kaffepiken Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Nå er jeg gretten! Jeg har alltid pleid å kjøpe billige vinterdresser f.eks på OBS, og de har fungert greit, og i det minste holdt sammen i sømmene. Rett før jul slo jeg likevel til og kjøpte en dyr Helly-Tec dress til nesten 1000,- til femåringen. I dag ser jeg at sømmen over det ene kneet er gått opp, det er et ca 10 cm langt hull der! Selvsagt finner jeg nå ikke kvitteringen. Tenkte å ta med en kontoutskrift som viser hvilken dato jeg har innbetalt beløpet til butikken og så klager jeg likevel. Tror dere dette holder? 0 Siter
Atene Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Det er absolutt forsøket verd. Det er jo ikke butikken som skal erstatte varen; det er Helly-Hansen. 0 Siter
Speak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde i hvertfall prøvd. Har gjort det med noen sko til meg selv, og fikk nye sko. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Jeg klarte til slutt å spore opp prislappen (men ikke kvitteringen), og dro ned og klagde. Fikk velge meg en ny dress med en gang, og siden de ikke hadde fler igjen i hans str. ble det en dress fra Lego. Håper den varer litt lenger. Bra service må jeg si! Veldig greit å få en ny dress med en gang, det er jo nå han trenger den! Leste i går at Helly-Tec er giftig, så dette var kanskje like greit ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde i hvertfall prøvd. Har gjort det med noen sko til meg selv, og fikk nye sko. Takk for svar ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 ring selv til HH. dette ordner seg. Takk for tips ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Det er absolutt forsøket verd. Det er jo ikke butikken som skal erstatte varen; det er Helly-Hansen. Takk for svar ) 0 Siter
PieLill Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg klarte til slutt å spore opp prislappen (men ikke kvitteringen), og dro ned og klagde. Fikk velge meg en ny dress med en gang, og siden de ikke hadde fler igjen i hans str. ble det en dress fra Lego. Håper den varer litt lenger. Bra service må jeg si! Veldig greit å få en ny dress med en gang, det er jo nå han trenger den! Leste i går at Helly-Tec er giftig, så dette var kanskje like greit ) Flott at det ordnet seg. ;-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.