Gå til innhold

Mensen etter fødselen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mensen var tilbake 6 uker etter fødsel, og je den var som normal...keg fullammet og ble skikkelig skuffet over at jeg fikk tilbake mensen så fort...hadde jo lest om tilfeller der det tok opptill 1 år så lenge man fullammet...

så den stemte ikke på meg...

alle er forskjellige

Annonse

Gjest betasuppe

Etter 5 mnd, selv om jeg fullammet, og også ammet mye om natta.

De første 3-4 gangene var den uregelmessig, det gikk 7-8 uker mellom hver gang. NT er den vanlig igjen, hver fjerde uke.

Har ikke noe imot at den kom tilbake jeg. Liker å vite at ting er back to normal og at jeg vet når jeg har eggløsning og kan/ikke kan bli gravid osv. :)

Blødningene var forresten som normalt hva mengde og lengde angikk helt fra første gang etter fødsel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...