Men jeg vet jo at de som snakker varmest om at vi bare må utslette muslimer helst ikke vil høre om at det faktisk finnes eksempler på at muslimer ikke nødvendigvis er sånn som de gjerne fremstilles i pressen - fanatiske mordere som dreper alle vantro over en lav sko...

Det er hyggelig for deg at du har spist middag hos snille muslimer. Jeg jobber også sammen med snille muslimer. Men det var i grunnen ikke det jeg skrev om i innlegget mitt. Jeg ga et eksempel på et land hvor "snille" muslimer er i flertall og fanatikerne ikke har fotfeste. Altså motstykket til dine eksempler...

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Særlig snø har jo vist seg i stand til å lage hakkemat av hatretorikken til disse tullingene!"

Å? Det har jeg slett ikke lagt merke til. Det jeg kan fastslå er at vedkommende er et hylende nervevrak med masse meninger om personene hun diskuterer med, og ellers over-emosjonell i den grad at hun ikke er i stand til å levere et argument som står til troendes. Ikke kan hun svare for seg heller.

Hva blir det igjen da?

Den som ikke kan svare for seg er vel heller du? I veldig mange svar i denne tråden så legger du jo bare inn en lenke til samme sted gang etter gang.

Hvorfor er du så ofte frekk og uhøflig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Nei.. Synd at hun må lese alt dette om mr kahn, men mannen gal.

Hadde dama sett mannen slik han fremstår for andre, så hadde ho neppe vært å finne på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ikke kan svare for seg er vel heller du? I veldig mange svar i denne tråden så legger du jo bare inn en lenke til samme sted gang etter gang.

Hvorfor er du så ofte frekk og uhøflig?

Fordi jeg ikke gidder å jatte med folk som ikke har noen interesse av å diskutere på saklig grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstanden er din. Kom gjerne med eksempler.

Nå har jeg spurt deg om du mener at du ikke gjør det og det vil du ikke svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke gidder å jatte med folk som ikke har noen interesse av å diskutere på saklig grunnlag.

Men ser du ikke at når du bruker frekke ord og kaller andre både det ene og det andre, så er det du som fremstår som den som ikke diskuterer saklig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spurt deg om du mener at du ikke gjør det og det vil du ikke svar på.

Jeg har bedt deg om eksempler, kanskje det ville gjort det lettere å svare hvis du hadde greid å finne frem noe slikt?

Eller mener du kanskje at jeg skal dokumentere dine påstander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ser du ikke at når du bruker frekke ord og kaller andre både det ene og det andre, så er det du som fremstår som den som ikke diskuterer saklig?

When i Rome...

Saklig tiltale = saklig svar.

Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

When i Rome...

Saklig tiltale = saklig svar.

Verre er det ikke.

Da vil jeg anmode om at du leser igjennom svarene dine og innleggene du svarte på enda en gang.

Jeg syns du svarer veldig frekt og på en måte som kan virke støtende og provoserende. Om du vil at folk skal dele ditt syn, så oppnår du heller det motsatte med din stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt deg om eksempler, kanskje det ville gjort det lettere å svare hvis du hadde greid å finne frem noe slikt?

Eller mener du kanskje at jeg skal dokumentere dine påstander?

Du svarer fortsatt ikke på det jeg spør deg om.

Men jeg kan jo selvsagt ta noen ekspempler, klippet ut av noen av dine innlegg i denne tråden.

- hylende nervevrak

-spør om de er Münchausens uekte barn

-PK-rotter

-idiot

-finne frem pillebatteriet

-jødehater

-psykopater

-pissboy

Ganske lett å finne, bare å åpne innleggene dine i rekkefølge.

I tillegg så forsøker du å drite ut andre ved å prøve å gjøre dem små, ved f.eks å si at de har null peiling og derfor ikke er interessant å diskutere med dem.

Alle som diskuterer med deg forsøker du denne hersketeknikken med, skjønner ikke hvorfor du vil diskutere så lenge du alltid sier du ikke vil diskutere med dem.

I tillegg er du jo svært uhøflig, hadde du brukt samme språket i RL så hadde du konstant gått rundt med blåveis:-)

Men du kommer nok til å benekte dette også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara St.

Jeg sa det jo til webmaster fordi jeg svarte han i denne tråden:-)

Men det spørs hvofor også da, det kan jo være at noen går litt for langt i ønsket sitt om å slette, uten at jeg skal ta stilling til det du ønsket å slette.

De fleste som ber om sletting får det gjennomført.

Er ikke du urimelig når du antyder at jeg gikk litt langt i et ønske om å slette innlegg som angikk meg, og det uten at du vet hva det dreier seg om (det påpeker du selv). Er ikke det nok å være en av de involverte parter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg anmode om at du leser igjennom svarene dine og innleggene du svarte på enda en gang.

Jeg syns du svarer veldig frekt og på en måte som kan virke støtende og provoserende. Om du vil at folk skal dele ditt syn, så oppnår du heller det motsatte med din stil.

Nah, de som er "uenig" i det jeg skriver, kommer ikke til å forandre mening, uansett hva slags linje jeg legger meg på. Ihuga sosialister og jødehatere har disse refleksene i ryggmargen, en irreversibel tilstand etter mange år med NRK, VG, potetgull, cola og 20 prince.

Med få unntak er det INGEN på DOL som har gjort noe forsøk på å gå i dialog med meg på saklig grunnlag, de er, som du, mest opptatt av hvordan, hvem og hva jeg er, og hvorfor.

Prøv å se dere litt i speilet, kanskje det er et forbedringspotensiale der inne et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

When i Rome...

Saklig tiltale = saklig svar.

Verre er det ikke.

Da har du noe å lære Mr Kahn. Kanskje lurt å sette deg ned og forsøke å se svarene dine fra andres vinkel.

Jeg fatter ikke at du kan være så blind.

Som jeg har sagt før, bruk kunnskapen din på en ordentlig måte og bli tatt seriøst. Ved din oppførsel på nettet så kan du vel ikke forlange eller tro at du vil bli det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer fortsatt ikke på det jeg spør deg om.

Men jeg kan jo selvsagt ta noen ekspempler, klippet ut av noen av dine innlegg i denne tråden.

- hylende nervevrak

-spør om de er Münchausens uekte barn

-PK-rotter

-idiot

-finne frem pillebatteriet

-jødehater

-psykopater

-pissboy

Ganske lett å finne, bare å åpne innleggene dine i rekkefølge.

I tillegg så forsøker du å drite ut andre ved å prøve å gjøre dem små, ved f.eks å si at de har null peiling og derfor ikke er interessant å diskutere med dem.

Alle som diskuterer med deg forsøker du denne hersketeknikken med, skjønner ikke hvorfor du vil diskutere så lenge du alltid sier du ikke vil diskutere med dem.

I tillegg er du jo svært uhøflig, hadde du brukt samme språket i RL så hadde du konstant gått rundt med blåveis:-)

Men du kommer nok til å benekte dette også:-)

Ah, der har vi det igjen, "konstant rundt med blåveis". Vet du hva, jeg snakker på samme måten til folk i virkeligheten som jeg snakker til deg her - eller til denne pråsaken, for den saks skyld.

Men jeg svarer kun på tiltale i disse trådene. Jeg ville forøvrig ikke tatt fem øre for å kalle deg en møkkamann rett opp i fleisen din heller, så fikk du heller se hvor lett det ville bli å gi meg en "blåveis".

Ikke rare dokumentasjonen du kom med, møkkamann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...