Gå til innhold

Sitter her med tankene mine

Anbefalte innlegg

Gjest Fortviletigjen

Kom nettopp hjem fra fest med dama, i dårlig humør. Grunnen er rett og slett den at dama fikk litt mye å drikke. Tidelig på kvelden også. Små full og full av "liv" går hun bort og kysser en gutt på munnen. En "venn", som hun aldri har fortalt meg om. Føler meg rar her jeg sitter, jeg spurte henne om det var "normal" måte for henne å hilse på venner på. Det hun sa var at det for henne var helt normalt. Og var det samme som å klemme en person. Her prater vi om nuss, og ikke klining. Det så jo jeg også. Men for meg er klemming helg greit. Men jeg setter grensa på kyss. Uansett om det bare er et "lett" kyss på munnen! Så hva skal jeg gjøre....det lurer jeg på

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198684-sitter-her-med-tankene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mer normalt og nusse en venn enn det er å "akkurat komme hjem fra fest" kl 17.47.

:-)

Vel, hadde jo vært enig med deg i det om vi hadde vært enig jeg og dama før dette skjedde. Men det var vi ikke, for jeg sa tydelig i fra at jeg ikke aksepterte at hun kysset noen...Jeg er ikke sikker på hvordan du ville reagert om du hadde vært i mine "sko". Jeg hadde syntes det var helt greit om vi hadde blitt enig oss i mellom og satt grenser på forhånd før det skjedde. Men, et lite nuss er greit å tilgi, jeg gir jo selfølgelig ikke opp dama på grunn av en liten nuss. Det er jo direkte idiotisk.

er enig i deg. synes heller ikke det er all right at kjæresten nusser venner på munnen når han treffer de. det gjør han ikke heller. det gjør ikke jeg, og jeg har heller ikke sett noen av vennene mine gjøre det med hver andre heller.

nusser hun mora eller faren på munnen når hun treffer dem etter en lang stund? hvorfor behandle venner fysisk kontaktsøkende annerledes. jeg gir alltid min mor klem når jeg treffer eller går fra henne, og hadde det vært normalt for meg å nusse henne, ville det kanskje vært like normalt for meg å nusse venner. men det gjør jeg ikke, og jeg synes det hadde vært bra om min kjæreste hadde reagert hvis jeg en gang hadde nusset en gutt jeg ikke hadde truffet på lenge.

poenget mitt er at om dette er normalt, har mye med kulturen å gjøre. ser av og til på tv folk i amerika som nusser venner og foreldre på munnen, men har aldri opplevd det her.

Annonse

Det er godt du bor i Norge. I mange andre land hilser de sånn til vanlig.

Jeg forstår ikke at det her er noe å mase om. Det er et nuss på munnen.

Men reagerer du så reagerer du, og alternativene er at du klarer å leve med din kjæres måte å hilse på, du dumper henne, eller du spør henne snilt om hun kan være så vennlig å benytte seg av håndtrykk heretter.

For øvrig er det dumpegrunn å være hjem fra fest før klokken 18:00 en fredagskveld.

Vel, hadde jo vært enig med deg i det om vi hadde vært enig jeg og dama før dette skjedde. Men det var vi ikke, for jeg sa tydelig i fra at jeg ikke aksepterte at hun kysset noen...Jeg er ikke sikker på hvordan du ville reagert om du hadde vært i mine "sko". Jeg hadde syntes det var helt greit om vi hadde blitt enig oss i mellom og satt grenser på forhånd før det skjedde. Men, et lite nuss er greit å tilgi, jeg gir jo selfølgelig ikke opp dama på grunn av en liten nuss. Det er jo direkte idiotisk.

Data før deg, kysser andre på munnne. Tror hun er på tur ut av forholdet.

Gjest Hildegard B.

Det er mer normalt og nusse en venn enn det er å "akkurat komme hjem fra fest" kl 17.47.

:-)

Nordpå så festes det til det blir mørkt. Selv på sommeren. 1745 er vel ei greit tid å rusle inn av døra hjemme, dersom man dro for to dager siden?

Ellers er sånne klinedamer teite, de gjør det kun for å føle seg deilig når mannen blir sjalu. Tåpelig.

;0)

Det er godt du bor i Norge. I mange andre land hilser de sånn til vanlig.

Jeg forstår ikke at det her er noe å mase om. Det er et nuss på munnen.

Men reagerer du så reagerer du, og alternativene er at du klarer å leve med din kjæres måte å hilse på, du dumper henne, eller du spør henne snilt om hun kan være så vennlig å benytte seg av håndtrykk heretter.

For øvrig er det dumpegrunn å være hjem fra fest før klokken 18:00 en fredagskveld.

Vel, for min del er det ikke noen grunn til å dumpe noen fordi en kommer hjem fra fest klokken 18 om kvelden. Mer grunn til å dumpe en person etter det som skjedde synes nå jeg. Men jeg valgte da å ikke gjøre det. Fordi det var "lett kyss på munnen" Og hun har også sakt at det ikke kommer til å gjenta seg.

er enig i deg. synes heller ikke det er all right at kjæresten nusser venner på munnen når han treffer de. det gjør han ikke heller. det gjør ikke jeg, og jeg har heller ikke sett noen av vennene mine gjøre det med hver andre heller.

nusser hun mora eller faren på munnen når hun treffer dem etter en lang stund? hvorfor behandle venner fysisk kontaktsøkende annerledes. jeg gir alltid min mor klem når jeg treffer eller går fra henne, og hadde det vært normalt for meg å nusse henne, ville det kanskje vært like normalt for meg å nusse venner. men det gjør jeg ikke, og jeg synes det hadde vært bra om min kjæreste hadde reagert hvis jeg en gang hadde nusset en gutt jeg ikke hadde truffet på lenge.

poenget mitt er at om dette er normalt, har mye med kulturen å gjøre. ser av og til på tv folk i amerika som nusser venner og foreldre på munnen, men har aldri opplevd det her.

Vel, kultur er jo en ting. Men nei hun nusser ikke jente venner og familie. Det er det som er så rart. Er jo ikke "tungekyss" hun driver med. Men lett nuss på munnen. Og for å si det slik så hadde jeg syntes det var noe annet om hun nusset venniner og familie på samme måte. Men her prater jeg kun om gutte venner. Prøvde å prate med henne om det også. Vi har kommet fram til at hun skal slutte å nusse guttevennene sine. Og gi dem en god klem i stedenfor!

Vel, kultur er jo en ting. Men nei hun nusser ikke jente venner og familie. Det er det som er så rart. Er jo ikke "tungekyss" hun driver med. Men lett nuss på munnen. Og for å si det slik så hadde jeg syntes det var noe annet om hun nusset venniner og familie på samme måte. Men her prater jeg kun om gutte venner. Prøvde å prate med henne om det også. Vi har kommet fram til at hun skal slutte å nusse guttevennene sine. Og gi dem en god klem i stedenfor!

ja, helt enig. om hun bare skal gjøre det med guttevenner, er dette meget snålt! det blir jo helt feil. ,

jeg mener jo det at det som føles normalt for min kjære å gjøre med gutter, skal jeg ikke bli sjalu på om han gjør det med jenter. men når han begynner å behandle kjønnene ulikt (i betydelig grad), kjenner jeg at jeg blir litt lei meg...

godt dere har blitt enige!! ;)

Annonse

Nordpå så festes det til det blir mørkt. Selv på sommeren. 1745 er vel ei greit tid å rusle inn av døra hjemme, dersom man dro for to dager siden?

Ellers er sånne klinedamer teite, de gjør det kun for å føle seg deilig når mannen blir sjalu. Tåpelig.

;0)

...og enda verre er klinedamer som kliner med venninnene sine, ene og alene for å hisse opp gutta....*pjuk*

..for ei søring som meg så skjønte jeg selvfølgelig ikke noen ting av det første du skrev...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...