Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sinksalve.Funker!Cellesammentrekkende,og.....virker....trangere....prøv.da.vel!

hvorfor zinksalve? kan det være noe heldig da? hvor skal du i såfall smøre den?

å bli våt er naturlig for kvinnen, og jeg synes det er bedre å mekanisk tørke det vekk (ikke inni) enn å eksperimentere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200283-for-v%C3%A5t/#findComment-1420304
Del på andre sider

Gjest the guide

Fortell han at han gjør deg plaskvåt, og at du aldri har vært så våt før. Gi han ett kyss på kinnet og visk "tusen takk" inn i øret hans.

Han vil føle seg helt spesiell og være kjempestolt.

PS: Jeg har aldri vært plaget av at jentene har blitt for våte. Tvert i mot, vi har prøvd masse "superglatt" glidemiddel og det har bare vært godt.

PPS: Hvis manglende friksjon er ett problem, så kan du jo få han til å komme på andre måter (suging, håndarbeid, analsex for de som liker det). Visk til han at du har kommet to ganger, og at du føler deg helt utpult og øm. Si, "legg deg på ryggen så skal jeg hjelpe deg på en annen måte" og sett i gang med håndarbeidet. Etterpå fortell han at det er så fint å se han kommer, at at han får ett så fint utrykk i ansiktet når han holder på å sprekke. Du elsker ham, osv.

Gi komplimententer, og kommuniser

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200283-for-v%C3%A5t/#findComment-1425310
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...