Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år, og har vært sammen med en i 3 år... Jeg ble sammen med han etter et forhold med en annen en som varte i overkant av 3 år.. Men enda klarer jeg ikke slutte å tenke på han.. Jeg føler noe er galt!! Når jeg f.eks. treffer han på fest er alt helt rart.. Vi sniker oss bort og snakker om hvordan vi hadde d i "gamle dager", og han har sagt til meg flere ganger at jeg er den store kjærligheten.. Han ble ikke glad når jeg ble sammen med noen andre etter bruddet, men det er vel bare normalt... Jeg tror jeg må gjøre en ende på forholdet jeg er i nå.. Kan ikke gå med slike tanker.. Uff.. Dette kan da ikke være normalt? Likevel er jeg ikke så sikker på at det hadde fungert mellom oss hvis vi en dag skulle bli sammen igjen... Vi hadde et turbulent forhold, og han er glad i en fest... Litt for ofte.. Men så er han også blitt eldre.. Kanskje det bare virker spennende? Er ikke d noe? Men jeg går med en følelse av at vi kanskje skulle ha prøvd en siste gang for å se om det er håp. Ellers blir jeg vel kanskje aldri ferdig med han...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208441-forelska-i-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UndrendePåDetMeste

Den første skikkelige forelskelsen, den "vokse typen" er best rett og slett fordi man ikke har noe å sammenligne med. Er det kun én med i konkurransen må han nødvendigvis havne på førsteplass. Men du må bare huske forskjellen på å HUSKE en følelse, som kan virke virkelig nok, og å FØLE en følelse... Siden du ikke vil gå fra din nåværende, så regner jeg med at det er nettopp dette du har gått deg litt vill på. Kan være vanskelig å overse, men er en grunn til at det ble slutt, og at dere hadde følelser en gang i tiden betyr ikke at minnene faktisk er ekte følelser idag.

Den første kjørligheten ruster ikke vet du, men den varer ikke nødvendigvis hele livet heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208441-forelska-i-eksen/#findComment-1512485
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...