Gjest undrermegpå Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Adopsjonsforeningene bruker "NGO" for å vise noe. Hva betyr det og hva skal det vise? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Vanskelig å si for meg siden jeg ikke kan huske å ha sett denne forkortelsen før... Men hvis du kan linke til et sted der denne forkortelsen blir brukt, kan man kanskje lettere forstå hva det betyr. Det blir straks enklere når man ser det i sammenheng med resten av teksten.... 0 Siter
brilleslangen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Vanskelig å si for meg siden jeg ikke kan huske å ha sett denne forkortelsen før... Men hvis du kan linke til et sted der denne forkortelsen blir brukt, kan man kanskje lettere forstå hva det betyr. Det blir straks enklere når man ser det i sammenheng med resten av teksten.... Skrev inn NGO som søkeord på ABC startsiden, og fant ut at NGO er forkortelse for Non-governmental organizations, eller på norsk: Ikke statlige organisasjoner.... 0 Siter
taco Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Skrev inn NGO som søkeord på ABC startsiden, og fant ut at NGO er forkortelse for Non-governmental organizations, eller på norsk: Ikke statlige organisasjoner.... Adopsjonsforum er godkjent som en Non Govermental Organisation i Etiopia, i likhet med endel andre organisasjoner. Dette medfører bl.annet at organisasjonen må drive hjelpearbeid. Hilsen fra 0 Siter
Gjest undrermegpå Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Adopsjonsforum er godkjent som en Non Govermental Organisation i Etiopia, i likhet med endel andre organisasjoner. Dette medfører bl.annet at organisasjonen må drive hjelpearbeid. Hilsen fra NGO er altså en betegnelse på en ikkestatlig organisasjon? Mannen min arbeider i en ikkestatlig organisasjon, Aker. Akerorganisasjonen er da en "NGO"? Er LO en NGO? Hva med Norges Idrettsforbund? 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 NGO er altså en betegnelse på en ikkestatlig organisasjon? Mannen min arbeider i en ikkestatlig organisasjon, Aker. Akerorganisasjonen er da en "NGO"? Er LO en NGO? Hva med Norges Idrettsforbund? Vanligvis brukes det om frivillige organisasjoner, interesseorganisasjoner ol. Naturvernforbundet feks, er en NGO. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.