Gå til innhold

fremmed dametruse forts.

Anbefalte innlegg

Gjest trenger raskt svar

Hadde en diskusjon på lørdag som videreutvikla seg, og som endte med at jeg dro opp den trusa og spurte om han kjente til den, for det gjorde jeg ihvertfall ikke..Han ble paff der en stund før han sa noe om at det var rimelig dårli gjort av meg å prøve å sette han ut av spill med et sånt "stunt". Jeg forsikra han om at det ikke var mi og at den ikke var innkjøpt av meg. Trusa er ikke ny, jeg kan se den er brukt.

Han skjønte at det måtte se merkelig ut for meg men var sur fordi han mente det like gjerne kunne være meg som hadde "fått den med meg" eller stammet broren min sin vask. Han spute om jeg hadde funnet den i nærheten av hans klær, for den kunne like gjerne ha kommet annetsteds fra. Syns det var rart å spørre om det, men greit, jeg lot det bli med det. Nå har jeg spurt broren min og han kjente ikke til den..Hva nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200031-fremmed-dametruse-forts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• morsan

3

• Nikki

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest vet ikke helt jeg

Det at han spurte om du hadde funnet den ved siden av hans klær, er kanskje litt logisk, siden du anklaget HAM da,men altså, situasjonen virker ikke helt god uansett.

Jeg kan bare si hva JEG hadde gjort hvis jeg var i din situasjon. Hadde vært VELDIG på vakt, og slikt, og prøvd å stole på ham, men jeg kjenner meg godt nok til å kunne si at jeg ikke hadde greid å stole på han etter dettte. Dette var egentlig ikke no råd. Syns du skal følge hjertet ditt, ikke minst fornuften. Hva mener magefølelsen din??

Uansett om alle her sier slå opp, eller bli, så er det bare DU som må være enig med deg selv, og ha DIN mening. Tror DU han er utro??

Minner meg om da jeg fant en hvit damesokk og en svart hårstrikk hos en jeg var lenge sammen med...Mener å huske at vi hadde en kort "pause" etter ønske fra ham...på det tidspunktet..Men har heldigvis glemt ut alt det nå...

Men faktisk har jeg funnet en truse og et fremmed håndkle hjemme her også....som jeg ikke har forklaring på...Håndkle kan ha kommet med hjem fra svømmetrening....(Det samme kan vel ei truse også?)

Men det var alt det andre du fortalte/heltheten som gjorde at jeg hadde vært skeptisk i ditt tilfelle....

En må nesten kjenne på maga-følelsen...og kjenne etter om han gir deg trygghetsfølelse....eller om han ikke bidrar til tillit. Når en ser på statistikk er det jaffal en hel gjeng som er utro....

Gjest one-night-stand

Det er rimelig tydelig hva som har skjedd her ikke sant?

Han har ligget med en annen jente i deres seng, trodde trusa var di og la den sammen med ditt tøy etter å ha vasket sengetøyet m/truse. Denne jenta har ikke funnet trusa si etter sex'n og lot den ligge.

Hva du gjør med fakta er opp til deg.

Annonse

Gjest trenger raskt svar

Det er vanskelig å tolke svar uten å ha sett kroppsspråk ol., men jeg syns ærlig talt svarene hans var unnvikende og tyder på dårlig samvittighet for noe.

Hei igjen, tusen takk for svar!

Det rare er at egentlig kjenner jeg meg ganske rolig - om det er magafølelsen eller det at jeg ikke vil innse alvoret, jeg vet ikke.

Han ble litt sur når jeg sa broren min ikke kjente til den, fordi jeg da måtte tro han hadde no med den. Jeg ba han om å forklare den, men han sa jeg kunne selv tenke meg hvordan en skal kunne forklare noe en ikke har peiling på.

Syns forresten det er merkelig han forholder seg sånn passe rolig på tross av "antydningene" mine, han er ganske temperamentfull ellers. Det er når han eksploderer over noe at jeg før har erfart at jeg treffer spikeren på hodet:O)

Jeg tror det var Sats han mente når han sa at vi begge kunne ha fått den med oss hjem, vi trener begge der. Det er selfølgelig mulig. Og at den har havna med annet undertøy i vask..

Vil det være naivt å la det ligge? Eller kanskje jeg burde holde et press på?

Gjest papirtiger

Det rare er at egentlig kjenner jeg meg ganske rolig - om det er magafølelsen eller det at jeg ikke vil innse alvoret, jeg vet ikke.

Han ble litt sur når jeg sa broren min ikke kjente til den, fordi jeg da måtte tro han hadde no med den. Jeg ba han om å forklare den, men han sa jeg kunne selv tenke meg hvordan en skal kunne forklare noe en ikke har peiling på.

Syns forresten det er merkelig han forholder seg sånn passe rolig på tross av "antydningene" mine, han er ganske temperamentfull ellers. Det er når han eksploderer over noe at jeg før har erfart at jeg treffer spikeren på hodet:O)

Jeg tror det var Sats han mente når han sa at vi begge kunne ha fått den med oss hjem, vi trener begge der. Det er selfølgelig mulig. Og at den har havna med annet undertøy i vask..

Jeg kan virkelig ikke se hvordan en truse plutselig kan hoppe i noens bag på SATS eller liknende..

Men hvis han virker ærlig, så har du vel ikke så mange alternativ enn å tro på han.

Gjest virker rart

Greit nok at en truse kan havne i sekken på sats el lignende, men hvordan kan den havne i skuffen DIN uten at DU selv har sett det? Da har ikke DU vaska klærne, for du hadde vel lagt merke til en fremmed truse når du hadde tatt vasken ut for så å henge den opp til tørk? El sett den når du hadde tatt klærne ut av sekken?

Han hadde vel reagert sånn han også, hadde han funnet en truse i sekken sin. Da haddde han kanskje fortalt det til deg. men trusa var også REN? uff, komplisert.

Jeg kan virkelig ikke se hvordan en truse plutselig kan hoppe i noens bag på SATS eller liknende..

Men hvis han virker ærlig, så har du vel ikke så mange alternativ enn å tro på han.

"Jeg kan virkelig ikke se hvordan en truse plutselig kan hoppe i noens bag på SATS eller liknende.."

Det kan faktisk ikke jeg heller. Og isåfall hvis trusen var ren har den kanskje blitt vasket hjemme hos de, da hadde vel begge to merket om det var en ukjent truse oppi bagen, før treningstøyet skulle vaskes.

Som papirtiger sier kan jeg virkelig ikke skjønne hvordan en truse kan plutselig havne oppi en bag etter å ha vært på SATS.

Men uansett, det er ikke stort mye mer du kan gjøre nå, fortsetter du å spørre vil han jo bare fortsette å nekte så du må egentlig bare ta tiden til hjelp her.

Men hadde jeg vært deg hadde jeg nok vært litt ekstra på vakt...helt klart!

Det kan enkelt skje. Man står to stykker og skifter ved siden av hverandre, slenger klærne sine på gulvet, går i dusjen, kler på seg rene klær og legger så skittentøyet opp i baggen, og er uheldig å dra med seg naboens sokker eller truse.

Hjemme slenger man klærne i vaskemaskinen, vasker, tørker, legger klærne i diverse skuffer, og som mannfolk har han naturligvis ikke oversikt over hvordan alle trusene kjerringa eier ser ut, så han tenker ikke over at det ikke er hennes truse han slenger i skuffen.

Om det er det som har skjedd aner jo ikke jeg, men det er en mulig forklaring.

Annonse

"Jeg kan virkelig ikke se hvordan en truse plutselig kan hoppe i noens bag på SATS eller liknende.."

Det kan faktisk ikke jeg heller. Og isåfall hvis trusen var ren har den kanskje blitt vasket hjemme hos de, da hadde vel begge to merket om det var en ukjent truse oppi bagen, før treningstøyet skulle vaskes.

Mannen min hadde _aldri_ sett at trusa ikke var min, dersom han hadde vasket. Så selvfølgelig er det mulig at dette kan ha skjedd.

Jeg tror jeg ville latt det ligge - ihvertfall siden du tilsynelatende er rolig selv.

Det kan enkelt skje. Man står to stykker og skifter ved siden av hverandre, slenger klærne sine på gulvet, går i dusjen, kler på seg rene klær og legger så skittentøyet opp i baggen, og er uheldig å dra med seg naboens sokker eller truse.

Hjemme slenger man klærne i vaskemaskinen, vasker, tørker, legger klærne i diverse skuffer, og som mannfolk har han naturligvis ikke oversikt over hvordan alle trusene kjerringa eier ser ut, så han tenker ikke over at det ikke er hennes truse han slenger i skuffen.

Dette hadde aldri skjedd med meg ihvertfall, for jeg legger ikke fra meg tøyet på gulvet i garderoben - inn i skapet med det før jeg går i dusjen.

Gjest betasuppe

Så trusa er vasket, sier du?

HVIS typen din hadde hatt en annen dame i senga og han senere hadde oppdaget en truse i senga, under sengetøyet, i sengetøyet eller under senga, tror du virkelig han ville ha vasket den og lagt den i DIN skuff hvis han var DET MINSTE I TVIL om den tilhørte deg??

Selvfølgelig ikke.

Jeg tror du kan slappe av jeg. Det har hendt merkeligere ting her i verden.

Her synes jeg du sier noe viktig:

"Syns forresten det er merkelig han forholder seg sånn passe rolig på tross av "antydningene" mine, han er ganske temperamentfull ellers. Det er når han eksploderer over noe at jeg før har erfart at jeg treffer spikeren på hodet:O)"

Har dere vert sammen en stund, så tenk over de gangene du vet han har løyet, og de gangene du vet han ikke har løyet, og se hva det ligner mest på. Det at han er så rolig, syns jeg virker som et godt tegn.

Og dessuten, selv om broren din ikke kjenner til den, kan den vel stamme fra ham for det? Hvis han har en del one-night-stands og sånn, så har han sikkert ikke kontroll over alle trusene. I og med at den er rein også.

Syns på ingen måte du skal slå opp som noen sier. Bare vær innmari på vakt, uten å mas så mye på ham om det.

Gjest papirtiger

Har aldri sett NOEN kaste klærne sine på gulvet, og spesielt undertøy blir pakket omhyggelig i skapet..

Tror de aller fleste damer har litt sperrer om å la brukte truser ligge fremme..

Har aldri sett NOEN kaste klærne sine på gulvet, og spesielt undertøy blir pakket omhyggelig i skapet..

Tror de aller fleste damer har litt sperrer om å la brukte truser ligge fremme..

Er det sant? I guttegarderoben slenger ting rundt forbi. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...