Gå til innhold

Hvordan tenker dere menn, egentlig...??

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg gir opp, jeg

Så sitter jeg her igjen, da. Frustrert og oppgitt.. For et par uker siden traff jeg en mann på ei chattelinje.. Vi fikk god kontakt, og det utviklet seg til å bli mange telefonsamtaler, mms-meldinger, sms osv. Han var den mest ivrige.. Vel... Vi avtalte å prøve å treffes til uken... bla bla bla.. I allefall... Siste jeg hørte fra ham var mail om at han savnet meg.. Det er to dager siden.. Prøvd å ringe et par ganger og sendt mail, men hører ingenting tilbake..

(må nevnes at vi begge er gift)

Vel, hvordan tenker dere menn??? Hvordan er det mulig for dere, etter å ha utlevert navn og nummer, osv å bare kutte ut sånn??

Jeg er ikke ute etter pepper.. Vet at det er galt av oss begge å innlede noe når man er gift osv... Ønsker bare innlegg fra andre menn, for å høre hvordan det egentlig er dere tenker...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208594-hvordan-tenker-dere-menn-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tante Tea, på tur med en Toller c',)

Jeg er ikke mann. Og pepper kan du få uansett når du legger inn innlegg her. Jeg synes du skulle følge nicket ditt og gi opp. Synes synd i mannen din og kona hans. Kanskje dere skulle koble dem sammen. Dobbeldate?

Annonse

Gjest monsterlilja

Eh.. han gjør det kanskje bare litt for spenning litt krydder i hverdagen, mener ikke noe mer med det, mens du er ute etter en knullevenn på si. Kanskje han egentlig trives i foholdet sitt og har litt moral til tross for det han har gjort?

Hva er vitsen med å holde på sånn når man er gift? Hvorfor ikke kutte forholdet og så finne en ny singel mann?

Tja si det hva som er årsaken.

Det kan være at han bare ville ha litt spenning og flørt, men ikke noe mer.

Det kan jo være at kona har oppdaget noe og lagd et helvete i heimen.

Det kan være at han plutselig ble livredd da det virkelig begynte å gå opp for ham hva som var i ferd med å skje.

Eller det kan jo være at han har blitt syk.

Det kan også være at han rett og slett ikke vil mer.

PC'en hans kan ha trynet også:-)

Det er sikkert flere andre muligheter også.

Ikke gi opp! Mange sitter i bur og ønsker å være litt utadvendte, litt mailing og chatting, et treff i ny og ne, mens de likevel holder hjemmet intakt. Statistikken sier at ganske mange gjør noen sprell og krydrer tilværelsen sin og den andres. Ikke pepperkrydder, altså!

Og i mange hjem er det helt greit at den mest kontakttrengende får lov å ha noen sirkler utenfor. Kjenner ei som ikke har fått noe heftig på omtrent et år, for mannen er blitt uinteressert. Og han er heler ikke så knegen at han tviholder på henne men lar henne få lov til å farte litt. Og maile med meg, for eksempel. Men ikke mer,selv om jeg vil!

Så her har du en av samme sinn som deg selv!

Skal vi maile?

Briv

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...