Gå til innhold

jeg synes det er litt krise jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

ShitDiddelyDo, du er den kjedligste jeg noensinne har (forsøkt å) flørte overfladisk med. Nå går jeg og legger meg, og det tror jeg blir mye mer spennende.

Det er til ditt eget beste. Flørter jeg med deg får du samtlige dolkvinner mot deg.

Sånn er kvinner!

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• ShitDiddelyDo

12

• DarkPink

7

• tonie

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er over den alderen at jeg blir bedt i bryllup og jeg tviler på at noen av mine har tenkt å gifte seg med det første.

Akkurat nå går det i 50 års lag. Det er mye morsommere egentlig for nå er alle så voksne at vi flipper helt ut ved tanken på at vi har blitt så gamle. Jeg er fremdeles 28 inni meg.

Jeg er derimot i den alderen hvor folk gifter seg som bare det.

Men i år har jeg faktisk ikke vært i et eneste bryllup.

Skrevet

Jeg sier aldri aldri. Det har jeg lært. :)

Du har tydelig nådd den modne alder :o)

Skrevet

Jeg er derimot i den alderen hvor folk gifter seg som bare det.

Men i år har jeg faktisk ikke vært i et eneste bryllup.

Men nå må jeg sove. Natta til både deg og Dark Pink :o)

Skrevet

Men nå må jeg sove. Natta til både deg og Dark Pink :o)

Sov godt.

Annonse

Skrevet

Det er til ditt eget beste. Flørter jeg med deg får du samtlige dolkvinner mot deg.

Sånn er kvinner!

Åh, så omtenksomt. Så det er derfor du ikke flørter med _noen_ av dolkvinnene altså!

=p

Skrevet

Åh, så omtenksomt. Så det er derfor du ikke flørter med _noen_ av dolkvinnene altså!

=p

Jeg synes ikke jeg flørter med dolfolket. Det er i så fall humoristiske innfall og intet mer. Bevisst flørting er det dårlig med.

Så det så!

Skrevet

Åååååå. Er det sant? Der har jeg vært mange ganger - ofte som fredagspilssted etter jobben (før det "utarta" på løkka med utesteder).

Har, som deg, ikke vært der på noen år, men det er liksom et sted som alltid har vært der og som alltid skal være der ...

Trist!

Skrevet

Ja det er synd dette blir lagt ned. Har ikke vært der mye, men der har jeg drukket øl for 30 år siden, men det er noen år siden sist jeg var innom der. Må vel ha vært i 1999 eller 2000 en gang tror jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke jeg flørter med dolfolket. Det er i så fall humoristiske innfall og intet mer. Bevisst flørting er det dårlig med.

Så det så!

Det var ikke stupforelska møtes-rl flørt jeg forsøkte meg på heller da.. mer "har ikke lyst å legge meg enda"... =p

laguna1365380434
Skrevet

Å nei! Det er jo ille! De kan ikke gjøre det!:-I

Jeg synes Scous er mere enn bare en bar,og jeg hater tanken på det neste a4 plastikk, ultrahippe drittstedet som skal komme til å prøve å fylle tomrommet umiddelbart tenker jeg.

Uten at jeg er på Schous så ofte. Men faen da,det går ikke an!

Skrevet

Jeg synes Scous er mere enn bare en bar,og jeg hater tanken på det neste a4 plastikk, ultrahippe drittstedet som skal komme til å prøve å fylle tomrommet umiddelbart tenker jeg.

Enig med du. Og jeg er der heller men stedet har jo sjel, dah! :)

Annonse

Skrevet

Det var ikke stupforelska møtes-rl flørt jeg forsøkte meg på heller da.. mer "har ikke lyst å legge meg enda"... =p

Har du ikke lagt deg ennå? :o

Drakk en del kaffe i natt du også, ja! :)

Skrevet

Å nei, så trist! Jeg vanket mye der på begynnelsen av nittitallet. Bodde tjue meter unna, så da ble det mange ettermiddagspils og vorspiel der. Syntes det var trasig da Beckers forsvant, og nå skal de altså rive gamle Schous også. Ille:-/

Skrevet

Å nei, så trist! Jeg vanket mye der på begynnelsen av nittitallet. Bodde tjue meter unna, så da ble det mange ettermiddagspils og vorspiel der. Syntes det var trasig da Beckers forsvant, og nå skal de altså rive gamle Schous også. Ille:-/

Da var jeg også mye der. Ser ut som vi har vært naboer nesten da :o)

Skrevet

Jeg er helt enig. Som tonie sier, det var ille å stenge Beckers men dette er like ille.

Takterrassen på Beckers var konge, sommeren hadde ikke begynt før man hadde tatt den første utepilsen der.

Skrevet

Ja det er synd dette blir lagt ned. Har ikke vært der mye, men der har jeg drukket øl for 30 år siden, men det er noen år siden sist jeg var innom der. Må vel ha vært i 1999 eller 2000 en gang tror jeg.

Nesten litt rasering synes jeg men jeg vet jo også at de går konk pga røykeloven. Det har stått endel om det i Østkanten.

Skrevet

Åååååå. Er det sant? Der har jeg vært mange ganger - ofte som fredagspilssted etter jobben (før det "utarta" på løkka med utesteder).

Har, som deg, ikke vært der på noen år, men det er liksom et sted som alltid har vært der og som alltid skal være der ...

Trist!

Jeg synes også det burde ha fått lov til å bestå. Men de fleste brune puber går dukken nå, dessverre

Skrevet

Da var jeg også mye der. Ser ut som vi har vært naboer nesten da :o)

Jeg synes det er noe kjent med deg, ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...