Gå til innhold

Han slo opp eter 3 uker fordi jeg er for tjukk!

Anbefalte innlegg

Gjest schnachtswürde

Tror du virkelig det snuppa?

Kan det ikke være fordi du klenger som en apeunge, kaller han med kosenavn så andre hører, går med halve rompa ute av buksa og skravler i et kjør?

Dialog over kjøkkenbordet, og en halv pakke Cleenex.

En dag blir hun voksen. Er de ikke søte, disse små?

Fortsetter under...

Gjest schnachtswürde

Tenåra blir man ferdig med (heldigvis!), men kjærlighetssorgen kan ramme hardt uansett alder.

Det er bare rart at man møter seg sjøl i døra når man skal trøste, akkurat de samme feilene en sjøl har gjort, og en sjøl skjønte akkurat like lite da.

Annonse

Gjest schnachtswürde

*Hehe* Det er sant. :o)

Fliret bak ryggen, og dårlig samvittighet for at jeg ikke føler så mye sympati. Men jeg vet jo at dette må læres på den harde måten. Vi trodde vi visste hvem som var attraktive og hvorfor. Senere viste det seg at menn og kvinner ikke fungerer slik, at vi selv ikke fungerer slik, omtrent alt ble galt noen ganger. Nå vet vi bedre, men det nytter ikke å snakke dem til rette. Akkurat som vi selv ikke lot oss rikke. Da kommer det tydelig fram hva "modning" er.

Fliret bak ryggen, og dårlig samvittighet for at jeg ikke føler så mye sympati. Men jeg vet jo at dette må læres på den harde måten. Vi trodde vi visste hvem som var attraktive og hvorfor. Senere viste det seg at menn og kvinner ikke fungerer slik, at vi selv ikke fungerer slik, omtrent alt ble galt noen ganger. Nå vet vi bedre, men det nytter ikke å snakke dem til rette. Akkurat som vi selv ikke lot oss rikke. Da kommer det tydelig fram hva "modning" er.

Det er det samme som når vi eldgamle kjerringer på over 30 her inne prøver å si til 17-åringene som har kjærlighetssorg og "aldri kommer til å elske noen så høyt igjen" at det kommer de nok til å gjøre. :o)

Gjest schnachtswürde

Det er det samme som når vi eldgamle kjerringer på over 30 her inne prøver å si til 17-åringene som har kjærlighetssorg og "aldri kommer til å elske noen så høyt igjen" at det kommer de nok til å gjøre. :o)

Yes. Det er rart å se historien gjenta seg for hver generasjon. Jenta fikk trøst av både mor og mormor, gikk så på rommet og spilte noe høy og fæl musikk. Da måtte mor og mormor ha mimrestund om da mor var på samme alder.

Syns Lars Lillo beskrev kjærlighetssorg så fint da han sammenlignet den med en hund som blir satt igjen i bilen mens eieren går for å handle og "tenker" at det var siste gang jeg så ham..... Men han kommer jo alltid tilbake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...