Gå til innhold

klarer ikke nyte det

Anbefalte innlegg

Gjest pernillepersille

Er sammen med en fantastisk gutt. Vi er relativt unge. Han er min andre seksuelle partner, og jeg er hans tredje. Problemet er at jeg ikke klarer nyte direkte samleie. Selv om jeg virkelig, virkelig vil. Det gjør ikke vondt - på noen som helst måte. Det er helt greit, hvis man kan si det sånn. Er ufattelig vanskelig å forklare. Orgasme føles bare uendelig langt borte. Uansett. Vi er eksperimentelle, og har prøvd mange forskjellige stillinger. Det går utrolig lett for meg når han bruker fingrene på meg, og det nyter jeg veldig. Men jeg vil så gjerne at vi skal komme sammen. Jeg får det bare ikke til. Det er ikke no problem med lysten heller. Han er ufattelig flink på forspill, og vi er veldig opphisset begge to. Jeg mestrer bare ikke den orgasmen. Men vil så gjerne, så gjerne... =)

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211944-klarer-ikke-nyte-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro! Det å komme samtidig er ikke noe man får til med en gang og slettes ikke om man er forholdsvis unge!

Ikke forles deg på noveller hvor den 16-årige jenta får en himmelstormende vaginalorgasme sammen med en voksen mann på første forsøk... Det er omtrent så langt fra virkeligheten som man kan komme.

Nyt heller hverandre, ta det med ro, slapp av og koooos dere og la det som kommer komme. :o) Jo mer du stresser for å få orgasme samtidig som ham jo lengre unna kommer du, mener jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211944-klarer-ikke-nyte-det/#findComment-1546155
Del på andre sider

Ta det helt med ro! Det å komme samtidig er ikke noe man får til med en gang og slettes ikke om man er forholdsvis unge!

Ikke forles deg på noveller hvor den 16-årige jenta får en himmelstormende vaginalorgasme sammen med en voksen mann på første forsøk... Det er omtrent så langt fra virkeligheten som man kan komme.

Nyt heller hverandre, ta det med ro, slapp av og koooos dere og la det som kommer komme. :o) Jo mer du stresser for å få orgasme samtidig som ham jo lengre unna kommer du, mener jeg.

Tror nok også dette jaget etter å komme i mål sammen bare gjør det hele mer uoppnåelig. Man kan vel nyte hverandre masse uten å komme sammen. Min partner bruker gjerne fingre eller vibrator/vibrerende egg til klitorisstimulering mens jeg er inne i henne. Det funker for oss. Bruk tiden på å finne hva som funker for dere uten å la jaget på samtidig orgasme overskygge gledene med samleiet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211944-klarer-ikke-nyte-det/#findComment-1546159
Del på andre sider

Gjest kanskje et tips...:-)

Hei

Er ikke alle jenter som får like lett orgasme som andre. Men dersom du får orgasme ved at han stimulerer klitoris på deg så burde vel ikke alt håp være ute:-)

Jeg får heller aldri orgasme av selve samleiet. Men jeg stimulerer selv klitoris mens vi har samleie. Da når partneren min hører at det er rett før jeg kommer så "gasser" han på og vi får orgasme samtidig.

Vi syns dette er den beste løsningen for oss. Jeg syns det blir så kavette om han skal stimuere min klitoris mens han samtidig skal konsentrere seg om å få orgasme selv. Da blir det aldri slik at vi får orgasme samtidig ihvertfall:-) Dessuten liker han å se på at jeg stimulerer meg selv.

Jeg var nok litt ukomfortabel med å stimulere meg selv under samleiet i starten (da jeg var uerfaren med sex), men nå syns jeg det er like naturlig som alt annet:-) Er ihvertfall det beste for meg og min partner. Kanskje verd å prøve for dere også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211944-klarer-ikke-nyte-det/#findComment-1546190
Del på andre sider

Bra svar, Lillemus. Skriver bare under her jeg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211944-klarer-ikke-nyte-det/#findComment-1546195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...