Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvordan i heiteste dette kan går ann i virkeligheten?:)

Anbefalte innlegg

Gjest en og to og tre indianere, fire og ...

Fortsetter under...

har liksom aldri forstått den, men når jeg nå for n-te gang grubler på den, lurer jeg på: skal gutten liksom ha penis i dama på denne måten, er det det som er poenget?

hadde nok blitt for klønete for meg å prøve det.

har liksom aldri forstått den, men når jeg nå for n-te gang grubler på den, lurer jeg på: skal gutten liksom ha penis i dama på denne måten, er det det som er poenget?

hadde nok blitt for klønete for meg å prøve det.

Ja, det er nok meningen ja. :o) Jeg skjønner heller ikke hvordan det er mulig og ikke minst - kan det være behagelig i den stillingen i det hele tatt!?

Ja, det er nok meningen ja. :o) Jeg skjønner heller ikke hvordan det er mulig og ikke minst - kan det være behagelig i den stillingen i det hele tatt!?

ja, det er jo en ting å få penis inn. så skal en da sannsynligvis gjøre slik som en normalt gjør i andre stillinger. er det ikke lett å "brekke" penis (om du forstår hva jeg mener)?

det tredje er jo at når du gir et "jokk", vil dette helt sikkert slå den ene eller begge ut av balanse, og den/de tipper forover...

for avanserte stillinger orker ikke jeg prøve. blir bare så fokusert på å få armer og bein til å ligge korrekt at jeg mister hele lysten. rett og slett...

ja, det er jo en ting å få penis inn. så skal en da sannsynligvis gjøre slik som en normalt gjør i andre stillinger. er det ikke lett å "brekke" penis (om du forstår hva jeg mener)?

det tredje er jo at når du gir et "jokk", vil dette helt sikkert slå den ene eller begge ut av balanse, og den/de tipper forover...

for avanserte stillinger orker ikke jeg prøve. blir bare så fokusert på å få armer og bein til å ligge korrekt at jeg mister hele lysten. rett og slett...

Jeg tror kjæresten hadde ledd seg fordervet om jeg hadde prøvd å foreslå noe sånt som den der. :o) Klarer ikke heeelt å se for meg det store med den stillingen nei.

Annonse

Tootsieroll1365380854

"det tredje er jo at når du gir et "jokk", vil dette helt sikkert slå den ene eller begge ut av balanse, og den/de tipper forover..."

LOL *ser det for meg*

"det tredje er jo at når du gir et "jokk", vil dette helt sikkert slå den ene eller begge ut av balanse, og den/de tipper forover..."

LOL *ser det for meg*

orker ikke blande for mye trening inn i sexlivet mitt.

greitt nok, sex er jo kaloriforbrennende, men jeg vil ikke kalle det for ei treningsøkt. men det er jo utrolig egentlig hvor mye noen stillinger kan kreve: styrke, utholdenhet, balanse, koordinasjon og smidighet.

jeg er ikke så avansert, så jeg slipper å ta med meg vannflaska og svettebånd inn på soverommet.

Tootsieroll1365380854

orker ikke blande for mye trening inn i sexlivet mitt.

greitt nok, sex er jo kaloriforbrennende, men jeg vil ikke kalle det for ei treningsøkt. men det er jo utrolig egentlig hvor mye noen stillinger kan kreve: styrke, utholdenhet, balanse, koordinasjon og smidighet.

jeg er ikke så avansert, så jeg slipper å ta med meg vannflaska og svettebånd inn på soverommet.

Nei, jeg har heller ikke behov for å være pioner og gå "where no man has gone before"...

For all del: er med på å prøve det meste, men når det er mer stress en godt kan det bare være.

Nei, jeg har heller ikke behov for å være pioner og gå "where no man has gone before"...

For all del: er med på å prøve det meste, men når det er mer stress en godt kan det bare være.

helt enig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...