Gå til innhold

SV vil boikotte Israel... igjen


keinstein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    45

  • laguna1365380434

    27

  • flisa

    19

  • keinstein

    19

Mest aktive i denne tråden

Å ja, jeg glemte det... du er en surmulet gnurk som bare sitter å slenger kjeft i øst og vest uten noengang å ens forsøke skille mellom rett og galt, godt og ond, svart og hvitt, demokrati\despoti.

Beklager at jeg glemte det i farten.

Strike tre, morsk. Touchdown, hattrick og stang ut. *Rister på hodet*

Det er altså helt fantastisk hvordan du overser enhver oppfordring til forklaring, og bare lirer av deg det ene mer barsnlige utsagnet etter det andre :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg begynner å lure sterkt på om ikke morsk og sør er samme person. Se på det han skriver, og hvordan han gjentar seg om og om igjen, mens han ignorerer ethvert spørsmål om oppklaring :-)

"..........................................."

Hehehe! Det hadde vært saker! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure sterkt på om ikke morsk og sør er samme person. Se på det han skriver, og hvordan han gjentar seg om og om igjen, mens han ignorerer ethvert spørsmål om oppklaring :-)

"..........................................."

LOL. ja angrep er det beste forsvar ser jeg..

Tilfeldig at Sør forduftet, samtidig som du lot din galskap slå ut i full blomst med endeløse intetsigende ralle-tråder?

Tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg begynner å lure sterkt på om ikke morsk og sør er samme person. Se på det han skriver, og hvordan han gjentar seg om og om igjen, mens han ignorerer ethvert spørsmål om oppklaring :-)

"..........................................."

Tar side etter hva slags humør han er i og etter hvorvidt han har blitt lagt? ;-)

(Om slike ting skjer :-o!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler i grunn ikke på at jødehatet og dermed også dine holdninger er på fremmasj, noe også Israels ambassadør bekreftet på TV i dag.

At du fryder deg over at "mine" holdninger til nettopp det står for fall overrasker selvsagt ingen.

I Folkeregisteret har de nå de siste åra fått henvendelser fra jøder om å bytte etternavn, hele familier. Ambassadøren hadde også fått spørsmål om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sagt at berettiget kritikk av Israel er jødehat, og det finnes mange som takler balansegangen flott.

Det gjør imidlertid slett ikke den jeg skrev til her, og at det finnes mer enn nok reint jødehat i midtøsten-debatten må vel selv du ha fattet, selv om jeg tviler.

"Det gjør imidlertid slett ikke den jeg skrev til her,"

Å? Hvor? Jeg har lest tråden, jeg også - men i motsetning til deg forholder jeg meg til det som skrives, og ikke det jeg ønsker å tro at folk mener.

"og at det finnes mer enn nok reint jødehat i midtøsten-debatten må vel selv du ha fattet, selv om jeg tviler."

Det er da vel åpenbart. Og det finnes minst like mye vanlig rasisme (overfor alle som er litt brunere enn en gjennomsnittlig europeer). So? Hva er poenget? Det fant også ikke-nazistiske wermach-soldater, uten at det gjorde nazismen ikke-nazistisk. Det finnes også både amtisemitter og rasister i politiet, uten at det gjør politiet til en jødehatene og rasistisk insitusjon.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Folkeregisteret har de nå de siste åra fått henvendelser fra jøder om å bytte etternavn, hele familier. Ambassadøren hadde også fått spørsmål om det.

Jepp, en utvikling godt anført av slike fotsoldater som vi ser i aksjon her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. ja angrep er det beste forsvar ser jeg..

Tilfeldig at Sør forduftet, samtidig som du lot din galskap slå ut i full blomst med endeløse intetsigende ralle-tråder?

Tvilsomt.

"LOL. ja angrep er det beste forsvar ser jeg.."

Nei, ikke angrep. Men du latterliggjør deg så til de grader her Morsk, at jeg klarer ikke la være å svare litt i samme stil.

"Tilfeldig at Sør forduftet, samtidig som du lot din galskap slå ut i full blomst med endeløse intetsigende ralle-tråder?"

*LOL!* Det finnes minst et par andre folk her på DOL som kan bekrefte at jeg ikke er sør :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, en utvikling godt anført av slike fotsoldater som vi ser i aksjon her.

Nei nei - de jødene er også jødehatere. Det er vel åpenbart :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke bland deg inn i slike kompliserte greier, prozzie. Det blir bare surr av det, vet du."

Jeg har stilt et utrolig enkelt spørsmål tre ganger nå, uten å få så mye som et forsøk på svar. Når du så kommer og stiller deg på plassen din i rallernes rekker, og åpner kjeften uten at du heller har noe annet enn svada å si, så blir det så komisk at jeg tror jaggu jeg skal lage en tegneserie ut av dette :-)

Komplisert? _Komplisert_?? Dette er så usansynlig enkelt og ukomplisert at det kan ikke blir mere så. Vi har ikke engang touchet innpå politikk her, men holdt oss kun på det aller mest banale logikk-planet. Det at ikke en kjeft av dere klarer å få til noe som likner på et svar engang sier mer enn nok - uten at det er noe ny info som kommer frem.

".........................................."

Jeg vet ikke hva du prøver å artikulere, men er det slik å forstå at du forsvarer "finansministerens" rabiate utspill? (som for øvrig er trådens tema?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* du er jaggu meg helt ubetalelig! :-D

Klart det, jeg er på vei bort for å legge et par jøder ekstra på peisen, as we speak..Det er litt gulvkaldt!

*kosemumse* :-D

"Klart det, jeg er på vei bort for å legge et par jøder ekstra på peisen, as we speak..Det er litt gulvkaldt!"

Jepp. Sleng på en jøde`a - det er kalt på nazi-føttene her :-)

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

"Klart det, jeg er på vei bort for å legge et par jøder ekstra på peisen, as we speak..Det er litt gulvkaldt!"

Jepp. Sleng på en jøde`a - det er kalt på nazi-føttene her :-)

"..............................................."

Coming up! ;-) Schnell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du prøver å artikulere, men er det slik å forstå at du forsvarer "finansministerens" rabiate utspill? (som for øvrig er trådens tema?)

Det spørsmålet gjør at jeg ikke gidder å kommentere mer til deg i denne tråden.

"Oi! Der svever det en helt fri og irrelevant idé, gitt! Jeg tar den, og så bruker jeg den i debatten, helt uten å sjekke om den har et fnugg av relevans!"

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det gjør imidlertid slett ikke den jeg skrev til her,"

Å? Hvor? Jeg har lest tråden, jeg også - men i motsetning til deg forholder jeg meg til det som skrives, og ikke det jeg ønsker å tro at folk mener.

"og at det finnes mer enn nok reint jødehat i midtøsten-debatten må vel selv du ha fattet, selv om jeg tviler."

Det er da vel åpenbart. Og det finnes minst like mye vanlig rasisme (overfor alle som er litt brunere enn en gjennomsnittlig europeer). So? Hva er poenget? Det fant også ikke-nazistiske wermach-soldater, uten at det gjorde nazismen ikke-nazistisk. Det finnes også både amtisemitter og rasister i politiet, uten at det gjør politiet til en jødehatene og rasistisk insitusjon.

"..........................................."

Realpolitikken er den at Laguna og hennes slikesinnede forlanger at jødene i Israel skal la seg sprengee i småbiter, utryddes og utslettes uten å ha lov til å forsvare seg. DET blir nemlig resulatet av den passifistsike politikk de forlanger at Israel skal føre.

Ønsker man dem døde og begravet syns jeg i grunn Jødehater er et mildt begrep, men jeg har desverre ikke noe sterkere for dagens røde nazister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coming up! ;-) Schnell!

Achtung! Donnerwetter! Jüdenschwein! Schweinhund!

Nei, nå må jeg gi meg - det er nesten så jeg reagerer selv :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realpolitikken er den at Laguna og hennes slikesinnede forlanger at jødene i Israel skal la seg sprengee i småbiter, utryddes og utslettes uten å ha lov til å forsvare seg. DET blir nemlig resulatet av den passifistsike politikk de forlanger at Israel skal føre.

Ønsker man dem døde og begravet syns jeg i grunn Jødehater er et mildt begrep, men jeg har desverre ikke noe sterkere for dagens røde nazister.

Jeg vet ikke hvem de "likesinnede" du sikter til er - jeg har ikke sett noen slike i den tråden her. Og hvis du tror du sitter med informasjon som ikke nevnes i tråden, så ville det vel vært logisk å faktisk dra inn den informasjonen før du turer videre med karakteristikkene dine?

Eller, sagt enklere: Stikk, og ta med deg rasist-tampene dine! Saklig, ikke sant?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"LOL. ja angrep er det beste forsvar ser jeg.."

Nei, ikke angrep. Men du latterliggjør deg så til de grader her Morsk, at jeg klarer ikke la være å svare litt i samme stil.

"Tilfeldig at Sør forduftet, samtidig som du lot din galskap slå ut i full blomst med endeløse intetsigende ralle-tråder?"

*LOL!* Det finnes minst et par andre folk her på DOL som kan bekrefte at jeg ikke er sør :-)

"........................................."

Så er du igang igjen med en berømte skyen av pompøst intetsigende ordskvalder ser jeg...

Ikke vær redd, du skal slippe å sitte opp hele denne natta også i febrilsk redsel over å ikek få siste ord. Jeg skal nemlig drite og sove nå.

*Promp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Achtung! Donnerwetter! Jüdenschwein! Schweinhund!

Nei, nå må jeg gi meg - det er nesten så jeg reagerer selv :-)

".............................................."

Rolig i svingen der nå der, Goebbels! ;-)

Hehehe...Nå lurer jeg på om noen får kjeft snart..Men ærligtalt..Det skal en morsk til å ikke ta det som den fleipen det er da..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...