Gå til innhold

Vondt for henne

Anbefalte innlegg

Gjest Fortivlet kjæreste

Jeg (og kjæresten min) har et problem: sex er vondt for henne! Hun var jomfru før hun møtte meg, og ja, jeg vet at det for de fleste er vondt de første gangene, men det er vel måte på! De første gangene var det så vondt at hun fikk tårer i øynene. Og fortsatt, etter 7-8 samleier er det tydelig vondt for henne. Jeg har prøvd alt jeg komme på av "tips": bruke lang tid, langt forspill med fokus på henne og gi henne minst en orgasme før jeg kommer inn i henne. Men det hjelper liksom ikke.....! Hun sier at jeg bare skal fortsette så hun blir vant til det, og at det sikkert går over etter hvert, men det er ikke det helt store for meg når jeg ser at hun ikke har det bra. jeg er mest fristet til å gi opp hele greia.

(Nå skal det kanskje nevnes at jeg kanskje er litt større en normalt og hun muligens litt trangere, jeg vet ikke, men det bør vel ikke ha noe å si?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fortivlet kjæreste

Hun er 21 år, altså ikke altfor ung. Hun er normalt utviklet og alt sånt, (i alle fall det jeg kan se:) Vi har snakket litt om problemet, og det er det at det gjør vondt, ikke at hun har vært utsatt for overgrep eller noe. hun mener det er noe alle jenter må gjennom for å bli kvinner, men at det fortsatt gjør så vondt synes jeg virker litt unaturlig.. (nå har ikke jeg vært sammen med en jomfru før heller, og hva som er naturlig varierer vel...)

Glidekrem har vi ikke prøvd, men tror ikke det er det at hun er tørr som er problemet, heller det at hun er trang.....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/#findComment-1543715
Del på andre sider

Hun er 21 år, altså ikke altfor ung. Hun er normalt utviklet og alt sånt, (i alle fall det jeg kan se:) Vi har snakket litt om problemet, og det er det at det gjør vondt, ikke at hun har vært utsatt for overgrep eller noe. hun mener det er noe alle jenter må gjennom for å bli kvinner, men at det fortsatt gjør så vondt synes jeg virker litt unaturlig.. (nå har ikke jeg vært sammen med en jomfru før heller, og hva som er naturlig varierer vel...)

Glidekrem har vi ikke prøvd, men tror ikke det er det at hun er tørr som er problemet, heller det at hun er trang.....?

Vel - det ser ut til at dere har tatt opp ulike tema rundt problematikken. Da er det vel bare å prøve litt til. Får for deres skyld håpe at det løsner for henne og at hun klarer å nyte den delen av samlivet. Klarer hun å nyte seksuallivets gleder så hvorfor ikke ha masse sex uten penetrering? Det skal en del øvelse til for kvinner å få orgasme. En må ha litt kroppskontroll og psykisk klare å slappe av og nyte dette uten tanke på andre ting. Som: Jeg har mage som henger, kanskje han syntes jeg er for... eller det er flaut å ligge å skreve eller det lukter av meg... Mange kvinner har problemer med å gi seg hen uten at det svirrer mange tanker rundt i hodet på de. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/#findComment-1543765
Del på andre sider

Annonse

Vel - det ser ut til at dere har tatt opp ulike tema rundt problematikken. Da er det vel bare å prøve litt til. Får for deres skyld håpe at det løsner for henne og at hun klarer å nyte den delen av samlivet. Klarer hun å nyte seksuallivets gleder så hvorfor ikke ha masse sex uten penetrering? Det skal en del øvelse til for kvinner å få orgasme. En må ha litt kroppskontroll og psykisk klare å slappe av og nyte dette uten tanke på andre ting. Som: Jeg har mage som henger, kanskje han syntes jeg er for... eller det er flaut å ligge å skreve eller det lukter av meg... Mange kvinner har problemer med å gi seg hen uten at det svirrer mange tanker rundt i hodet på de. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/#findComment-1543766
Del på andre sider

Gjest millillillii

Jeg er også 21 og har det samme problemet som kjæresten din! Sexologen her på dol har skrevet en del om øvelser hun kan gjøre for å venne seg mer til penetreringen. Det er ikke lurt å fortsette hvis det er vondt for henne...dette gjør bare vondt værre og hun forbinder sex med smerte...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/#findComment-1543848
Del på andre sider

Du skriver ikke hvor gammel hun er. Er det bare en ung pike kan det være noe som tar litt mer tid enn om hun er voksen. Er hun voksen kan det være mange årsaker. Psykisk og fysisk

Bruker hun p-piller. Hadde samme problemet kjempelenge, men det viste seg at det var p-pillene som gjorde at jeg hadde så liten lyst og alt var så tørt at samleie ikke lot seg gjennomføre. Kast pillene og bruk kondom. Det gjorde i alle fall underverker for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/#findComment-1543898
Del på andre sider

Prøv et godt glidemiddel...det kan ikke skade, og jeg snakker av erfaring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211669-vondt-for-henne/#findComment-1544659
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...