Gå til innhold

Islam og vesten


Gjest skremmende lesing

Anbefalte innlegg

"Men jeg synes det er skremmende det du og Grip bedriver også.

Det er noe Hitlersk over det"

Jeg synes det er langt langt langt mer skremmende det du og sør og andre her inne skriver.

Det blir interessant å se hvor godt dere kommer til å trives i Norge om 50 år når 80% av befolkningen er muslimer, når regjeringen er styrt av et muslimsk parti, og deres (u)kultur har tatt fullstendig over våre norske verdier og kultur.

Jeg kommer ikke til å bo i Norge da.

Ja, og i 1930-årene skrev de det samme om "når jødene kom til å overta landet".

Akkurat like sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 231
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    65

  • Sør

    39

  • Mary Poppins

    15

  • gripp

    12

Mest aktive i denne tråden

Det er alltid en del mennesker som lar seg fasinere av slike systemer.

Vi så det i forbindelse med nazismens fremvekst på 30-tallet, den relativt store oppslutningen om kommunistiske organisasjoner/partier og tilgrensende krefter, og nå den omsorg som de samme krefter viser overfor islam.

For de fleste av oss er det uforståelig, men det virker som om slik galskap alltid appellerer til en del mennesker.

Det hysteriet som du bedriver mot muslimer nå, er det samme som ble bedrevet mot jøder på 1930-tallet.

Bare at du burde vite bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Men jeg synes det er skremmende det du og Grip bedriver også.

Det er noe Hitlersk over det"

Jeg synes det er langt langt langt mer skremmende det du og sør og andre her inne skriver.

Det blir interessant å se hvor godt dere kommer til å trives i Norge om 50 år når 80% av befolkningen er muslimer, når regjeringen er styrt av et muslimsk parti, og deres (u)kultur har tatt fullstendig over våre norske verdier og kultur.

Jeg kommer ikke til å bo i Norge da.

"Det blir interessant å se hvor godt dere kommer til å trives i Norge om 50 år når 80% av befolkningen er muslimer, når regjeringen er styrt av et muslimsk parti, og deres (u)kultur har tatt fullstendig over våre norske verdier og kultur"

Da bør du sette i gang å produsere barn heller.

Det vil ikke bli noe hyggelig her om 50 år, om fundamentalister som Krekar, grip og Prozak skal vinne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter også bare her og ler. Forbannet morsomt at Sør er tilbake. Hadde faktisk nesten glemt hvor spinngal denne merkelige figuren er etter så lang tids fravær.

Noen ide om hvor man får kjøpt slike skravlepapegøyer som denne "Skrullekari"?

Goliaths tålmodighet og saklighet i møtet med disse totalt livsfjerne tåkelagte dyra må vel nesten kvalifisere til en eller annen pris.

Ja, sør er tilbake, mer på hugget enn noen gang. Småbikkjene han har med seg denne gangen, beriker forestillingen.

Hans skriverier er jo uttrykk for den forvirring som råder i hans sinn. Ikke noe rart egentlig, når alle hans illusjoner og livsløgner om det eiegode og berikende islam nå har falt i grus. Skjønner i grunnen at han er litt pissed, jeg. Han får bare rase fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvorfor er du begynt å opptre som dolpoliti?

Du må jo være en nervøs person som lar deg skremme og provosere til stadighet?

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Takk.

Selvsagt er det mye ukultur. Det er en kamp, men den er ikke mellom "oss" og "dem", men mellom fundamentalisme (i alle former) og "moderatisme".

Så lenge gripp og Goliath uttrykker hat mot muslimer generelt, så vil de skremme moterate muslimer inn i armene på fundamentalistene. For hvor ellers skal de gå?

Jeg er helt enig i at det selvsagt er mye ukrutt blant "dem", og der skal vi bruke straffeloven (som for alle andre). Vi vinner denne kampen ved at samfunnet viser seg rettferdig.

Med vennlig hilsen

Her er vi kanskje litt uenig. Jeg eg ikke uenig i at vi skal bruke straffeloven, hvis noen gjør noe galt, men jeg mener også at vi skal drive med forebyggende tiltak i tillegg. Det betyr bedre integrering og ikke minst hva som gjelder her til lands og større krav til tilpasning.

Det skulle være unødvendig å si det, men jeg gjør det likevel, dette gjelder generelt også, mot ting som ikke er bra i samfunnet vårt, men det blir det jo allerede gjort.

Det er ikke nok å bare sitte å vente på at noen skal gjøre noe galt for så å straffe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hysteriet som du bedriver mot muslimer nå, er det samme som ble bedrevet mot jøder på 1930-tallet.

Bare at du burde vite bedre.

Morsomt at sør (av alle) snakker om jødeforfølgelser. Sør som alltid har talt saken til jødenes fiender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Sitter også bare her og ler. Forbannet morsomt at Sør er tilbake. Hadde faktisk nesten glemt hvor spinngal denne merkelige figuren er etter så lang tids fravær.

Noen ide om hvor man får kjøpt slike skravlepapegøyer som denne "Skrullekari"?

Goliaths tålmodighet og saklighet i møtet med disse totalt livsfjerne tåkelagte dyra må vel nesten kvalifisere til en eller annen pris.

"Noen ide om hvor man får kjøpt slike skravlepapegøyer som denne "Skrullekari"?"

Dette er en kjent hersketeknikk og veldig lett gjennomskuelig.

Har du ikke noe mer vettugt å bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Min (og nordmenn flest sin)tolleranse har vært stor i forhold til den tolleransen våre nye landsmenn viser oss og vår kultur, våre lover og våre regler.

Det er noe de aller fleste nå har innsett.

Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Synes du muslimer flest har gjort seg fortjent til vår respekt gjennom sine handlinger? Unntak finnes selvfølgelig, men desverre er det få av dem.

Selv finner jeg mange likhetstrekk mellom deg og islamittene.

Ikke minst når det gjelder din debatteknikk.

Angrep (og helst personlig) er det beste forsvar, når man vet at man ikke har saklige motargumenter.

Litt synd du har vært så fraværende de siste måneder her - når det stormet som mest rundt Muhammedtegningene.

Men annet var vel ikke å forvente:-)

"Min (og nordmenn flest sin)tolleranse har vært stor i forhold til den tolleransen våre nye landsmenn viser oss og vår kultur, våre lover og våre regler."

Nettopp! Jeg kan ikke fatte at ikke andre ser dette? Som nevnt før har jeg bodd mesteparten av mitt liv i et muslimsk land hvor det ikke vises stor toleranse overfor utlendinger som europeere. Vi måtte tilpasse oss deres kultur, lover og regler, noe som etter min mening var en selvfølge ettersom vi tross var gjest i deres land.

Nordmenn er så naive at det er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Ja, sør er tilbake, mer på hugget enn noen gang. Småbikkjene han har med seg denne gangen, beriker forestillingen.

Hans skriverier er jo uttrykk for den forvirring som råder i hans sinn. Ikke noe rart egentlig, når alle hans illusjoner og livsløgner om det eiegode og berikende islam nå har falt i grus. Skjønner i grunnen at han er litt pissed, jeg. Han får bare rase fra seg.

Jepp.har fra sikre kilder at det nå selv på norske lærerværesler som tradisjonelt er den rene SV-bastion, nå snakkes om Islamisme på en måte som det knapt ble gjort på Frps landsmøte for bare få år siden.

Selv de nesten blinde har nå fått øynene opp for vår tids nazisme.

For Sør derimot tror jeg det ikke er håp, og jeg tror du overvurderer hans intelektuelle evner ved å antyde at han har fattet noe som helst om hvor det bærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen ide om hvor man får kjøpt slike skravlepapegøyer som denne "Skrullekari"?"

Dette er en kjent hersketeknikk og veldig lett gjennomskuelig.

Har du ikke noe mer vettugt å bidra med?

Hehe...du verden, etter å ha omtalt saklige skrivere som små hitlere, klager vedkommende over andres "hersketeknikker". Dette lover godt...mer, mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

"Noen ide om hvor man får kjøpt slike skravlepapegøyer som denne "Skrullekari"?"

Dette er en kjent hersketeknikk og veldig lett gjennomskuelig.

Har du ikke noe mer vettugt å bidra med?

Og DU vrøvler om hersketeknikk som febrilsk prøver å hitle hele tråden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det hysteriet som du bedriver mot muslimer nå, er det samme som ble bedrevet mot jøder på 1930-tallet.

Bare at du burde vite bedre.

du henviser betandig til jødeforfølgelsen, dette er ikke det samme sør, faktisk ikke en gang sammenliknbart så det argumentent er fullstendig ubrukerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Hehe...du verden, etter å ha omtalt saklige skrivere som små hitlere, klager vedkommende over andres "hersketeknikker". Dette lover godt...mer, mer...

Jeg sa at det var noe hitlersk over det.

Og det er fakta.

Det er stor forskjell på det jeg sa og det Morsk sa.

Det morsk sier, tyder bare på at han mangler argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.har fra sikre kilder at det nå selv på norske lærerværesler som tradisjonelt er den rene SV-bastion, nå snakkes om Islamisme på en måte som det knapt ble gjort på Frps landsmøte for bare få år siden.

Selv de nesten blinde har nå fått øynene opp for vår tids nazisme.

For Sør derimot tror jeg det ikke er håp, og jeg tror du overvurderer hans intelektuelle evner ved å antyde at han har fattet noe som helst om hvor det bærer.

Jeg tror ikke han skjønner så mye, men blir selvsagt forvirret, og tilsvarende aggressive...slik vi nå ser.

Den eneste bekymring jeg har i forhold til den saken, er at han blir så hysterisk forbannet at han rett og slett må holde seg unna saiten her. Og det ville jo vært synd, for et par av de siste trådene har jo virkelig vært høydare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at det var noe hitlersk over det.

Og det er fakta.

Det er stor forskjell på det jeg sa og det Morsk sa.

Det morsk sier, tyder bare på at han mangler argumenter.

Når du omtaler saklige Goliath som hitlersk, sier det seg selv at det du måtte ha av argumenter drukner i latterkuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn er det

Du sverter deg selv.

Ditt hat mot islam treffer selvsagt muslimer.

F.eks. kvinnene på dette forum som sliter, hvor mue bedre de hadde fått det ved å konvertere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du henviser betandig til jødeforfølgelsen, dette er ikke det samme sør, faktisk ikke en gang sammenliknbart så det argumentent er fullstendig ubrukerlig.

Jo, det er akkurat det samme.

Man fokuserer på en liten gruppe mennesker (jøder, homofile, muslimer, osv.) og hausser opp hysteri om dette.

Det gripp og flere bedriver er akkurat det samme som skjedde i Tyskland på 1930-tallet.

Den største forskjellen er faktisk at nå har vi sett det før, og burde være intelligente nok til aldri å ha en repetisjon av jøde-utryddelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Og DU vrøvler om hersketeknikk som febrilsk prøver å hitle hele tråden??

.

Jeg mener fremdeles at det er noe Hitlersk over måten dere herjer forumet her med misjoneringa deres.

Og så kommer det bare usaklig drittslenging når dere ikke når frem med forsøket på hjernevasking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...