Gå til innhold

Forelskelsen varer 1 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høh, min gikk over for flere måneder siden, og vi har ennå ikke vært sammen i ett år ;) Men så ble vi samboere, og nå kjenner jeg at jeg i rykk og napp blir mer og mer glad i ham.

Kan kanskje ha noe med hvor ofte og mye man er sammen det første året, eller hur?

Sukk! Skulle vart myyyye lenger. Skjønner godt at det er mange seriemonogamister blant oss.

Godt poeng. Det er jo slik at naturen har gitt oss noen forutsetninger, som presteskapet ikke har klart å endre, selv om de i hundrevis av år har fortalt oss hva som er "riktig".

Gjest Teatrika

Det er nok mulig at den første forelskelsen bare varer i 1 år, men nå har jeg vært sammen med mannen min i 11 år (gift i 4) og jammen har jeg ikke blitt "nyforelsket" i ham flere ganger i løpet av den tiden! Spes rett etter bryllupet, men etter litt mindre bra perioder (og oppvasker pga detet), så har jammen meg forelskelsen kommet igjen, og jeg svever på en rosa sky som en annen fjortiss:-)

Så kanskje er vi heldige/unormale, men jeg tror at hvis man jobber litt med forholdet sitt, så kommer forelskelsen igjen og igjen...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det er nok mulig at den første forelskelsen bare varer i 1 år, men nå har jeg vært sammen med mannen min i 11 år (gift i 4) og jammen har jeg ikke blitt "nyforelsket" i ham flere ganger i løpet av den tiden! Spes rett etter bryllupet, men etter litt mindre bra perioder (og oppvasker pga detet), så har jammen meg forelskelsen kommet igjen, og jeg svever på en rosa sky som en annen fjortiss:-)

Så kanskje er vi heldige/unormale, men jeg tror at hvis man jobber litt med forholdet sitt, så kommer forelskelsen igjen og igjen...

Sånn har jeg det også, jeg blir stadig forelsket på nytt i min mann.

Han ser det på blikket mitt, og begynner gjerne å le og sier: "Er du forelsket igjen nå?"

Annonse

Sånn har jeg det også, jeg blir stadig forelsket på nytt i min mann.

Han ser det på blikket mitt, og begynner gjerne å le og sier: "Er du forelsket igjen nå?"

Så skjønt!

Kanskje det kommer veldig an på forholdet, både mht kjemi og kommunikasjon og sånn? Eller - ja, det gjør nok sikkert det.

UndrendePåDetMeste

Høh, min gikk over for flere måneder siden, og vi har ennå ikke vært sammen i ett år ;) Men så ble vi samboere, og nå kjenner jeg at jeg i rykk og napp blir mer og mer glad i ham.

Kan kanskje ha noe med hvor ofte og mye man er sammen det første året, eller hur?

Jeg tror det er noe i at den første forelskelsen legger seg etterhvert, men at det kan dukke opp igejn fra tid til annen. Sommerfuglene og de rosa skyene er ikke nødvendigvis borte for ALLTID selv om de ikke er der hele tiden.

Men hvordan er dette for menn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...