Gå til innhold

Invitasjon til bryllup

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et par måneder i forveien tror jeg er ganske vanlig!

Og jeg ser ikke helt sammenhengen med at det også er konfirmasjoner i mai?

De er jo på søndager, Brylluper på lørdager (stort sett)

Og hvis det allikevel skulle kollidere for noen, er det vel mere snakk om prioritering enn akkurat NÅR invitasjonen kom...

Men med tanke på evt. bestilling av lokale, så lønner det seg nok å være tidlig ute for å få noe i mai....

Og hvis det allikevel skulle kollidere for noen, er det vel mere snakk om prioritering enn akkurat NÅR invitasjonen kom...

Men med tanke på evt. bestilling av lokale, så lønner det seg nok å være tidlig ute for å få noe i mai....

I Trondheim er det ofte konfirmasjoner både på lørdag og søndag, både i kirken og borgerlig.

Bryllupet skal være over en hel helg, derfor er det kanskje greit å vite i god tid for de som skal komme.

Bryllupet skal være over en hel helg, derfor er det kanskje greit å vite i god tid for de som skal komme.

Hvis bryllupet skal vare hele helgen, så lønner det seg nok å være ute i ekstra god tid ja...

Det krever jo litt mere planlegging for gjestene å sette av en hel helg, enn bare en kveld. Både med tanke på evt barnevakt, transport og overnatting...

Men datoer for konfirmasjoner er jo gjerne fastsatt god tid i forveien. Så jeg regner med at de som evt. "må" prioritere en konfirmasjon, vet dette i god tid.

Men jeg regner jo med at dere snakker med "viktige" gjester i god tid før dere sender den skriftlige invitasjonen?

Hvis dere allerede har satt dato, kan dere jo begynne å gi muntlig invitasjoner allerede nå så folk er forberedt.

Ellers ville jeg tenkt over hvor tidlig jeg trengte SVAR fra gjestene, og sendt ut invitasjonene 2-3 uker i forkant av det...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...