Gå til innhold

Sex-svikt

Anbefalte innlegg

jeg er så lei!

Jeg har hatt en del underlivsproblemer de siste månedene. Det var hormonell blødning, smerte, kløe...the works. Jeg og kjæresten min kunne ikke ha sex på to måneder, og før dette hadde vi sex mer eller mindre hver dag og gjerne flere ganger om dagen.

De største problemet jeg hadde nå viste seg å være svært tynn hud som raknet svært lett mellom vagina og endetarmsåpningen. Jeg gikk til en spesialist og fikk en salve som fungerte kjempe bra. Og jeg og min kjære kunne endelig ha sex igjen. Første gang etter så lenge var kjempe fantastisk! Andre gang var ikke så gøy, det ble veldig sårt etterpå og jeg hadde en dårlig følelse. Den følelsen har jeg fått igjen senere. Jeg får ikke det samme ut av sexen nå som jeg fikk før. Jeg bare ligger der og føler meg litt ukomfortabelt plassert og bare der for at han skal gjøre sitt. Hver gang gir han meg orgasme gjennom oralsex, og det har han alltid gjort. Jeg fikk vaginal orgamse en gang for ett år siden og jeg skulle så gjerne oppleve det igjen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har sex kanskje en gang uka nå, og det gjør meg utrolig frustrert!

Jeg ville sette pris på tips og hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199011-sex-svikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er så lei!

Det kommer litt dårlig frem akkurat hva du vil ha tips og råd om her...

Hvordan kan vi komme tilbake dit vi var før jeg ble syk hele tiden? Hvordan blir sex en helt naturlig og deilig sak igjen? Og ikke bare noe slitsomt og noe jeg er nervøs for!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199011-sex-svikt/#findComment-1406856
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...