Gå til innhold

Troll?

Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja rare greier er det kanskje men jeg velger å være skeptisk til oppklaring foreligger.

Tror du SDD er webmaster og prater til oss om det på msn?

(Har ikke lest hele tråden)

Fortsetter under...

• Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

152

• ShitDiddelyDo

55

• Glimtipper

34

• mariaflyfly

32

Skrevet

Som tidligere nevnt flere ganger i denne tråden innebærer det å jobbe som webmaster for doktoronline at man underskriver på taushetserklæring.

Det nytter ikke hva dere sier, tror jeg. Jeg tror ikke disse syterne vet selv hva slags "avklaring" de er ute etter engang.

"............................................"

Skrevet

Ja, det er vel egentlig ikke noen vits å benytte fler nick, når webbis stadig sprer hvem som skjuler seg bak hvilke nick uansett...

"når webbis stadig sprer hvem som skjuler seg bak hvilke nick uansett"

Tråd-trolling er en av webmasters oppgaver.

"............................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva vet vel vi om det?

Fordi de har sagt det mange ganger og har begrunnet hvorfor. (Webmasterene)

Skrevet

Vi blir jo alltid fullest da, i følge folk på dol :P

hehe ja. Vi blir visst det.

Vi oppfylte vel den forventningen på lørdag også, gjorde vi ikke? ;-P

Skrevet

"når webbis stadig sprer hvem som skjuler seg bak hvilke nick uansett"

Tråd-trolling er en av webmasters oppgaver.

Ser man det! Du har innsyn i webbis' stillingsinstruks! Jeg tenker det er DEG som er webbis?

Annonse

Skrevet

Så lenge ryktet ikke er avsannet så er jeg berettiget til å være sjokkert og redd for å legge ut ting om meg og min familie på dol.

Jeg håper på en snarlig løsning og at jeg kanskje igjen kan føle meg trygg her på dol.

Det at jeg må hele tiden forklare prozak at jeg er sjokkert tyder han som barnslig og at jeg er paranoid!

Har valgt å la være å svare prozak nå å se om tråden ebber ut.

"Det at jeg må hele tiden forklare prozak at jeg er sjokkert tyder han som barnslig og at jeg er paranoid"

Herregud...gjør deg ikke dummere enn du er, da. Det er ikke barnslig å bli sjokkert - naivt, ja - men ikke barnslig. Det som imidlertid er barnslig er den paranoide (ja, parnoide) sytingen du har bedrevet gjennom absolutt hele tråden.

"..........................................."

Skrevet

Ser man det! Du har innsyn i webbis' stillingsinstruks! Jeg tenker det er DEG som er webbis?

Faen! *Tar opp telefonen, ringer oppryddings-teamet og sender det hjem til flyfly*

Skal ikke ha noe av at noen avslører vår plan for verdensherdømme via å samle sensitive inkontinens-opplysninger om sytete dolere.

Skrevet

hehe ja kanskje det!

Har ikke hatt noe mot prozak før men nå har jeg lært ham å kjenne.

"men nå har jeg lært ham å kjenne."

LOL!

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe ja. Vi blir visst det.

Vi oppfylte vel den forventningen på lørdag også, gjorde vi ikke? ;-P

Nei..vi gjorde ikke! Hmm.. det er derfor jeg også drikker i ukedagene.. For å ta igjen sånne ting :P

Skrevet

Hva vet vel vi om det?

Du vet selvfølgelig ikke, når du tror at alle som vet mer enn deg, og som forsøker å forklare deg noe, lyver.

Skrevet

Har du virkelig vært så opptatt med å le og skrike paranoid at du ikke har fått med deg hva vi ikke liker?

Det faktum at webmaster også benytter forumet privat under et kjent nick, og at noen vet om hvem dette er, men andre ikke.

"Det faktum at webmaster også benytter forumet privat under et kjent nick, og at noen vet om hvem dette er, men andre ikke."

Og akkurat det har redaksjonen kommentert, i denne tråden, som noe som ikke var øskelig, men sannsynligvis uunngåelig før eller siden.

Det er langt fra det til å begynne å spinne konspirasjonsteorier om webmastere som bruker 23 timer i døgnet på å tråle gjennom forumene for å lete etter inkontinens- og hemoriode opplysninger å bruke mot folk.

"..........................................."

Skrevet

Og jeg føler meg forbigått siden jeg er brunette.

Jeg vil også bli beskyldt for å være webbis!

Jeg har blitt beskylt for å være både SDD, Simen, webbis og troll. *Stolt* :-)

".............................................."

Annonse

Skrevet

Han tok halen mellom beina å gikk tidlig herfra i dag og siden har ingen sett han(webmaster)

"Han tok halen mellom beina å gikk tidlig herfra i dag og siden har ingen sett han(webmaster)"

Å...han kommer nok på msn til alle kompisene her når han har gravd frem litt mer sensitiv informasjon om underlivet ditt og familieforholdene dine.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

å - det fikk jeg ikke med meg.

Så nå er vi altså webmastere? *LOL*

hehehe - derfor vi herper så mange tråder. *s*

Men lurulf, du er jo med du. Blondinegjengen eksisterer ikke lenger som den gjorde i starten, nå er vi bare flere som er på msn da. :-)

Så du er også webbis, hehe.

Ja, SDD trøstet meg med at jeg egentlig er en forkledd blondine, slik at jeg kunne være webbis jeg også :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Så heldig du er! *Imponert*

hare1365380455
Skrevet

Travel, du! ;)

Skrevet

Som tidligere nevnt flere ganger i denne tråden innebærer det å jobbe som webmaster for doktoronline at man underskriver på taushetserklæring.

Men ikke taushetserklæring om at vedkommende er webmaster. I min villeste fantasi kunne jeg ikke forestille meg at noen av brukerne viste hvem webmaster var/er.

Skrevet

Hvor har du det fra at webmaster ikke har taushetsplikt? Litt interessant, iom. at det har blitt presisert av en av de at de selvfølgelig har det.

Etter hva jeg forstår på tråden har ikke webmaster taushetsplikt om sin rolle som webmaster.

Skrevet

Faen! *Tar opp telefonen, ringer oppryddings-teamet og sender det hjem til flyfly*

Skal ikke ha noe av at noen avslører vår plan for verdensherdømme via å samle sensitive inkontinens-opplysninger om sytete dolere.

Du glemte hemoroidene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...