Gå til innhold

Få jobb fordi man har en diagnose

Anbefalte innlegg

Gjest Necrotooth

Er det mulig å få en jobb fordi man har en diagnose? Tenker seff ikke på noen flott jobb - men en jobb som sikrer at man har omgang med andre mennesker, og vokser sosialt!

UTEN å være trygdet eller under attføring.

Tenker på en 20-40% stilling ved siden av studiene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201629-f%C3%A5-jobb-fordi-man-har-en-diagnose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Necrotooth

Mener du få en jobb "fordi" man har en diagnose, eller "selv om" man har en diagnose?

Selvsagt kan folk med diagnoser jobbe, - og selvsagt avhenger det jo av diagnosen.

Med vennlig hilsen

Ja, men det er vanskelig å få jobb. Lurer på om jeg kan få en jobb fordi jeg trenger det mer enn andre, i og med at jeg har en diagnose.

Ja, men det er vanskelig å få jobb. Lurer på om jeg kan få en jobb fordi jeg trenger det mer enn andre, i og med at jeg har en diagnose.

klarer du studere og ikke bare det, tilogmed jobbe ved siden av, klarer du vel skaffe deg jobb selv og:-)

Sleng inn søknader lik alle andre. Ellers kan du vel snakke med ergoterapeut eller sosionom i tilknytning til behandlingerne dine og spørre dem hva de sier. Er vel utplassering på gård og sånn med utviklingshemmede og pasienter f.eks her i byen.

Gjest Necrotooth

klarer du studere og ikke bare det, tilogmed jobbe ved siden av, klarer du vel skaffe deg jobb selv og:-)

Sleng inn søknader lik alle andre. Ellers kan du vel snakke med ergoterapeut eller sosionom i tilknytning til behandlingerne dine og spørre dem hva de sier. Er vel utplassering på gård og sånn med utviklingshemmede og pasienter f.eks her i byen.

Trokke jeg får noen jobb... men veit jo aldri.

Jeg vet at jeg tenker pessimistisk så, så da kan det hende jeg tar feil når jeg sier jeg ikke får jobb.

Annonse

Hei,

Ikke en vanlig jobb, men det er mulig du kan få en praksisplass eller noe slikt, gjennom Aetat.

Det er bare å forhøre seg.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...