Gå til innhold

Hjelp!!!


WendyEmily

Anbefalte innlegg

Til dere allesammen der ute.

Dette innlegget var skrevet idesperasjon etter ett raserianfall fra min datter. Jeg kastet ut mannen min noe av det første jeg gjorde, og jeg spydde etter at jeg hadde snakket med ham om dette og fått innrømmelsen.

Å gå til anmeldelse har jeg ikke gjort ennå, men jeg sliter ennå med selvfølelsen etter dette, men apparatet rundt min datter er i gang og de er klar over at jeg kommer til å anmelde dette.

Jeg satt rett og slett og var utrolig redd for at jeg hadde gjort noe fryktelig galt med ikke å gi ham en sjanse også, men det har med mine følelser for ham å gjøre og de skrur jeg ikke bare av selv om det han gjort er ufyselig.

Det jeg ville ha, og fikk fra dere var en bekreftelse på at jeg gjorde det rette. Jeg har ingen familie bortsett fra barna mine, og ser en framtid i møte som jeg finner skremmende. At jeg kunne oppleve noe sånt.

Jeg trodde jeg hadde funnet en å dele resten av livet med som kunne gi meg ett rolig liv. Jeg vokste opp i ett alkoholisert hjem der min far slo min mor. Jeg flyttet fra en mann som holdt på å begynne sånn med meg, men jeg gikk før jeg fikk det sånn. Ble skilt fra barnas far, og siden blitt bedratt flere ganger før jeg traff mannen min som går og gjør dette.

Sånn blir man ensom av, og framtiden skremmer meg vanvittig.

Takk til dere alle som hjalp meg å forstå at jeg gjorde det rette!

Datteren min og sønnen min kommer også til å flytte til sin biologiske far, og jeg har overlatt til fagpersonell å fortelle ham hva som er årsaken. Men ikke før datteren min og jeg har kommet igjennom den første vonde tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    29

  • favn

    15

  • WendyEmily

    15

  • tuss&troll

    8

Mest aktive i denne tråden

Til dere allesammen der ute.

Dette innlegget var skrevet idesperasjon etter ett raserianfall fra min datter. Jeg kastet ut mannen min noe av det første jeg gjorde, og jeg spydde etter at jeg hadde snakket med ham om dette og fått innrømmelsen.

Å gå til anmeldelse har jeg ikke gjort ennå, men jeg sliter ennå med selvfølelsen etter dette, men apparatet rundt min datter er i gang og de er klar over at jeg kommer til å anmelde dette.

Jeg satt rett og slett og var utrolig redd for at jeg hadde gjort noe fryktelig galt med ikke å gi ham en sjanse også, men det har med mine følelser for ham å gjøre og de skrur jeg ikke bare av selv om det han gjort er ufyselig.

Det jeg ville ha, og fikk fra dere var en bekreftelse på at jeg gjorde det rette. Jeg har ingen familie bortsett fra barna mine, og ser en framtid i møte som jeg finner skremmende. At jeg kunne oppleve noe sånt.

Jeg trodde jeg hadde funnet en å dele resten av livet med som kunne gi meg ett rolig liv. Jeg vokste opp i ett alkoholisert hjem der min far slo min mor. Jeg flyttet fra en mann som holdt på å begynne sånn med meg, men jeg gikk før jeg fikk det sånn. Ble skilt fra barnas far, og siden blitt bedratt flere ganger før jeg traff mannen min som går og gjør dette.

Sånn blir man ensom av, og framtiden skremmer meg vanvittig.

Takk til dere alle som hjalp meg å forstå at jeg gjorde det rette!

Datteren min og sønnen min kommer også til å flytte til sin biologiske far, og jeg har overlatt til fagpersonell å fortelle ham hva som er årsaken. Men ikke før datteren min og jeg har kommet igjennom den første vonde tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke at folk er dritt lei av å svare på tråder som er oppspinn. Grunnen til at jeg skriver at jeg tror jeg vet hvem det er, er for å gi et signal til personen

Kan ikke tro at du vet hvem jeg er. Jeg er ingen daglig bruker av DOL, som jeg først i dag skjønte hva betydde. Skal du avsløre meg må du bruke andre midler, men om du ser av senere innlegg så har jeg allerede gjort noe med situasjonen. Men jeg er skremt over hvor svart/hvitt folk ser situasjonen. All respekt til carma som tydeligvis vet at det går an å ha det jævelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uansett så har mannen min tatt på meg i ett halvt år etter denne episoden, og vi har alltid hatt ett bra sexliv. Hva er forskjellen nå? Jo, at han har forgrepet seg på datteren min, og jeg vet at strafferammen er på 10 år."

Får ikke dette deg til å spy?? Og hva har strafferammen med dette å gjøre? Hvordan kan du finne på å trekke fram hvorvidt dere har hatt et godt sexliv?

"Jeg vet også at man skrur ikke av følelser på 1,2, 3"

Vel, det hadde ikke vært vanskelig for meg! (Og jeg elsker min mann) Det er jo det ultimate svik og bedrag!

Svar ikke svart/hvitt på ting du aldri har opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor har hun ikke skrevet det på forumet overgrep eller lignende. Jo, fordi hun vet at det er her hun får alle de voldsomme kommentarene.

Jeg trengte de voldsomme kommentarene, og det går unnder overgrep, seksuelle spørsmål, jeg var rett og slett i tvil om hvor jeg skulle legge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg holder meg anonym for å.....

Kan ikke tro at du vet hvem jeg er. Jeg er ingen daglig bruker av DOL, som jeg først i dag skjønte hva betydde. Skal du avsløre meg må du bruke andre midler, men om du ser av senere innlegg så har jeg allerede gjort noe med situasjonen. Men jeg er skremt over hvor svart/hvitt folk ser situasjonen. All respekt til carma som tydeligvis vet at det går an å ha det jævelig.

Der er du jo! Se der ja.

Kan jeg stille deg et spørsmål? Hvorfor sammenligner du incest med regninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er du jo! Se der ja.

Kan jeg stille deg et spørsmål? Hvorfor sammenligner du incest med regninger?

Det var ett frustrasjonsinnlegg fordi dere alle ser situasjonen så veldig svart/hvitt, Jeg har alltid ment det samme som alle dere skriver, men det er ikke det samme å stå midt i situasjonen.

Leser du øverst så vil du også se at jeg har gjort noe med dette, men lett er det ikke. Jeg har ett helvete på jord akkurat nå i denne tiden da alle andre går og gleder seg.

Ingenting betyr noe for meg nå, og jeg må bare få lov til å takke for alle dommene jeg har fått, og heller heve carma opp som faktisk har forstått at dette ikke er så svart/hvitt som mange mener og tenker.

Ha en riktig god jul, der gikk toget mitt forrige fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette innlegget til WendyEmily skulle være et påfunn (jeg sier ikke at jeg tror det er det) så er det tusenvis av gutter og jenter i Norge som opplever dette HVER ENESTE DAG! Dette er en "typisk" incest-sak, og jeg kan ikke fatte og begripe at folk her ikke er mer opplyst enn de tydeligvis er, i følge denne tråden!

Jeg kan heller ikke fatte og begripe at det skal være viktigere for folk flest her å påpeke at de aaaaaaaldri ville gjort den feilen som moren har gjort her, men at de ville forlatt mannen med det samme, enn faktisk å gi noen konstruktive råd!!?

Tenk om dette er første gangen denne moren tør å be om råd og hjelp. Hvor mye hjelp tror du datteren får når mor blir møtt på denne måten?? Er ikke det viktigste her å oppmuntre mor til å søke hjelp, ikke å skremme henne bort med fordommer og bedrevitere!?

Det er akkurat slike ting som dette som gjør at folk flest sitter inne med overgrepshistoriene sine resten av livet!

Hva om datteren på 14 hadde lest denne tråden? Tror dere at hun ville turt å åpne seg mer etter å ha lest at folk mener mamma'n hennes bør anmeldes for overgrep? Tror dere at skyldfølelsen hennes blir mindre?

Jeg blir sjokket over å se hvor naive folk er... går dere virkelig rundt og tror at disse tingene ikke er virkelige?

Takker for at du faktisk forstår min situasjon midt oppe i all denne dritten.

Håper du får en god jul og at det ikke er selvopplevde ting som gjør at du har så godt innsikt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett frustrasjonsinnlegg fordi dere alle ser situasjonen så veldig svart/hvitt, Jeg har alltid ment det samme som alle dere skriver, men det er ikke det samme å stå midt i situasjonen.

Leser du øverst så vil du også se at jeg har gjort noe med dette, men lett er det ikke. Jeg har ett helvete på jord akkurat nå i denne tiden da alle andre går og gleder seg.

Ingenting betyr noe for meg nå, og jeg må bare få lov til å takke for alle dommene jeg har fått, og heller heve carma opp som faktisk har forstått at dette ikke er så svart/hvitt som mange mener og tenker.

Ha en riktig god jul, der gikk toget mitt forrige fredag.

Tenker egentlig mer på datteren din sin jul... At du ikke har noen julestemning er vel ikke så viktig i denne situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hovedinnlegget og det du forteller skjedde i dagens Oprah å dømme, så tror jeg hovedinnlegger har sett dagens program av Oprah...hehe...

Gid jeg hadde sett det Polio. Men jeg har andre ting å gjøre enn å glane på tv om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker egentlig mer på datteren din sin jul... At du ikke har noen julestemning er vel ikke så viktig i denne situasjonen?

Jeg driter i julestemningen din og jeg hvis det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Til dere allesammen der ute.

Dette innlegget var skrevet idesperasjon etter ett raserianfall fra min datter. Jeg kastet ut mannen min noe av det første jeg gjorde, og jeg spydde etter at jeg hadde snakket med ham om dette og fått innrømmelsen.

Å gå til anmeldelse har jeg ikke gjort ennå, men jeg sliter ennå med selvfølelsen etter dette, men apparatet rundt min datter er i gang og de er klar over at jeg kommer til å anmelde dette.

Jeg satt rett og slett og var utrolig redd for at jeg hadde gjort noe fryktelig galt med ikke å gi ham en sjanse også, men det har med mine følelser for ham å gjøre og de skrur jeg ikke bare av selv om det han gjort er ufyselig.

Det jeg ville ha, og fikk fra dere var en bekreftelse på at jeg gjorde det rette. Jeg har ingen familie bortsett fra barna mine, og ser en framtid i møte som jeg finner skremmende. At jeg kunne oppleve noe sånt.

Jeg trodde jeg hadde funnet en å dele resten av livet med som kunne gi meg ett rolig liv. Jeg vokste opp i ett alkoholisert hjem der min far slo min mor. Jeg flyttet fra en mann som holdt på å begynne sånn med meg, men jeg gikk før jeg fikk det sånn. Ble skilt fra barnas far, og siden blitt bedratt flere ganger før jeg traff mannen min som går og gjør dette.

Sånn blir man ensom av, og framtiden skremmer meg vanvittig.

Takk til dere alle som hjalp meg å forstå at jeg gjorde det rette!

Datteren min og sønnen min kommer også til å flytte til sin biologiske far, og jeg har overlatt til fagpersonell å fortelle ham hva som er årsaken. Men ikke før datteren min og jeg har kommet igjennom den første vonde tiden.

KJære deg,

Jeg forstår at du er redd og ensom og forvilet over å ha havnet i en så skrekkelig situasjon.

Det er din rolle som MOR som er den viktigste nå, og selv om du kommer til å savne en partner, så er ditt fremtidige forhold til din datter det viktigste.

Det er mulig at hun raser nå, men på sikt så vil du tjene på å beskytte sin datter. Det hun har opplevd er et overgrep, selv om hun kanskje akkurat nå helst vil glemme det.

Nå skal du lytte til gode råd fra fagpersoner, og du bør anmelde forholdet. Dette er den eneste måten din datter kan få oppreisning på, og det mest synlige beviste på at du tar dette alvorlig.

Og så vil jeg forsøke å formilde deg litt i forhold til alle som var mistenksomme til deg her inne på DOL. DOL er er formum hvor mange skriver hver enenste dag, og det er noen uskrevne regler her som kan være vanskelige å få med seg i begynnelsen.

Vi er en del plaget av såkalte "troll" som bare lyver og finner på provoserende historier. Når du ikke fulgte "kotymen" her inne, så ble du offer for mistenksomhet.

Jeg tror likeevl at du fortsatt kan få mange gode råd her inne, og selvfølgelig er dette et sted å ventliere litt når frustrasjonen går høyt, og du ikke har noen å snakke med.

Lykke til med ditt livs viktigste og vanskeligste tid.

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg kan si så mye som at personen ikke er aktiv på 100 nyeste lenger. Akkurat som jeg tenkte meg kom til å skje. Jeg føler jeg kan skrive dette for det er jo nesten umulig å legge merke til hvem som skrev i sted og hvem som skriver nå.

Jeg syntes at det er DU som har vært det største trollet i denne tråden i alle fall.

Du har konspirert og brukt enhver anneldning til å mistenkeliggjøre WendyEmily.

Når du bruker så mye "spalteplass" på dette, og anntyder at du vet hvem det er osv, så syntes jeg at det er du som oppfører deg dårlig her inne.

Innlegget var på ingen måte designet for å "provosere". Dette var åpenbart en person som gjorde "dødsynden" av å ikke forstå de uskrevne reglene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes at det er DU som har vært det største trollet i denne tråden i alle fall.

Du har konspirert og brukt enhver anneldning til å mistenkeliggjøre WendyEmily.

Når du bruker så mye "spalteplass" på dette, og anntyder at du vet hvem det er osv, så syntes jeg at det er du som oppfører deg dårlig her inne.

Innlegget var på ingen måte designet for å "provosere". Dette var åpenbart en person som gjorde "dødsynden" av å ikke forstå de uskrevne reglene her inne.

Jeg er enig med deg i at lange spekulasjoner på om innlegget er fiktivt, er meningsløse! På den annen side kan du vel ikke kalle det en "uskreven regel" at en mor skal ta avstand fra en person som har utnyttet hennes barn seksuelt? Det er ikke akkurat "skikk og bruk" vi snakker om her, men grove overgrep mot et barn...

Jeg tror fremdeles at innlegget er fiktivt, men som carma har påpekt mange ganger, ER det nok noen som i dette øyeblikket står midt oppe i en slik situasjon, og for denne personen vil konkrete råd om å gå rett til politiet være mer nyttige enn almenn fordømmelse!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg er enig med deg i at lange spekulasjoner på om innlegget er fiktivt, er meningsløse! På den annen side kan du vel ikke kalle det en "uskreven regel" at en mor skal ta avstand fra en person som har utnyttet hennes barn seksuelt? Det er ikke akkurat "skikk og bruk" vi snakker om her, men grove overgrep mot et barn...

Jeg tror fremdeles at innlegget er fiktivt, men som carma har påpekt mange ganger, ER det nok noen som i dette øyeblikket står midt oppe i en slik situasjon, og for denne personen vil konkrete råd om å gå rett til politiet være mer nyttige enn almenn fordømmelse!

mvh

Når jeg snakket om hennes brudd på uskrevne regler så snakker jeg ikke om at hun nølte med å kaste møkkagubben ut.

jeg snakket om at hun ikke svarte på innleggene i egen tråd (som var en av bevisene på at hun var et troll).

Uansett er det ikke særlig fruktbart å snakke i vei om at man tror noen er et troll. Tror man det, så ignorerer man vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg snakket om hennes brudd på uskrevne regler så snakker jeg ikke om at hun nølte med å kaste møkkagubben ut.

jeg snakket om at hun ikke svarte på innleggene i egen tråd (som var en av bevisene på at hun var et troll).

Uansett er det ikke særlig fruktbart å snakke i vei om at man tror noen er et troll. Tror man det, så ignorerer man vedkommende.

OK, da forstår jeg hva du mente med "uskrevne regler".

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Min mening med å si dette er ikke at folk skal begynne å mistenke alle her inne. Jeg ville si det som et signal til den personen det gjelder.

Hæææ!?

Hvordan skal den det gjelder holde styr på den paranoide hjernen din???

Nå må du legge inn årene her altså! Du sier at du er glad for at du er anononym, for å unngå pepper. For det første er alle anononyme her inne, og for det andre så få du like mye pepper når det gjelder denne drittslengingen som du driver på med, uansett hvilken nick du velger å diskutere med

Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere allesammen der ute.

Dette innlegget var skrevet idesperasjon etter ett raserianfall fra min datter. Jeg kastet ut mannen min noe av det første jeg gjorde, og jeg spydde etter at jeg hadde snakket med ham om dette og fått innrømmelsen.

Å gå til anmeldelse har jeg ikke gjort ennå, men jeg sliter ennå med selvfølelsen etter dette, men apparatet rundt min datter er i gang og de er klar over at jeg kommer til å anmelde dette.

Jeg satt rett og slett og var utrolig redd for at jeg hadde gjort noe fryktelig galt med ikke å gi ham en sjanse også, men det har med mine følelser for ham å gjøre og de skrur jeg ikke bare av selv om det han gjort er ufyselig.

Det jeg ville ha, og fikk fra dere var en bekreftelse på at jeg gjorde det rette. Jeg har ingen familie bortsett fra barna mine, og ser en framtid i møte som jeg finner skremmende. At jeg kunne oppleve noe sånt.

Jeg trodde jeg hadde funnet en å dele resten av livet med som kunne gi meg ett rolig liv. Jeg vokste opp i ett alkoholisert hjem der min far slo min mor. Jeg flyttet fra en mann som holdt på å begynne sånn med meg, men jeg gikk før jeg fikk det sånn. Ble skilt fra barnas far, og siden blitt bedratt flere ganger før jeg traff mannen min som går og gjør dette.

Sånn blir man ensom av, og framtiden skremmer meg vanvittig.

Takk til dere alle som hjalp meg å forstå at jeg gjorde det rette!

Datteren min og sønnen min kommer også til å flytte til sin biologiske far, og jeg har overlatt til fagpersonell å fortelle ham hva som er årsaken. Men ikke før datteren min og jeg har kommet igjennom den første vonde tiden.

Det var litt av en tråd du satte igang her! Nå er det vel bare så si: go girl! Her kom jo oppskriften på den beste løsning fra en oppegående og fornuftig mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Hvis dette er sant, så er dette en så alvorlig sak at vi ikke hadde spurt på DOL hva vi skulle gjort ! Ingen annen utvei enn å flytte fra denne mannen, og anmelde han."

Aner du hvor mange som for første gang har fått hjelp ut av overgrepsforhold på Overgrepsforum her på DOL? :-)

Hvor man velger å søke hjelp er da helt individuelt. Greit at du ville valgt noe annet, men du kan vel ikke gå ut ifra at dette ikke er sant fordi det er postet på DOL?

Bryter litt vilkårlig inn i tråden her, men jeg har lest alle innleggene dine og vil bare støtte og applaudre det du sier. Gud hjelpe meg for noen retthaverske, bombatiske bedrevitende høns du prøver å deale med!

Det hjelper sikkert både datterea og damen voldsomt at INGEN på dol hadde tenkt som henne, og at alle av de sier fra både hun og situasjonen hennes er kvalm, ekkel og at sånne som henne burde skytes!

Jeg er selvfølgelig også enig i at hun burde flytte sporenstrex, men jeg har aldri vært i en situasjon som hennes (heldigvis!), men vet at det er ganske mange sære mekanismer som kan påvirke handlekraften i en fortviltsituasjon for det. Mange trenger ett tupp i ræva, uten at de trenger domsangivelse og nøyaktige beskrivelser av sin syke og ekle personlighet for det..

Jeg ble bare SÅ irritert på tjatringen i den tråden her, og SÅ irritert på fokusen. Vist kan det være artig å lukte troll innimellom, men man for da pokker meg prioritere litt! Mulig det er fake, hva vet jeg, men FOR en signaleffekt! Her oser det jo bare av medmenneskelighet og forståelse for kompliserte og leie situasjoner! Fy faen!

You go girl! Du og de få andre som har klart å faktisk si noe fornuftig her!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Bryter litt vilkårlig inn i tråden her, men jeg har lest alle innleggene dine og vil bare støtte og applaudre det du sier. Gud hjelpe meg for noen retthaverske, bombatiske bedrevitende høns du prøver å deale med!

Det hjelper sikkert både datterea og damen voldsomt at INGEN på dol hadde tenkt som henne, og at alle av de sier fra både hun og situasjonen hennes er kvalm, ekkel og at sånne som henne burde skytes!

Jeg er selvfølgelig også enig i at hun burde flytte sporenstrex, men jeg har aldri vært i en situasjon som hennes (heldigvis!), men vet at det er ganske mange sære mekanismer som kan påvirke handlekraften i en fortviltsituasjon for det. Mange trenger ett tupp i ræva, uten at de trenger domsangivelse og nøyaktige beskrivelser av sin syke og ekle personlighet for det..

Jeg ble bare SÅ irritert på tjatringen i den tråden her, og SÅ irritert på fokusen. Vist kan det være artig å lukte troll innimellom, men man for da pokker meg prioritere litt! Mulig det er fake, hva vet jeg, men FOR en signaleffekt! Her oser det jo bare av medmenneskelighet og forståelse for kompliserte og leie situasjoner! Fy faen!

You go girl! Du og de få andre som har klart å faktisk si noe fornuftig her!

:-)

Signerer her!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...