Gå til innhold

Politiske partier og omgangskrets


Sofline

Anbefalte innlegg

Gjest Pausefiskebolla

Hold opp da. Du spøker nå ikke sant. Ingen oppegående kvinner stemmer på noen fordi de er kjekke.

Krrrrrreeeeeemt.

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    56

  • flisa

    31

  • Dorthe

    25

  • Sofline

    18

Mest aktive i denne tråden

Han har ikke sagt det sånn helt offentlig? I så fall er han enda verre enn jeg trodde.

Jepp. Uttalt til Dagsavisen 4/9-1997.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis snakk om å velge på grunnlag av politisk tilhørighet. Men det er nå engang slik at de fleste som stemmer FrP og er aktivt opptatt av det, har en god del meninger som, på grunn av at de faller på sin egen urimelighet, skinner veldig igjennom når man begynner å diskutere. Men det er heller ikke absolutt alle man kan "spotte" - det finnes reflekterte mennesker som stemmer FrP også, selv om de nok er en minoritet.

Forøvrig tilhører jeg selv ikke noen bastant politisk leir, og jeg er heller ikke spesiellt opptatt av hva andre stemmer med mindre det ligger helt oppi dagen. RV-ere og FrP-ere er nok de som oftest er lette å spotte, tror jeg.

"..................................."

HIHI. gubben og jeg var på et grillparty en gang - hvor ei ble litt full og begyynte å skrike at "Sharon er et svin" el.l.Og da vi spurte om hvorfor så sa hun ;"ja, men er han ikke det da?" - hun stemte RV og mannen hennes ville ikke være med å diskutere sa han - han brukte å holde klokelig kjeft når hun holdt på sånn - han stemte Frp - hehehe! For et par! :) vi bare lo vi. og det ble ikke noen diskusjon, for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man er bedrevitende enn Frp'ere gjelder vel størsteparten av befolkningen. Det er tross alt velkjent at Frps velgere er de med lavest utdanning, mens folk med høyest utdanning stemmer Høyre eller SV.

Med vennlig hilsen

MÅTTE bare svare.....de med høyest IQ er trøndere og stemmer Venstre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MÅTTE bare svare.....de med høyest IQ er trøndere og stemmer Venstre :)

Og de som lever lengst er visst lesbiske vegetarianere, men jeg nekter å ta skritt i den retningen! :D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hvorfor i all verden går du rundt og husker sånne datoer?

He he..tenkte det samme! Er visst veldig enige i kveld vi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Mulig, det tenkte jeg ikke på. I så fall beklager jeg.

Siden du tydeligvis er helt humorsløs så trenger du ikke beklage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Siden du tydeligvis er helt humorsløs så trenger du ikke beklage.

Det er vel heller din humor som er vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bebba

Stilen virker nokså lik, bebba.

Både her og noen andre innlegg med diverse signaturer.

F eks en som var veldig opptatt av å få slettet noe på webmasterforum for ikke så lenge siden.

Men du kan jo bare benekte det hvis det ikke stemmer. Vi er visst ikke de eneste som tror det.

Hvem er de andre? De på gata i RL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Det er vel heller din humor som er vanskelig å forstå.

Så utrolig synd for deg siden du tydeligvis strever med det. Kan ikke du bare la være og slappe helt av over mine innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Siden du tydeligvis er helt humorsløs så trenger du ikke beklage.

Mulig jeg har sær form for humor, men jeg er i så fall ikke den eneste her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅTTE bare svare.....de med høyest IQ er trøndere og stemmer Venstre :)

"MÅTTE bare svare.....de med høyest IQ er trøndere og stemmer Venstre :)"

Og da må bare jeg svare at IQ er en gammel, utdadert målestokk som i liten grad har blitt brukt til noe seriøst siden 70-tallet. IQ er _ikke_ det samme som intelligens.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke snakke om annet enn samfunnsspørsmål da?

Og ikke minst...kan man ikke være opptatt av sammfunnsspørsmål uten å være politisk aktiv...? I såfall så må jo konklusjonen bl.a være at undertegnede ikke eksisterer. Jeg er relativt opptatt av samfunnsspørsmål, men politikk synes jeg stort sett blir altfor snevert.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Mulig jeg har sær form for humor, men jeg er i så fall ikke den eneste her.

Hvorfor svarer du meg i så mange sammenhenger siden jeg tydeligvis enten provoserer deg eller irriterer eller muligens begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

"MÅTTE bare svare.....de med høyest IQ er trøndere og stemmer Venstre :)"

Og da må bare jeg svare at IQ er en gammel, utdadert målestokk som i liten grad har blitt brukt til noe seriøst siden 70-tallet. IQ er _ikke_ det samme som intelligens.

"....................................."

Jeg er sertifisert i bruk av såkalte intelligensetester. Jeg vet ikke om noe jeg er mer i mot. Desverre er de fremdeles brukt, men nå mer kamuflert enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...