Gå til innhold

Sex uten prevensjon og uten "hensikt"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare hatt sex med en person, og vi bruker alltid skikkelig prevensjon. Kunne ikke falle meg inn å ta sjanser, selv om jeg uten å nøle ville ta abort hvis uhellet er ute.Dette gjelder også eventuelle fremtidige partnere, selv om jeg håper å være sterilisert før den tid.

Uhm, det er jo som stå og henge på jernbanesporet, selv om man ikke ønsker å bli meiet ned av toget.

Tja..."ikke ønsker" kan jo, naturlig nok, forekomme i forskjellige grader.

Men ingen påstår vel at ubeskyttet sex med fremmede er smart - det betyr likevel ikke nødvendigvis at man aldri gjør noe som ikke er smart.

"................................................"

Annonse

Med eksen brukte jeg ikke prevensjon for han steriliserte seg for noen år siden, med min nye kjæreste var prevensjon det siste jeg tenkte på siden jeg ikke var vant til å bruke noe, så vi hadde vel litt nybegynnerflaks siden jeg ikke ble gravid før jeg plutselig kom på det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...