Gå til innhold

Kan dette bli noe varig ?

Anbefalte innlegg

Gjest skal jeg satse ?

Jeg har hatt en kjæreste noen måneder nå. Vi er utrolig like i personlighet, enige om det meste, prioriterer likt, trives godt sammen. Jeg er inderlig glad i ham.

Men jeg føler meg ikke ordentlig forelsket. Får ikke hjerteklapp når jeg ser på ham, tenker ikke tanker av typen "kan ikke leve uten deg".

Har brent meg på vill forelskelse før, og er ikke så sikker på hvor viktig det er. Skulle gjerne hatt andres meninger om saken.

Får nesten legge til at vi har veldig bra sex. Vi er enige om hva vi ønsker oss der også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200024-kan-dette-bli-noe-varig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gangene jeg har vært hodestups,sykelig, desperat forelsket - så har det alltid gått galt.

Nå er jeg sammen med verdens beste mann, men jeg har aldri vært "bukseskjelvende" stormforelsket i ham. Men jeg har gradvis fått mer respekt for ham, og føler oftere og oftere at jeg elsker ham av hele mitt hjerte. Og etter to år, så føler jeg også at jeg ikke kan leve uten ham.

Jeg har litt troen på at en rolig glød holder litt lengre.

Gjest craxybitch

De gangene jeg har vært hodestups,sykelig, desperat forelsket - så har det alltid gått galt.

Nå er jeg sammen med verdens beste mann, men jeg har aldri vært "bukseskjelvende" stormforelsket i ham. Men jeg har gradvis fått mer respekt for ham, og føler oftere og oftere at jeg elsker ham av hele mitt hjerte. Og etter to år, så føler jeg også at jeg ikke kan leve uten ham.

Er helt enig med deg!

Annonse

Sier meg veldig enig i dette :)

Jeg er helt sikker på at dette kan bli noe varig=) Jeg har nå vært sammen med min kjære i fem år og har det utrolig fint...selv om det ikke fra min side begynte som stormende forelskelse.

Forelskelsen gjør deg blind og kan lure mange! Vær glad for alt det flotte dere har sammen og sats:)!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...