Gå til innhold

Reklamasjon uten kvittering (+ litt gruff)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gretten!

Jeg har alltid pleid å kjøpe billige vinterdresser f.eks på OBS, og de har fungert greit, og i det minste holdt sammen i sømmene. Rett før jul slo jeg likevel til og kjøpte en dyr Helly-Tec dress til nesten 1000,- til femåringen.

I dag ser jeg at sømmen over det ene kneet er gått opp, det er et ca 10 cm langt hull der! Selvsagt finner jeg nå ikke kvitteringen. Tenkte å ta med en kontoutskrift som viser hvilken dato jeg har innbetalt beløpet til butikken og så klager jeg likevel.

Tror dere dette holder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214771-reklamasjon-uten-kvittering-litt-gruff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte til slutt å spore opp prislappen (men ikke kvitteringen), og dro ned og klagde. Fikk velge meg en ny dress med en gang, og siden de ikke hadde fler igjen i hans str. ble det en dress fra Lego. Håper den varer litt lenger.

Bra service må jeg si! Veldig greit å få en ny dress med en gang, det er jo nå han trenger den! Leste i går at Helly-Tec er giftig, så dette var kanskje like greit :o)

Annonse

Jeg klarte til slutt å spore opp prislappen (men ikke kvitteringen), og dro ned og klagde. Fikk velge meg en ny dress med en gang, og siden de ikke hadde fler igjen i hans str. ble det en dress fra Lego. Håper den varer litt lenger.

Bra service må jeg si! Veldig greit å få en ny dress med en gang, det er jo nå han trenger den! Leste i går at Helly-Tec er giftig, så dette var kanskje like greit :o)

Flott at det ordnet seg.

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...