Gå til innhold

Politiske partier og omgangskrets


Sofline

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk

Jeg har ikke problemer med å forstå at webmaster sletter 80% av innleggene dine.

Selvsagt er du ikke det.

Som venstrevridd kommunist er jo knebling av ytringer den største selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    56

  • flisa

    31

  • Dorthe

    25

  • Sofline

    18

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder.

Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK.

Pass på hjertet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Jeg lever i harmoni med de fleste naboene mine jeg altså, uansett hvor de kommer ifra. Den verste er kjerringa under og hun er ei skikkelig torvkjerring fra Oslo.

Alt går bra hittil som man sier. Vi kan bare se litt ut av døra, så ser vi hvordan det blir her også. Men det er jo bare å flytte hvis man ikke liker seg. Og det gjør vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder.

Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK.

Du skal være glad for å bli tatt for et troll.

Hadde du virkelig ment alt du har skrevet her, vilel du jo måtte være gal.

Er det noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går bra hittil som man sier. Vi kan bare se litt ut av døra, så ser vi hvordan det blir her også. Men det er jo bare å flytte hvis man ikke liker seg. Og det gjør vi.

Jeg vil nå helst tro det beste om folk jeg da. Bortsett fra vestkantfolk og bergensere altså som jeg skrev i går/dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder.

Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK.

"Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden."

Det du har skrevet i denne tråden er altså ikke det du mener i virkeligheten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pausefiskebolla

Jeg vil nå helst tro det beste om folk jeg da. Bortsett fra vestkantfolk og bergensere altså som jeg skrev i går/dag ;o)

Fordomsfrie mennesker finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden."

Det du har skrevet i denne tråden er altså ikke det du mener i virkeligheten...?

Stusset på den setningen jeg og.. Er det en form for ironi det hun har skrevet eller?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Stusset på den setningen jeg og.. Er det en form for ironi det hun har skrevet eller?!?

Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Kanskje det er derfor de ikke sier noe til deg også? ;)

Mulig, men de ville reagert på samme måte om jeg sa jeg skulle stemme FrP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Fordomsfrie mennesker finnes ikke.

Nei, men desverre mer enn nok som TROR de er det.

Av en eller anen grunn er de også de mest fordomsfulle av alle, noe denne tråden også vitner om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say.

Du har nok ganske rett i akkurat det, flyfly.

Og da er det ikke akkurat enkelt å skjønne når det er alvorlig ment og når det bare er spøk eller ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Hva hadde du gjort hvis en av vennene dine helt seriøst stemte Frp? Droppet vennskapet?

Jeg kan faktisk ikke forestille meg situasjonen. Men når jeg tenker meg om har jeg en barndomskamerat som jeg treffer meg ujevne mellomrom, som kan tenkes å stemme FrP. Det samme gjelder en gammelonkel (men det var visst bare én gang og alle de andre gammelonklene mine var overgitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du har nok ganske rett i akkurat det, flyfly.

Og da er det ikke akkurat enkelt å skjønne når det er alvorlig ment og når det bare er spøk eller ironi.

My point exactely.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say.

Dama er jo ikke norsk da så hun er vel egentlig unnskyldt fordi hun ikke behersker det norske språket helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Dama er jo ikke norsk da så hun er vel egentlig unnskyldt fordi hun ikke behersker det norske språket helt.

Mulig, det tenkte jeg ikke på. I så fall beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Nei, men desverre mer enn nok som TROR de er det.

Av en eller anen grunn er de også de mest fordomsfulle av alle, noe denne tråden også vitner om.

Vi kvinnfolk er også mer interessert i følelser om allting, og hva kreti og pleti mener og tenker. Om de er ekle eller snille. Vi kan finne på å stemme på en vi syns er kjekk eller pen eller har pene øyne eller pen stemme. Om han er en god politiker er ikke så viktig. Kvinnene ser vi på som rivaler uansett.

Politisk uenige kvinnfolk er en pest og en plage, mens menn klarer å diskutere saklig selv om de ikke liker hverandre. Menn vokter ikke på hvert ord og går ikke på do og griner når de får kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinnfolk er også mer interessert i følelser om allting, og hva kreti og pleti mener og tenker. Om de er ekle eller snille. Vi kan finne på å stemme på en vi syns er kjekk eller pen eller har pene øyne eller pen stemme. Om han er en god politiker er ikke så viktig. Kvinnene ser vi på som rivaler uansett.

Politisk uenige kvinnfolk er en pest og en plage, mens menn klarer å diskutere saklig selv om de ikke liker hverandre. Menn vokter ikke på hvert ord og går ikke på do og griner når de får kritikk.

Hold opp da. Du spøker nå ikke sant. Ingen oppegående kvinner stemmer på noen fordi de er kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...