Gå til innhold

Hjelp!!!


WendyEmily

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg holder meg anonym for å .....

Skjønner at du ikke kan si noe, men samtidig så kan man dermed mistenke alle som er på 100 nyeste for tiden.

Min mening med å si dette er ikke at folk skal begynne å mistenke alle her inne. Jeg ville si det som et signal til den personen det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    29

  • favn

    15

  • WendyEmily

    15

  • tuss&troll

    8

Mest aktive i denne tråden

"Hvis dette er sant, så er dette en så alvorlig sak at vi ikke hadde spurt på DOL hva vi skulle gjort ! Ingen annen utvei enn å flytte fra denne mannen, og anmelde han."

Aner du hvor mange som for første gang har fått hjelp ut av overgrepsforhold på Overgrepsforum her på DOL? :-)

Hvor man velger å søke hjelp er da helt individuelt. Greit at du ville valgt noe annet, men du kan vel ikke gå ut ifra at dette ikke er sant fordi det er postet på DOL?

"Greit at du ville valgt noe annet, men du kan vel ikke gå ut ifra at dette ikke er sant fordi det er postet på DOL? "

Det har jeg heller aldri sagt.

Men det er rart med hvordan en "siler" ut innleggene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg holder meg anonym for å .....

Jeg lurer aller mest på deg, jeg - som kun er opptatt av å avsløre forfatteren av hovedinnlegget her, og å gjøre alle mest mulig nysgjerrig. Jeg finner det ganske utrolig at du syns det er det aller viktigste i denne saken.

Skjønner du ikke at folk er dritt lei av å svare på tråder som er oppspinn. Grunnen til at jeg skriver at jeg tror jeg vet hvem det er, er for å gi et signal til personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg holder meg anonym for å unngå....

Jeg blir også forferdelig nysgjerrig!!!! Og i tillegg føler jeg meg mistenkt, siden det er noen som ikke tidligere har vært mistenkt osv.. =/

Husk at det er veldig mange her inne på Dol. Alle skal ikke føle seg mistenkt. Jeg skrev det fordi jeg håper personen det gjelder kan roe seg litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke kan si noe, men samtidig så kan man dermed mistenke alle som er på 100 nyeste for tiden.

Du prøver å lure henne til å si det likevel?

(ja, jeg er nysgjerrig jeg også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange på dol kan være snare til å påstå at det er trolleinnlegg. Det kan jo være ille overfor den som IKKE er et troll. Men også i de tilfellene der det ER et troll, men innleggene leses av folk som ikke er så bevandret i trolleproblematikken her inne, og derfor kan tenke at "jøss, her tør jeg ikke ta opp noe som helst".

Er det mer slik du mener?

Jeg er enig i at trollproblematikken fortjener å påpekes i endel tilfeller, slik at trollene ikke får herje fritt med de som ikke kjenner til... eh, trollproblematikken... (fiiiiin setning!)

Men enkelte ganger syns jeg det er viktigere å ta temaet på alvor, fremfor å spekulere i om innlegget og forfatteren er ekte eller oppspinn. Dette er et slikt eksempel, mener jeg.

I en slik sak som dette er skaden større dersom forfatteren ikke blir tatt på alvor hvis det er sant, enn om endel brukere føler seg lurt dersom det ikke er sant.

Her syns jeg det er temaet, og ikke troll-spekuleringen som er viktigst.

Var det veldig klønete, eller skjønte du hva jeg prøvde å si? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kast ut mannen din i kveld. Pakk alle tingene hans og hvis han nekter å dra så truer du med å ringe og anmelde ham.

Deretter tar du kontakt med BUP slik at datteren din kan få hjelp.

Ring så støttesenteret mot inscest og snakk med noen der. Det er mødre av utsatte unger som også jobber der og kjenner problemstillingen. De vil hjelpe deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg holder meg anonym for å unngå,,,

Du prøver å lure henne til å si det likevel?

(ja, jeg er nysgjerrig jeg også!)

Jeg kan si så mye som at personen ikke er aktiv på 100 nyeste lenger. Akkurat som jeg tenkte meg kom til å skje. Jeg føler jeg kan skrive dette for det er jo nesten umulig å legge merke til hvem som skrev i sted og hvem som skriver nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Greit at du ville valgt noe annet, men du kan vel ikke gå ut ifra at dette ikke er sant fordi det er postet på DOL? "

Det har jeg heller aldri sagt.

Men det er rart med hvordan en "siler" ut innleggene ...

Du sa: "Hvis dette er sant, så er dette en så alvorlig sak at vi ikke hadde spurt på DOL hva vi skulle gjort!"

Jeg forstod det som at du ikke trodde det var sant siden hun spurte på DOL. Hvis jeg misforstod så beklager jeg det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Hva galt har hun gjort?

Hva galt hun har gjort?? Hun fortsetter å ha et forhold til en mann som har begått et overgrep mot datteren hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er veldig mange her inne på Dol. Alle skal ikke føle seg mistenkt. Jeg skrev det fordi jeg håper personen det gjelder kan roe seg litt ned.

Ja, men det kan jo hende du tror det e rmeg for det. Skulle gått an å sende privatmeldinger her =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa: "Hvis dette er sant, så er dette en så alvorlig sak at vi ikke hadde spurt på DOL hva vi skulle gjort!"

Jeg forstod det som at du ikke trodde det var sant siden hun spurte på DOL. Hvis jeg misforstod så beklager jeg det :-)

Jeg mente at hvis jeg hadde hatt et så alvorlig problem, så er ikke DOL stedet jeg hadde spurt om råd.

:o) Nå ropes det etter middag her, så jeg får heller gjøre noe nyttig vel ..... Fortsatt god ettermiddag !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei, tror ikke det-feig,ja

Jeg kan si så mye som at personen ikke er aktiv på 100 nyeste lenger. Akkurat som jeg tenkte meg kom til å skje. Jeg føler jeg kan skrive dette for det er jo nesten umulig å legge merke til hvem som skrev i sted og hvem som skriver nå.

Kanskje det er du som er trollet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jeg holder meg anonym for å unngå...

Ja, men det kan jo hende du tror det e rmeg for det. Skulle gått an å sende privatmeldinger her =/

Jeg tror det ikke er deg DarkPink:)

Nå må dere huske på at jeg ikke har fasiten. Det er hva JEG tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva galt hun har gjort?? Hun fortsetter å ha et forhold til en mann som har begått et overgrep mot datteren hennes!

Hun gjør jo ikke det? Hun spør hva hun skal gjøre, og kommer sikkert til å følge det opplagte rådet.

Men ser at mange mistenker dette for å være et troll, så tror ikke jeg skal involvere meg mer i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg holder meg anonym for å unngå....

Kanskje det er du som er trollet??

Det er det ikke, men jeg er veldig glad for at jeg anonym ellers hadde jeg nok fått mye pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si så mye som at personen ikke er aktiv på 100 nyeste lenger. Akkurat som jeg tenkte meg kom til å skje. Jeg føler jeg kan skrive dette for det er jo nesten umulig å legge merke til hvem som skrev i sted og hvem som skriver nå.

Hei, jeg kjenner dårlig til sjangeren her på Åpent forum, for jeg skriver og leser mest på Foreldreforum, men tør jeg spørre om hvorfor er det viktig å:

1. finne ut av hvem det er som "egentlig" skriver et innlegg (som man tror kan være et tulleinnlegg)

2. påpeke at man kanskje vet hvem det er, men ikke si det, selv om mange i tråden blir veldig nysgjerrige

3. Få vedkommende som kanskje skriver tulleinnlegget til å slutte å skrive innlegg videre

Takker for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at hvis jeg hadde hatt et så alvorlig problem, så er ikke DOL stedet jeg hadde spurt om råd.

:o) Nå ropes det etter middag her, så jeg får heller gjøre noe nyttig vel ..... Fortsatt god ettermiddag !

Klem fra

Enjoy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg tror jeg holder......

Hei, jeg kjenner dårlig til sjangeren her på Åpent forum, for jeg skriver og leser mest på Foreldreforum, men tør jeg spørre om hvorfor er det viktig å:

1. finne ut av hvem det er som "egentlig" skriver et innlegg (som man tror kan være et tulleinnlegg)

2. påpeke at man kanskje vet hvem det er, men ikke si det, selv om mange i tråden blir veldig nysgjerrige

3. Få vedkommende som kanskje skriver tulleinnlegget til å slutte å skrive innlegg videre

Takker for svar:-)

Det er veldig kjedelig å svare på et innlegg og diskutere med noen og så finne ut at alt er tull. Jeg skrev at jeg mistenkte en veldig fordi jeg håper at personen roer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kjedelig å svare på et innlegg og diskutere med noen og så finne ut at alt er tull. Jeg skrev at jeg mistenkte en veldig fordi jeg håper at personen roer seg.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...