Gå til innhold

Sove med truser: hva med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke spesielt vanskelig å ta trusen av. Det går ganske greit å ta den på igjen også. Om man sovner uten truse på så er heller ikke det noen krise ;o)

• Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

18

• flisa

12

• Åsemor

12

• Mary Poppins

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Så da hadde M.Angelica helt rett. Klok den jenta der :-)"

Hun er klok ja!:) Og tok helt rett hehe. Men faktisk motorola razer3 (en av de hun viste meg) er faksitsk ganske kul, den har kusinen min. Men jeg må ha samsung mobil fordi det er de jeg liker best å bruke.

Jeg holder meg til Nokia.

Det er noe i det at det er mest behagelig å fortsette med et merke som man kjenner.

Gjest iiiiik
Skrevet

Samboer pleier å ta av seg trusa etter at han har lagt seg. Det hadde ikke plaget meg dersom han samtidig hadde tatt av seg t-skjorta, for da hadde jeg sluppet å få sånne babygutt-lufter-bleierompa-si-assosiasjoner. Jeg får spaaader!

Ellers har jeg det bare bra. :)

Skrevet

jeg sover ikke bare med truse, men med hettegenser, skjerf og joggebukse. ser ikke noe problem i å kunne pirre hverandre med å ta av bit for bit, eller slenge av seg alt i en fart om man er råkåt :P å sove naken gjør jeg bare når det er veldig varmt eller etter....ja. .. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke fatte at noen orker å sove med klær på. Pyjamas er et konsept jeg i hvert fall ikke forstår. Men det er vel ikke så vanlig i Norge? Registrerer at det i amerikanske serier ser ut som om pyjamas er allemannseie.

Selv sover jeg kun med sovemaske og sov i ro i øra.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samboer pleier å ta av seg trusa etter at han har lagt seg. Det hadde ikke plaget meg dersom han samtidig hadde tatt av seg t-skjorta, for da hadde jeg sluppet å få sånne babygutt-lufter-bleierompa-si-assosiasjoner. Jeg får spaaader!

Ellers har jeg det bare bra. :)

"for da hadde jeg sluppet å få sånne babygutt-lufter-bleierompa-si-assosiasjoner. Jeg får spaaader!"

LOL!

Det hørtes ikke mye sexy ut det der, nei.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

jeg sover ikke bare med truse, men med hettegenser, skjerf og joggebukse. ser ikke noe problem i å kunne pirre hverandre med å ta av bit for bit, eller slenge av seg alt i en fart om man er råkåt :P å sove naken gjør jeg bare når det er veldig varmt eller etter....ja. .. ;)

"jeg sover ikke bare med truse, men med hettegenser, skjerf og joggebukse"

Hvor er det du holder til - Sibir? Og sover med åpent vindu?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Kan ikke fatte at noen orker å sove med klær på. Pyjamas er et konsept jeg i hvert fall ikke forstår. Men det er vel ikke så vanlig i Norge? Registrerer at det i amerikanske serier ser ut som om pyjamas er allemannseie.

"Selv sover jeg kun med sovemaske og sov i ro i øra."

Du er en mann etter min smak!

Med sovemaske og sov i ro, så går det vel bra å angripe deg litt ubemerket?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Selv sover jeg kun med sovemaske og sov i ro i øra."

Du er en mann etter min smak!

Med sovemaske og sov i ro, så går det vel bra å angripe deg litt ubemerket?

Det der har forresten blitt en vane for meg. Sover jo på dagen halve måneden, og nå sover jeg med det om natta også. Det er ganske behagelig. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det der har forresten blitt en vane for meg. Sover jo på dagen halve måneden, og nå sover jeg med det om natta også. Det er ganske behagelig. :)

Ja, jeg skjønte at sovemasken hadde med døgnrytmen din å gjøre.

Jeg så ikke for meg noen kinky sex-greier :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg skjønte at sovemasken hadde med døgnrytmen din å gjøre.

Jeg så ikke for meg noen kinky sex-greier :-)

Hmmm, det har jeg ikke tenkt på.

Kinky er gøy. :)

Skrevet

Hvor i &%¤#"%¤# har du fått tak i sovemaske? Det har jeg lett etter lenge, men ikke funnet her til lands. Vil også ha! *misunnelig*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor i &%¤#"%¤# har du fått tak i sovemaske? Det har jeg lett etter lenge, men ikke funnet her til lands. Vil også ha! *misunnelig*

Sjekk på Apoteket. Det hender de har det der. Og når de har det kjøper du flere så du har en stund.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hmmm, det har jeg ikke tenkt på.

Kinky er gøy. :)

Bare hyggelig å være til inspirasjon :-)

Jeg har prøvd å søke etter bilde av en passe kinky sexmaske, men jeg fant ikke noen som så bra ut.

Når M.Angelica kommer på banen, så finner nok hun noe. Hun er helt rå til å finne passe bilder!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har prøvd å søke etter bilde av en passe kinky sexmaske, men jeg fant ikke noen som så bra ut.

Når M.Angelica kommer på banen, så finner nok hun noe. Hun er helt rå til å finne passe bilder!

Problemet mitt er jo nå at jeg assosierer den slags masker med søvn. Hvis noen drar på meg en sånn en under akten kommer jeg med andre ord til å sovne. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Problemet mitt er jo nå at jeg assosierer den slags masker med søvn. Hvis noen drar på meg en sånn en under akten kommer jeg med andre ord til å sovne. :)

Så lenge du ikke har noe i mot at andre misbruker deg, så bare sov.

Da vil du våkne opp til en hyggelig overraskelse etter hvert :-)

(Bare lov å ikke gå til politianmeldelse)

Gjest Noe slikt?
Skrevet

http://www.scorshop.no/4/72/1254592

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så lenge du ikke har noe i mot at andre misbruker deg, så bare sov.

Da vil du våkne opp til en hyggelig overraskelse etter hvert :-)

(Bare lov å ikke gå til politianmeldelse)

Jeg har ikke noen problemer med at andre misbruker meg. Men det bør være kvinnfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...