Gå til innhold

Føler han gjør hele jobben...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• Ugga Bugga

6

• carma

2

• favn

1

Mest aktive i denne tråden

Kanksje de liker å gjøre "hele jobben" ?!

Jeg har hvertfall fått høre at jeg skal ligge i ro-slik at de får "nettopp, gjøre jobben" hehe

Når jeg blir tatt bakfra, klarer jeg ikke å la vær å ikke bevege meg jeg også...Da vil de heller ha meg liggendes rolig..."ligg rolig nå"....hehhe

Pimpi skrev (På 27.9.2005 den 17.17):

Jeg har hvertfall fått høre at jeg skal ligge i ro-slik at de får "nettopp, gjøre jobben" hehe

Når jeg blir tatt bakfra, klarer jeg ikke å la vær å ikke bevege meg jeg også...Da vil de heller ha meg liggendes rolig..."ligg rolig nå"....hehhe

*Hehe* "Ligg i ro ellers går det for meg!" Ooops... Jeg rørte visst litt på hoftene gitt... *Gliser* Noen ganger er det bare gøy å være uskikkelig pike!

Lillemus skrev (På 27.9.2005 den 18.20):

*Hehe* "Ligg i ro ellers går det for meg!" Ooops... Jeg rørte visst litt på hoftene gitt... *Gliser* Noen ganger er det bare gøy å være uskikkelig pike!

hehe *uskikkelig pike* det er gøy det =)

Har du fått mannen din hjem nå da?? Som leser her inne kunne jeg umulig unngått å høre om han ;)

Pimpi skrev (På 27.9.2005 den 18.32):

hehe *uskikkelig pike* det er gøy det =)

Har du fått mannen din hjem nå da?? Som leser her inne kunne jeg umulig unngått å høre om han ;)

Neste tirsdag... Så etter kl. 14 neste tirsdag ser dere ikke mer til meg den uka... :o)

Annonse

Kan jo føles sånn... Du kan jo feks suge han som en del av forspillet. Ri han (da er det jo du som gjør mye av jobbe. eller kanskje sitte på fanget hans oppå en stol?? Mange muligheter...

Men de som sier at de ikke får være med på noe og bare får beskjed om å ligge stille??? Så utrolig kjedelig....er jo ikke noe problem hvis man kjenner hverandre...da bør man jo klare å ha sex "sammen" også...ikke bare ligge der til han har gjort jobben!!!

Gjest mummikusine
  Pimpi skrev (På 27.9.2005 den 17.17):

Hva?? Sier de det? Alle jeg har vært med har ært overlykkelige over at jeg ikke bare ligger der, men aktivt er med, og beveger meg. Tror du tuller jeg... ;)

Gjest fagperson
  Lillemus skrev (På 27.9.2005 den 18.20):

Du virker så ufattelig umoden. Og veldig veldig selvopptatt!

fagperson skrev (På 28.9.2005 den 8.10):

Dine fleiper går alltid på skryt av deg selv. Tyder på litt dårlig personlighet, og veldig selvsentrerthet.

Mens du som uoppfordret slenger ut kommentarer som dette midt i en tråd - du er helt normal, eller?

Djeez...

Annonse

Gjest fagperson
  Lillemus skrev (På 28.9.2005 den 8.24):

Var det innlegget skryt!? Jaja. Om du mener det så.

Ja, som vanlig var det jo det. At du gjør at han ikke greier å holde igjen. Det er utallige tråder her hvor du uhemmet skryter av hvor god du er i senga. Litt latterlig med tanke på at du vel er en av få her inne som faktisk ikke praktiserer sex til vanlig... *LOL*

fagperson skrev (På 28.9.2005 den 8.27):

Ja, som vanlig var det jo det. At du gjør at han ikke greier å holde igjen. Det er utallige tråder her hvor du uhemmet skryter av hvor god du er i senga. Litt latterlig med tanke på at du vel er en av få her inne som faktisk ikke praktiserer sex til vanlig... *LOL*

Fint at du fikk deg en god latter i dag da.

fagperson skrev (På 28.9.2005 den 8.27):

Hvis du mener at å røre på hoftene (som jeg sa i innlegget) er ensbetydende med å være god i senga så er jeg vel det da.

Utover det har du sørgelig rett i at jeg en tid nå ikke har praktisert sex til daglig.

Gjest fagperson
  Lillemus skrev (På 28.9.2005 den 8.40):

Hvis du mener at å røre på hoftene (som jeg sa i innlegget) er ensbetydende med å være god i senga så er jeg vel det da.

Utover det har du sørgelig rett i at jeg en tid nå ikke har praktisert sex til daglig.

Nei, jeg tror ikke du er det, men jeg tror du tror det, og det prøver du heller aldri legge sjul på. Trist at noen har så stor behov for å skryte på seg noe, det må jo være fordi du mnagler noe.

fagperson skrev (På 28.9.2005 den 8.47):

Nei, jeg tror ikke du er det, men jeg tror du tror det, og det prøver du heller aldri legge sjul på. Trist at noen har så stor behov for å skryte på seg noe, det må jo være fordi du mnagler noe.

Jeg tror overhode ikke at jeg er noen verdensmester i sengen, men jeg er trygg på kroppen min og har med tiden blitt ganske så avslappet og nyter å ha sex. Men at jeg er noen gudinne i sengen? Neppe. Det har jeg heller aldri ment å skryte på meg.

Gjest fagperson
  Lillemus skrev (På 28.9.2005 den 8.57):

Jeg tror overhode ikke at jeg er noen verdensmester i sengen, men jeg er trygg på kroppen min og har med tiden blitt ganske så avslappet og nyter å ha sex. Men at jeg er noen gudinne i sengen? Neppe. Det har jeg heller aldri ment å skryte på meg.

Nei ok, men det virker slik da, det kan du jo kanskje ha i bakhodet. Skryte av seg selv er ikke noe bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...