Gå til innhold

SV vil boikotte Israel... igjen


keinstein

Anbefalte innlegg

Prøvde å sende msn til deg nå jeg - men det gakk ikke :-)

Merkelig. Jeg er da pålogget, og jeg ser deg også...

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    45

  • laguna1365380434

    27

  • flisa

    19

  • keinstein

    19

Mest aktive i denne tråden

Araberne har i fullt alvor bedt resten av verden inkl USA å "flytte alle jødene" til f eks Canada. De kommer ikke til å gi seg før alle jødene er vekk.

De har en drøm om et tusenårsrike; verdenskalifatet, fritt for jøder og vantro, fra Gibraltar til indonesia langs Afrikakysten gjennom hele Midtøsten, med Mekka og Jerusalem som sentre. Der skal alle være muslimer eller dø.

Det rare er at de samme som er for arabernes ytringer i Midt-Østen er forbanna over slike ytringer her hjemme når de går på oss som nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det ble for mye for deg å forholde deg til noen korte rene faktaopplysninger om Israels fiender skjønner jeg"

Så det at nabolandene til Israel er værre betyr at man ikke skal kunne være motstander av Israels politikk?

De "likesinnede" du ynder å snakke om - hvem er alle disse? Og hvor har du dataene på at ingen av disse også boikotter Iran, Pakistan o.l.?

Helt fantastisk hvor vanskelig det åpenbart er å se mer enn én ting om gangen.

"........................................"

Og på hvilken planet bor du? og er det på over eller undersiden av den at du har truffet, eller hørt snakk om noen av de fantasifigurene du maler frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg er da pålogget, og jeg ser deg også...

".............................................."

da er det jødesensur LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges "heltemodige" kamp mot nazi-tyskland er nok absolutt mindre enn det som er filtrert ut til skolebøkene i historie, ja.

"..........................................."

"Å snu kappen etter vinden" er vel et gyldig begrep her, helt fra all fisken som ble levert til Tyskland og gjorde væreiere langs hele kysten rike, til brakkebaroner og medløpere i alle former som profiterte ganske formidabelt på krigen, videre til de skjendige hevnaksjonene etter krigen da alle skulle ta hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Araberne har i fullt alvor bedt resten av verden inkl USA å "flytte alle jødene" til f eks Canada. De kommer ikke til å gi seg før alle jødene er vekk.

De har en drøm om et tusenårsrike; verdenskalifatet, fritt for jøder og vantro, fra Gibraltar til indonesia langs Afrikakysten gjennom hele Midtøsten, med Mekka og Jerusalem som sentre. Der skal alle være muslimer eller dø.

"Der skal alle være muslimer eller dø"

Omtrent som "The Promised Land" for x ant. tusen år siden...bare at det var ikke muslimer :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL* du er jaggu meg helt ubetalelig! :-D

Klart det, jeg er på vei bort for å legge et par jøder ekstra på peisen, as we speak..Det er litt gulvkaldt!

*kosemumse* :-D

Fint du endelig inrømmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det jødesensur LOL

*LOL*

Vel - jeg logget av og på, og alt ser ut til å fungere i min ende, ihvertfall.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du fikk nettopp en bekreftelse på dette du lenger opp i tråden - det viser jo at det er null poeng å i det hele tatt svare på svadaet :-)

".............................................."

Jo.. Men pokker ta, mannen er jo helt ubetalelig i sin sinnsykdom jo! :-D Bable bable!

Egentlig burde det være flere som ham. Det skulle sette vett i tvilerne skulle en jammen tro. Hvem vil vel egentlig bli funnet død i en grøft med noe sånt som ham? ;-)

Hva er det en sier, med sånne venner tenger man ikke fiender? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på hvilken planet bor du? og er det på over eller undersiden av den at du har truffet, eller hørt snakk om noen av de fantasifigurene du maler frem?

Hva er det du forsøker å få frem nå da, "einstein"? Hva er det jeg "maner" frem? Jeg er ganske sikker på at jeg stilte deg et grunnleggende enkelt spørsmål, uten å komme med med én eneste påstand om noe som helst.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. Men pokker ta, mannen er jo helt ubetalelig i sin sinnsykdom jo! :-D Bable bable!

Egentlig burde det være flere som ham. Det skulle sette vett i tvilerne skulle en jammen tro. Hvem vil vel egentlig bli funnet død i en grøft med noe sånt som ham? ;-)

Hva er det en sier, med sånne venner tenger man ikke fiender? ;-)

Sant nok :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Vel - jeg logget av og på, og alt ser ut til å fungere i min ende, ihvertfall.

".........................................."

du er avlogget...men nå skal jeg se film -har kjøpt samlingen med familien Griswald...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*LOL* du er jaggu meg helt ubetalelig! :-D

Klart det, jeg er på vei bort for å legge et par jøder ekstra på peisen, as we speak..Det er litt gulvkaldt!

*kosemumse* :-D

Du må ikke spøke om sånt her.

Enkelte tar deg faktisk alvorlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rare er at de samme som er for arabernes ytringer i Midt-Østen er forbanna over slike ytringer her hjemme når de går på oss som nordmenn.

"Det rare er at de samme som er for arabernes ytringer i Midt-Østen er forbanna over slike ytringer her hjemme når de går på oss som nordmenn."

Hvilke ekstremister tenker du på nå? SV-ere? De lever ikke lenge i regjering. RV-ere? De kommer aldri i regjering.

Oss andre som er skeptiske, og stiller og kritiske til, ethvert land som fører en usympatisk politikk? Jeg har f.eks ingenting til overs for islam, og ihvertfall ikke de landene hvor religionen er styresett - betyr det at jeg ikke har lov å være kritisk til israel? Er det slik at "enten er du mot våre fiender og for oss, eller så er du mot oss"?

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. Men pokker ta, mannen er jo helt ubetalelig i sin sinnsykdom jo! :-D Bable bable!

Egentlig burde det være flere som ham. Det skulle sette vett i tvilerne skulle en jammen tro. Hvem vil vel egentlig bli funnet død i en grøft med noe sånt som ham? ;-)

Hva er det en sier, med sånne venner tenger man ikke fiender? ;-)

Vel. nå er det takk og pris dine og Halvorsenes antisemittiske, jødehatende boikottforslag som er ekstreme og aldri kommer til å bli praktisk politikk.

Kampen mot at hylskrikende grovkjeftede ekstremister skal få reell politiks makt må samfunnet til enhver tid ta seg bryet og tiden med å bekjempe. Så også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du må ikke spøke om sånt her.

Enkelte tar deg faktisk alvorlig! :)

*lol* Ja, og neste gang jeg putter en lilletå borti en sånn diskusjon skal jeg banne på at noen roper at folk ikke kan snakke med meg for jeg er FOR fyring med jøder..:-o

;-)

Det verste er at det tror jeg nesten. Enkelte er bare GÆRNE!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Vel. nå er det takk og pris dine og Halvorsenes antisemittiske, jødehatende boikottforslag som er ekstreme og aldri kommer til å bli praktisk politikk.

Kampen mot at hylskrikende grovkjeftede ekstremister skal få reell politiks makt må samfunnet til enhver tid ta seg bryet og tiden med å bekjempe. Så også jeg.

Jeg er glad for at du tar deg det bryet. Faktisk. Seriøst.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du forsøker å få frem nå da, "einstein"? Hva er det jeg "maner" frem? Jeg er ganske sikker på at jeg stilte deg et grunnleggende enkelt spørsmål, uten å komme med med én eneste påstand om noe som helst.

".............................................."

For avansert for deg dette?

Med teskje: Hvor har du møtt noen som er like engasjert i å rakke ned på araber-helvete-diktaturene og deres despoter som på Israel?

I drømme? I fylla? I pillerus?

You name it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg sa ikke han var leder for hele SV - han er en lokallagsleder og ofte brukt i avisene, derfor outer jeg han ikke heller. Jeg farer ikke med sladder, det holder jeg meg for god til. Jeg var der, og han sa det.Tro Det eller la være. Jeg var dypt sjokkert.

Huh? Det er jo fullstendig hårreisende.

Jeg er enig med Prozak - han burde absolutt outes og stå til rette for de holdningene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Over og ut med deg og jødehatet ditt.

Steike, Morsk - nå er du til og med lavmåls til deg å være.

Har du ett eneste argument for hvorfor det å være kritisk til _staten_ israels politikk er ensbetydende med jødehat? Slik som du raller her, så er du også pukka nødt til å mene at f.eks jeg hater pakistaneren Ali - altså pakistanerhat - fordi jeg er sterkt imot staten pakistans styresett?

Er det virkelig mulig å være så totalt tett mellom ørene? Har du noen gang tenkt over hva det er du presterer å si og mene? Du fortjener jaggu stående applaus for å være et perfekt eksempel på en total ekstremist. Heldigvis er folk flest litt mindre trange mellom ørene enn deg i slike saker - ihvertfall de fleste jeg møter.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...