Gå til innhold

Jenter! Hvor mye skal mannen barbere der nede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• DarkPink

8

• keinstein

5

• camstr

5

fuji1365380447

Jeg liker en ekte mann med litt hår!

Men det er OK om han trimmer og stusser litt der nede, og evt. barberer ballene. Men ikke alt - det syntes jeg ser litt stusselig ut.

Jeg liker menn med hår på brystet, ryggen, rumpa osv. Deilig å mykt å kose med.

Gjest wallman

Liker naturlig behåring best.

Stakkars menn som nå begynner å føle presset med hårfjerning.

Fjortisguttene barberer jo nå av seg alt. De er vel preget av den nye kulturen blant fjortisjentene, hvor alt hår er ekkelt. Unntatt det på hodet.

Merkelig egentlig at hår et sted på kroppen er til de grader æsj, mens det andre steder er en stolthet og pryd. Folk er jaggu rare.De ser ikke det humoristiske i det engang, det er det verste.

De dytter "hår i maten" ved oralsex foran seg som årsak, og som "halmstrå" for å ha et motiv. Men svært få opplever vel egentlig at litt kjønnshår medfører at man får i seg særlig hår.

Annonse

Hva liker dere? Hår!

Alt bort? NEI!

Alt inntakt? JA!

Farget?! NEI!

inni stompen også? Spiller ingen rolle, jeg graver ikke i baken på kjæresten min. :o) Vil heller finne mjukt hår (det er mjukt før man begynner å barbere) enn harde hårstubber uansett.

(hva med under armene? brystet?) La det være! Deilig! Ok, er det skikkelig busk under armene kan det stusses.

Hvor skal vi gutta ha hår??! Overalt!

Hva liker dere? Hår!

Alt bort? NEI!

Alt inntakt? JA!

Farget?! NEI!

inni stompen også? Spiller ingen rolle, jeg graver ikke i baken på kjæresten min. :o) Vil heller finne mjukt hår (det er mjukt før man begynner å barbere) enn harde hårstubber uansett.

(hva med under armene? brystet?) La det være! Deilig! Ok, er det skikkelig busk under armene kan det stusses.

Hvor skal vi gutta ha hår??! Overalt!

Enig i alt unntatt det siste, for hår på ryggen kan jeg styre meg for! :-)

Samt hår som stikker ut av nese og ører og bryn med lange buskete hårstrå... *S*

Annonse

Dette er jo så individuelt at det er umulig å forholde seg til på generelt plan.

Men MIN drømmemann har hår på brystet, en pent stusset veiviser på magen, hårfrie skuldre og rygg, hår i stumpen (samme om han har utenpå eller ikke), og egentlig ett fett om han har på pungen eller ikke.

I armene er det penest om han fra naturlig av har en liten tust. Fjerning av alt høres for feminint ut, men om det tyter ut av singleter så ville jeg nok anbefalt ham å stusse det litt hvertfall.

Kort oppsummert, ja til maskulinitet og hår, men ikke pels som gror fritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...