Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal føle?!

Anbefalte innlegg

Gjest høst pike

Hei!

Jeg var lenge ute med en gutt for ca 1 år siden. Etter en stund ble vi enige om at vi ikke passet helt sammen og gjorde slutt på datinga. En stund etter vi hadde sluttet å date fik vi begge en ny kjærste. han var i forhold med ho i ca 8 mnd og jeg i forhold med min gutt i ca 9,5 mnd.Jeg var overbevisst om at han gutten jeg først datet ikke var noe for meg i det hele tatt og det er jeg vel egentlig enda. Men i går var jeg ute på byen og kikket og tok et par øl. Var ike full i det hele tatt. P det samme stedet som vi var var også denne gutten som jeg datet med en ny jente. Det var visst den nye kjærsten hans sa en av kammeratene hans til meg. og jeg reagerte ikke noe spes på dette med det første,men nå vet jeg ikke hva jeg skal føle..?! Jeg er ikke interresert i han i det hele tatt,men samtidig ble jeg litt paff over at han allerede han funnet seg en ny jente. Hun er sikkert kjempe koselig,men ikke helt den typen jenter som liker. Hun er ikke spes. pen og har hokey sveis og ikke klessmak. Ikke noe stygt om henne i det hele tatt,men jeg synes det er så rart at jeg reagerte på dette. ble på en måte litt skuffet,men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor jeg ble det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199812-vet-ikke-hva-jeg-skal-f%C3%B8le/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fordi voksne folk skjønner at sjalusi er sykt...både i og utenfor et forhold.

Sjalusi er en veldig vanlig følelse som overhodet ikke har noe med modenhet å gjøre, og som ødelegger for mange "voksne" forhold. Det her syns jeg blir veldig irrasjonelt. At du ikke er sjalu av deg betyr ikke at ingen andre er det heller. The hindsight bias, kalles det.

Sjalusi er en veldig vanlig følelse som overhodet ikke har noe med modenhet å gjøre, og som ødelegger for mange "voksne" forhold. Det her syns jeg blir veldig irrasjonelt. At du ikke er sjalu av deg betyr ikke at ingen andre er det heller. The hindsight bias, kalles det.

"vanlig" er ikke det samme som normalt, når det gjelder sjalusi. Sjalusi er bare noe svineri.

kjenner meg igjen der, du er nok bare litt usikker..trenger ikke bety du har følelser for denne fyren, men gjerne at du innerst inne skulle ønske han "bare" hadde øyne for deg? mange jenter er litt sånn..selv om de ikke vil ha en fyr, vil de gjerne at han skal ville ha dem...(kan være litt sånn selv avogtil..irriterende, jeg vet...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...