Dorthe Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Jeg synes det er noe kjent med deg, ja:-) Ikke så vanskelig å kjenne igjen for dem som har vært mye ute på Løkka i "gamle dager" 0 Siter
tonie Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Ikke så vanskelig å kjenne igjen for dem som har vært mye ute på Løkka i "gamle dager" Jeg er ikke 110% sikker, men jeg tror du kjenner søsteren min. 0 Siter
favn Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Det er ikke til å begripe at folk som dessverre har fått forbyttet hode og ende får bestemme noe som helst. For øvrig er visst byantikvaren inne i bildet, men gudene vet om han blir hørt. Schous, schous, schous-schous-schous! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Det er ikke til å begripe at folk som dessverre har fått forbyttet hode og ende får bestemme noe som helst. For øvrig er visst byantikvaren inne i bildet, men gudene vet om han blir hørt. Schous, schous, schous-schous-schous! Lurer på hvordan bystyret hadde reagert hvis man plutselig skulle rive Theatercafeen... 0 Siter
favn Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Lurer på hvordan bystyret hadde reagert hvis man plutselig skulle rive Theatercafeen... Ikke sant? 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Nesten litt rasering synes jeg men jeg vet jo også at de går konk pga røykeloven. Det har stått endel om det i Østkanten. Dette stedet var jo veeeeldig brunt, så røykeloven var nok ikke noe velkommen der i gården. Selv liker jeg godt røykeloven, men ser likevel at slike steder som dette vil det ikke fungere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.